Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך פיגו' דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתכוון להתחיל לטפל ברכב החדש במוסך מורשה בלבד

הרכב פגו 206 .cc

עברתי כבר בכמה מוסכים מורשים כגון:

 

הדקל= הרצליה פיתוח

ב.ב= יד אליהו

 

איך הם בכלל והאם יש מוסכים לפגו שאתם ממליצים בתחום השירות

והמחיר וכו?(באיזור המרכז)

 

בברכה,

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

מוסכים מורשי היבואן:

מוסך הדקל בהרצליה מומלץ.

כמו כן יש בפורום המלצות על מוסך ליטל בת"א. חפש במנוע החיפוש.

 

אם הרכב חדש אני מבין את רצונך לטפל במוסך היבואן, אם לא מדובר ברכב חדש, שכבר אינו באחריות, שאר הגולשים וגם אני יכולים להמליץ לך על בעלי מקצוע נוספים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ישנו גם מוסך פ'זו - סיטרואן באיזור תעשיה חולון (לא יודע את הכתובת המדויקת) לא רחוק מאיזור החוף.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
מוסכים מורשי היבואן:

מוסך הדקל בהרצליה מומלץ.

כמו כן יש בפורום המלצות על מוסך ליטל בת"א. חפש במנוע החיפוש.

 

אם הרכב חדש אני מבין את רצונך לטפל במוסך היבואן, אם לא מדובר ברכב חדש, שכבר אינו באחריות, שאר הגולשים וגם אני יכולים להמליץ לך על בעלי מקצוע נוספים.

 

הרכב הוא שנת 2003 וכבר לא באחרויות היצרן(שנתיים ולא 4)

בעוד חודשים אני צריך לבצע לרכב טיפול גדול של:

 

רצועת תזמון+ ברקסים

לכן אני מתעניין מה לגבי המוסך ביד אליהו?

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

החלפתי ברקסים במוסך ביד אליהו. יש מחירים בסוף הת'רד הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84840&highlight=%E7%F8%E9%E8%E4

 

שים לב שהמחיר הוא לזוג תופים אחורי וכולל חריטה, מה שלא תעשה עם ה - CC אלא אם עשית משהו רע, כמוני...

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

מצטרף להמלצה על מוסך ליטל בת"א.

 

לא יודע בדיוק איך הם כיום, אבל בזמונ כשהייתי מטפל ברכב אצלהם השירות היה אמין.

 

אבל שלא יהיו לך אשליות על המחירים, כל המוסכים המורשים מגזימים עם המחירים.

פורסם

ממליץ בחום על הדקל ,גש לעופר (הבן של הבעלים ) ותבין על מה אני מדבר ,יחס טוב ושירות מקצועי.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...