Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יייייייייייייייששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ניצחנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה יפה ומותח!!!!

הייתי חייב לרוץ ליראות... חבל שלא ראיתי הכל...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האיזה קישקוש, הייה מישחק יפה, ובאיטלייה משחררים התקפות מדהימות,

יש לנו חלוצים עם יכולת אישית מטורפת, וקשרים עם מסירות ארוכות מונחות ראדר.

פורסם
האיזה קישקוש, הייה מישחק יפה, ובאיטלייה משחררים התקפות מדהימות,

יש לנו חלוצים עם יכולת אישית מטורפת, וקשרים עם מסירות ארוכות מונחות ראדר.

 

אני ממש אתפלא אם בגמר יהיה שער, אפילו בפנדלים .

 

בסוף אינזגי יעשה זוג פרד עם דל פיירו וישחק אותה כאילו קונטה עשה עליו פאול .

 

השופט יקנה את זה, ייתן פנדל למילאן וגם אז בופון יעצור ושוב , אבן יד או מספריים .

 

הפעם עושים הטוב משלוש , זמברוטה עם שבצ'נקו , אינזגי עם דל פיירו (rematch) ו ליפי עם אנצ'לוטי, גם משם האיטלקים הבונקרים האלה ימצאו דרך לא להפסיד .

 

טפו על כל הכדורגל האיטלקי .

פורסם

פפפחחחחחחחחחחחח.... בונקרים....

כזה מישחק פתוח וזורם, איזה בונקר?!

אז אנחנו טובים בהגנה במיוחד.

עם ה"בונקריות" שלנו הורדנו את מדריד עם התקפות מטורפות ויפייפיות.

השער היחיד שקלטתי זה השלישי עם מסירה ארוכה ומדוייקת להפליא, וחלוץ בריצה מדהימה,

וביטה מוקשטת מדהימה לשער... אך... תענוג...

והם בכלל לא ישבו בהגנה, אבל שהייה צריך, כולם עפו לשם בטיל.

 

נ.ב.

אני זורק ניחוש, שלומי, אתה אוהד כדורגל ספרדי? :wink:

פורסם
פפפחחחחחחחחחחחח.... בונקרים....

כזה מישחק פתוח וזורם, איזה בונקר?!

אז אנחנו טובים בהגנה במיוחד.

עם ה"בונקריות" שלנו הורדנו את מדריד עם התקפות מטורפות ויפייפיות.

השער היחיד שקלטתי זה השלישי עם מסירה ארוכה ומדוייקת להפליא, וחלוץ בריצה מדהימה,

וביטה מוקשטת מדהימה לשער... אך... תענוג...

והם בכלל לא ישבו בהגנה, אבל שהייה צריך, כולם עפו לשם בטיל.

 

נ.ב.

אני זורק ניחוש, שלומי, אתה אוהד כדורגל ספרדי? :wink:

 

רומאו, כנראה שלא הבנת.

אין כאן ויכוח. הכדורגל האיטלקי, במשחק בין שתי איטלקיות יהיה לעולם משעמם.

תראה את חצי הגמר השני בין מילאן לאינטר (ה-דרבי של איטליה) ותבין.

זו בדיוק הסיבה שאנו מצפים ל0-0 סוער בגמר. לא לכדורגל הזה פיללנו.

חבל.

:-)

פורסם

לא יצא לי לי ליראות את מילאן ואינטר, אבל שמעתי שזה הייה מישחק מצויין!

עובדה שהוא לא ניגמר 0-0...

ועובדה שעם כל ההגנה הבקענו שלישייה, ונתנו מישחק ממש יפה.

פורסם
לא יצא לי לי ליראות את מילאן ואינטר, אבל שמעתי שזה הייה מישחק מצויין!

עובדה שהוא לא ניגמר 0-0...

ועובדה שעם כל ההגנה הבקענו שלישייה, ונתנו מישחק ממש יפה.

 

נראה לי שאם היו מוכרים לך פיתה עיראקית איטלקית, הית מתלהב מהעיצוב שלה ....

פורסם
נראה לי שאם היו מוכרים לך פיתה עיראקית איטלקית, הית מתלהב מהעיצוב שלה ....

