Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב .

 

לאחר אילוצי תקציב ירדתי מאופצית האלפין ,וחשבתי לכוון הפיוניר דולפינים סדרה 6 או 7 .

 

מחיר הפיוניר 6700 הוא 150 דולר .

 

עוד אופציה מעניינת שראיתי היא הרדיו דיסק הזה של פנסוניק

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=35309

 

http://cgi.ebay.com/Panasonic-CQ-C5310U-Car-CD-Receiver-MOSFET50-MP3-Sealed_W0QQitemZ5826856039QQcategoryZ50560QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

זה יוצא לי אם משלוח של הרדיו דיסק 120 דולר לאחותי שבארה"ב והיא תביא לי את הרדיו .

 

עכשיו לשאלה המרכזית :האם יש בפיוניר סדרה 6 פיצ'רים שאין בפנסוניק?,איזה פאנל יותר איכותי? או שאי אפשר לקבוע ?.

 

תודה לעונים

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

מבחינת האפשרויות שיש ברדיו דיסק המכשירים די זהים (אותה עוצמה , יציאות למגבר וכו...) .

 

אם אתה אוהב תצוגות יפות ומקוריות בפאנל אז לך על הפיוניר דולפינים. זה בגדול מה שיש לו יותר מהפנסוניק.

פורסם

יש פה אולי מישהו עם הרדיו דיסק CQ5310U של פנסוניק?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

http://cgi.ebay.com/PANASONIC-CQ-C5310U-MOTORIZED-CAR-CD-MP3-PLAYER-RADIO_W0QQitemZ5828539940QQcategoryZ50560QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

מישהו בבקשה יכול להגיד לי למה לא רואים בתמונה פה שיש לרדיו דיסק 3 יציאות (רואים רק 2)

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
http://cgi.ebay.com/PANASONIC-CQ-C5310U-MOTORIZED-CAR-CD-MP3-PLAYER-RADIO_W0QQitemZ5828539940QQcategoryZ50560QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

מישהו בבקשה יכול להגיד לי למה לא רואים בתמונה פה שיש לרדיו דיסק 3 יציאות (רואים רק 2)

נראה לי שאתה צריך בדיקת עיניים.:)

כמה קונקטורים שחורים אתה רואה?

כמה קונקטורים אדומים אתה רואה?

אני לא יודע מה איתך אבל ספרתי 3 מכל סוג = 3 יציאות RCA:).

אגב, זה אחלה של מכשיר~!

אבל פתאום ראיתי משהו שהיה מוזר לי, המחיר.

מדובר על רכיב REFUBRISHED, כלומר מחודש\מתוקן.

לא לגעת! אם אתה מזמין אותו צפה לDOA ...

under construction..

פורסם

השם ישמור אותנו מצרות שכאלה!!!1 תודה שאמרתה לי!.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62997

 

תגידו האם יש חנות בארה"ב שיותר כדי לקנות שם מEBAY?

 

אני ממש מעונין במכשיר ואני רוצה לרכוש אותו בזמן הקרוב.[

 

ולבוקסר 19

 

המכשיר שאני רוצה לקנות זה CQ-C5310U לא CQ C5301W

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62997

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

×
×
  • תוכן חדש...