Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על אגזוז זרימה חופשית...


רז לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמיד הבנתי שאגזוז זרימה חופשית משפר את הלחץ בצנרת כלומר הגזים היוצאים מהמנוע לא מיתקשים לצאת וכך ניתן לעלות את ההספק בקצת.

אם אני טועה אז תקנו אותי ...?

יצא לי לדבר עם כמה חברים ולישאול לאן נעלם האגזוז המרעיש שלהם ? והם ענו

שכל הקטע של האגזוז והצנרת מהסעפת דווקא מוריד מהכוח של הרכב (יכול להיות ? )

באחד המיפגשים ראיתי עוד מישהוא שאני מכיר עם XSI והאגזוז הגדול שהיה לו הפך לאגזוז מקורי , שאלתי אותו מה קרה והוא סיפר שהרכב יותר חזק עם האגזוז המקורי.

הוא גם טוען שאם מוציאים את הממריר ברכב אז זה מוריד מהמומנט של הרכב.

האם נכון כל הסיפור ?

ושוב לא מדובר במכוניות מוגדשות אלה באטמוספריות בילבד ...

תודה לעונים רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראהלי שהזרימה החופשית מורידה מהממונט או מהביצועים

אבל ניתן למומחים לענות...

נסה ותהנה.

 

 

זה מאוד מאוד משתנה בין רכב לרכב ויצרנים שונים מכיילים את מערכות הפליטה של הרכבים שלהם באופנים שונים.

לשואל המקורי למשל - יש ב.מ.וו 318IS, לרכב הספציפי הזה, למשל, נעשתה עבודת קודש בתכנון המנוע והסעפות ושאר המכלולים.

ברכב כזה, ולמעשה, ברב הרכבים של היצרן הזה, כל שינוי בקונפיגורציה של מכלולי הרכב שנעשים ללא שינוי מהותי במנוע מיותרים ויש סיכוי גדול מסביר שיביאו להרעה בביצועים. [אני מתכוון שינוי במערכת פליטה למשל, מבלי להוסיף טורבו \ לשנות מפתה הצתה וכו']

לעומת זאת - יש רכבים בהם מערכת הפליטה של הרכב תוכננה באופן אחר שנועד להשיג מטרה אחרת, ובהם - שינוי כזה א אחר במערכת הפליטה יכול לתרום לביצועים.

למשל - ברנו 5 1250 שהיתה לי, אגזוז פתוח תרם מעט לחופש הפעולה של המנוע, קרי, המנוע עלה בטורים מהר יותר מאשר עם אגזוז סטוק.

אם זה טוב או אל - אפשר להתווכח - אבל השינוי הזה הורגש.

 

 

זהו בגדול.

שינוי מערכת פליטה משפיעה באופן שונה על מכוניות שונות.

להחליף רק אגזוז אחורי לרוב לא ייתן יותר מרעש אחר ואופציה להרעה בביצועים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש 106XS דור שני, 1400

קניתי את האוטו עם אגזוז זרימה חופשית, ככה אמר לי המוכר.

בכל מקרה אני הורדתי במחיר בטענה ש "מערכת פליטה רועשת".

 

שמתי לב שיש דוד, לא יודע אם הוא מקורי, אבל מולחם לקצה, "קצה אגזוז" גדול.

האוטו רועש ,לא ממש הרבה. אין חורים.

 

ממה נובע הרעש? מהדוד האחורי הזה או אולי יש מצב שבגלל ה"תוספת"?

(למרות שלא נראה לי כי היא חלולה בלי רשת או משהו)

 

ב 106 למשל זה כן משפיע על ביצועים? לטובה/לרעה ? (ולמצב שלי בפרט?)

 

תודה

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...