Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקום טוב לצורך מכירת פרחים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאשקלון ומעונין לנסות למכור פרחים (מצאתי מקום לקנות בזול).

ואני מחפש מקום באיזור אשקלון ששם יעברו הרבה אנשים וכמה שיותר יעצרו לקנות ולא משנה איפה מחוץ לעיר או בתוך

אשמח לדעת איפה לדעתכם הכי טוב לנסות?

 

תודה מראש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אחרי צומת סילבר.

 

אנשים שעוברים בדרך לבית העלמין צריכים פרחים.

 

או סתם אנשים שבאים למשפחה.

 

אפשר גם לפני הכניסה הצפונית לנסות למצוא מיקום, אבל אני בספק אם תמצא כי אין ממש לפני זה שום מקום.

 

בהצלחה.

 

אור.

פורסם

איפה בצד של החזרה עיר או ההיציאה?

הכוונה מאיזה צד להיות וגם על איזה בית עלמין מדובר?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
סתם לידע כללי שתדע שזה לא חוקי ומשטרה יכולה לעשות לך בעיות.
בראשל"צ בימי שישי הקיציים עומד איזה בן-אדם עם GMC באמצע המדרכה בשדרות משה דיין

(הכביש הכי ראשי בראשון, שלושה נתיבים לכל כיוון... ונהגים טסים בו) ומוכר תותים ופרחים.

 

הוא כמובן שם את התותים ואת הפרחים ללא רווח ביניהם כך שאי-אפשר לעבור על המדרכה.

הרי למה שיפעיל את המוח המצומק שלו? התוצאה היא שכל מי שרוצה לעבור, צריך לרדת לכביש המהיר:!:

 

כל פעם הייתי רואה שמה שוטרים ופקחים של העירייה והדבר היחידי שהזיז אותו משמה הוא החורף.

אפילו באחת הפעמים שעברתי שם קלטתי פקח של העיריה לוחץ לו יד...

No worries 8)

פורסם

כי הוא שם המון זמן, אביתר עושה רושם של פעם ראשונה ולכן לא יוותרו לו.

 

גם אצלי ליד העבודה אני מחנה במקום אסור ופקחים לא אומרים כלום כי הם מכירים אותי כבר ויודעים שיש מצוקת חניה אז מוותרים לי. מי שהם לא מכירים גוררים מיד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
איפה בצד של החזרה עיר או ההיציאה?

הכוונה מאיזה צד להיות וגם על איזה בית עלמין מדובר?

כשבאים לעיר מכיוון המרכז.

 

יש בית עלמין באשקלון.. אין ממש יותר מה לפרט..

 

אור.

פורסם

אני מעריך מאוד פה את כל העצות של כולם, אבל אני חושב שהמשטרה/פיקוח עירוני זה הדבר האחרון שצריך לעניין אותו.

כמו כל דבר שהוא לא ממש חוקי, אך שכרו בצידו במקומות טריאליים כמו בית עלמין המקום כבר תפוס ע"י עבריין זה או אחר או שלוחיו. ברב המקומות שבהם תנסה למכור פרחים מישהו כבר ידאג להבהיר לך שכדאי שתחפש מקום אחר...

 

האפשרות שנראית לי הכי הגיוני ולא בעייתית היא מכירה של פרחים מדלת לדלת.

 

עצה עסקית ממי שעסק בעבר בענף: הרווח המקובל הוא כ-500% ( ז"א מה שקונים ב-3 שקלים מוכרים ב-15 שקלים ) זאת בעיקר בגלל העובדה שהרבה פעמים נשארים עם הרבה סחורה שנרקבת. קח זאת בחשבון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דבר ראשון אני כבר לקחתי בחשבון את החוקיות ולכן אני עובד תחת שם של חברה

(בעל החברה הוא חבר של הורים שלי)

 

תודה רבה על העצות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...