Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לא קניתי אצלו.

אבל. השאלה היא האם יש סכנה ?.

נזק?

יכול לגדול הנזק?.

כי שומעים מצויין.

ללא חירחורים. בלי כלום (התוף לא נפגע.).

פורסם

זה לא משנה אם קנית אצלו או לא...

הוא אמנם לא אמור לקחת אחריות על הרמקולים במקרה שהם נשרפים עוד שבוע.

אבל אם נגרם נזק פיזי בגלל התקנה לקוייה הוא אמור לכל הפחות לפצות אותך.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

נזק כלשהו שגרם מתקין למוצר , אפילו לא נרכש אצלו, הוא באחריותו.

 

למתקין אין זכות לגרום נזק למי ממוצריך ואו רכושך.

 

אתה נגש אליו כדי כי אתה רוכש ממנו מקצועיות, כי נזקים אתה יכול לעשות לבד.

 

המתקין היה אמור "לבלוע את הצפרדע" ולפצות אותך בהתאם, הווה אומר לתת לך מוצר בדיוק באותו מצב שאתה נתת לו אותו, כלומר להתקינו ללא נזקים ואם גרם נזק , להתקין חדש אחר על חשבונו, ואת הרמקול הניזוק להשאיר אצלו.

 

לא בסדר ששיחררו אותך ככה, והראו לך שכביכול הכל תקין. הכל לא תקין. מהתחלה ועד הסוף.

 

טעויות קורות, - צריך לעמוד אחריהם, כל מקום מכובד היה מיד מתייצב אחרי טעותו ומחליף לך את המוצר בזהה אחר, או לפי סיכום אחר בינכם.

 

אתה מוכן לציין איזה חנות זו?

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ואם מדברים על מקצועיות, אז עוד דבר:

 

חשוב להבין איך רמקול עובד, על מנת להבין מה ההשלכות הנ,ל.

 

תפקידו של הרמקול הוא "להזיז" אוויר, זהו בעצם יסוד הסאונד.

 

כשיש חור , זה לא אותו דבר כאשר אין חור וגם אם אוזן רגילה עדיין לא שומעת זאת.

 

יותר מזה, תפקיד הגומי הזה הוא לתת אפשרות לממברנה לנוע בצורה סימטרית , זה מאוד חשוב לסאונד ,זה מאוד חשוב לאורך חיי סליל הרמקול.

 

חור כזה, והמצב רק יחמיר, זה עניין של זמן, יקצר את חיי הרמקול, מעבר לפגיעה בסאונד.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

באמת כדאי שתציין מי זה שאנשים יוכלו להזהר ממנו.

 

אף מתקין מקצועי לא היה משחרר אותך ככה בטח הוא גם אמר לך שזה שום דבר ושזה לא משפיע. אולי לטווח הקצר באמת אין השפעה אבל מה יקרה עם בעוד חודש חודשיים שנה תהי השפעה. אז הוא יגיד לך שזה בלאי של רמקול וימכור לך עוד סיפורים.

 

מתקינים מקצועיים לא משחררים ולא לוקחים כסף עד שהלקוח מרוצה.

ניתקלתי בשתי מתקינים שהבטיחו לי שאם אני לא יהיה מרוצה מהתוצאה הם לא ייקחו, מש שעומד מאחורי המילים שלהם זו מקצועיות וידע, והכוונה שלהם במילים אחרות היא שאין מצב שאתה לא תהיה מרוצה.

פורסם

וואי זה ממש שידור חוזר של מה שקרה לחבר שלי....

 

בקיצור, אני לא מאמין שפשוט עזבת את המקום בלי לדרוש רמקול חדש או פיצוי כספי

הבחור שם עשה טעות והוא צריך לפצות אותך..

פורסם

מחיר ההתקנה היה בחינם בעקבות הטעות שלו, המתקין הוא לא מישו ידוע, מי שמכיר קוראים לו עמוס, באיזור מגוריי.

 

(הוא עבד בORS בחנות). (או O.S). אצל אחד שקוראים לו ישראל.

 

 

בכל מקרה, יש איזשהו דבק שיכול לעזור לי נגד החורון הזה?.

פורסם

תוכל לשים סיליקון שחור ואז אם האצבע להחליק למצב שלא רואים כלום-אבל מה כיף בידיעה שהרמקול חטף קרע קטן גש אל המתקין ותגיד לו שיפצה אותך-איזה קומפוננט מדובר?

אני מאמין ואתם

×
×
  • תוכן חדש...