Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי אז אני רוצה להבהיר מספר דברים

 

רכשתי השבוע רכב אספנות (ב.מ.וו 2002TII), אי לו טסט כבר שנתיים.

 

הג'אנטים הוחלפו מ13 ל15 והצבע מכתום ללבן, לפי מה שהבנתי אני יכול לעדכן את כל זה בטסט?, איך אני עושה העברת בעלות בלי טסט? אני בא עם הרשיונות אחרי שהוציאו אותם מהפקדה לדואר ועושה העברת בעלות כרגיל?

haters will hate

פורסם

יש לשלם אגרה אחת, לפני שתוכל להעביר בעלות

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
או קיי אז אני רוצה להבהיר מספר דברים

 

רכשתי השבוע רכב אספנות (ב.מ.וו 2002TII), אי לו טסט כבר שנתיים.

 

הג'אנטים הוחלפו מ13 ל15 והצבע מכתום ללבן, לפי מה שהבנתי אני יכול לעדכן את כל זה בטסט?, איך אני עושה העברת בעלות בלי טסט? אני בא עם הרשיונות אחרי שהוציאו אותם מהפקדה לדואר ועושה העברת בעלות כרגיל?

עדכונים בטסט:

רישום שינוי צבע יעשה לך ללא שהיות או בעיות כלשהן.

רישום שינוי מידת הצמיגים יכול להוות גורם בעייתי במידה ואין לך אסמכתא מהיצרן/יבואן על גודל 15" ל-2002, כמדומני מידת הצמיגים הגולה ביותר שאושרה לרכבך הינה 175/70R14.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שאלה - ביטוח חובה לרכב אספנות, היכן ניתן להנפיק? זה כמו רכב רגיל או שיש טופסיאדה ייחודית?

 

הכי טוב - לשלם 210 ש"ח דמי חבר במועדון ה-5 ולבטח דרך סוכנות הביטוח שהם עובדים איתה שמתמחה בנושא

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי עוד שאלה שצצה במוחי לאחר שקראתי מספר שרשורים....

 

הטסט של הרכב שלי הוא ב16.6.03 , במידה ויש לי את הרישיונות החדשים כבר עכשיו, אני יכול לשלם ולהעביר את הרכב טסט לפני התאריך הנקוב?

 

ו75% ההנחה תקפים גם לגביי נהג חדש?

 

ועוד משהו - אני רוצה להצרף למועדון החמש...

haters will hate

פורסם

בנצי - סחתיין ועוד פעם סחתיין על הרכישה. בהחלט רכב מיוחד ומעניין.

אפשר לארגן תמונות של הרכב הספציפי שקנית?

 

והעיקר - תעדכן את החתימה שלך!

×
×
  • תוכן חדש...