נו, בוודאי. :D

 

רוצה לעשות פתיחות ? ?

 

תראה איך הצרפתים מנצחים במלחמה כלשהי בהיסטוריה שלהם

פורסם

לפי דעתי אתם טועים...

אז מה אם לשתי הקבוצות יש הגנות טובות זה לא אומר שנראה כאן בונקר.

לשתי הקבוצות יש שחקנים התקפיים מהשורה הראשונה ולפי דעתי המשחק לא יגמר 0-0.

 

ואתם יודעים מה, גם אם יגמר אני יותר אוהב לראות משחק שהולך לפנדלים מאשר משחק שנגמר כבר במחצית(כמו ריאל- ולנסיה לפני שלוש שנים).

 

אבל, העיקר שמכבי חיפה לוקחת אליפות והפועל ר"ג לוקחת גביע!!!

:twisted:

 

forza ramat-gan!!!

הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

פורסם

יובה הראתה היום שכדורגל מתחיל מההגנה. ההגנה הענקית של יובנטוס הראתה היום לריאל שכל מה שהיא יכולה לעשות עם לגיון הכוכבים שלה זה אימון שוערים טוב לבופון. לא יודע אם ספרתם אבל אני ראיתי לפחות 40 הרמות כדור. ל30 הגיע בופון והשאר העיף תוראם. ההגנה של יובה שיתקה לחלוטין את פיגו, רונאלדו וראול - וזידאן? הוא הגיע למשחק? אם הוא לא היה כובש בדקה ה-89 לא היו יודעים שהוא משחק בריאל. פיגו, ראול וזידאן היו צריכים לעשות מה שהם תמיד עושים - דאבל פאסים פנטסטיים שפותחים אפילו את מחנה פליטים ג'נין, אבל היא לא עשתה את זה והמשיכה להרים כדורים סתמיים שבופון השתעשע לתפוס אותם.

 

ונעבור למרכז השדה. יובה כבשה את זה ללא בעיות בעיקר בגלל הזנחה של ריאל. נדבד, טאקינרדי ודאבידס לא התקשו בכלל לקחת את מרכז השדה מקונסנסאו, קארמיאסי וגוטי. גוטי בכלל היה עסוק במרדף של 60 דקות אחרי תורם שהכניס לו כאפה רצינית, ככה שגוטי לא ממש שיחק כדורגל. טאקינרדי ודאבידס ביצעו דחיפה מעולה קדימה תוך כדי שמירה פנומנאלית על זידאן ופיגו. כל המשחק של יובה התחיל ונגמר מקישור יוצא מן הכלל שעשה הגנה והתקפה וכמובן שיגע לגוטי את הצורה.

 

הגנה. יובנטוס כאמור עשתה הגנה מדהימה, שלדעתי לא היית קרובה לבונקר. היא חתפה כדורים ודחפה קדימה. ההגנה של ריאל היא משהו אחר לגמרי. סלגדו וקרלוס חרשו על הקווים אבל המרכז אוי המרכז. היירו צריך כבר להיות עם רגל וחצי בפנסיה מוקדמת והלגארה צריך היה להישאר קשר אחורי. איגל קאסיאס פשוט לא יכול ולא מוכן לעמוד בראש ליגיון כוכבים ברמות שכאלו. 3 השערים הוא אפילו לא היה קרוב לגעת בכדור, הוא צריך ללמוד מבופון. היירו צריך ללמוד מאדאמס וקיון - אלה פרשו כשהבינו שהם לא יכולים יותר.

 

 

איך אומרים? שחקנים גדולים מתעלים ברגעים גדולים. דל פיירו, בופון, נדבד, טרזגה, טאקינרדי, זמברוטה, דאבידס ותוראם עשו זאת. זידאן, פיגו ( עם פנדל ברמה של גן חובה), רונאלדו, היירו, קאסיאס ואפילו ראול שניסה כל כך חזק לנצח את המשחק אבל לצערו אף אחד לא ממש התענין לעזור לו.

 

פורצה יובה!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
יובה הראתה היום שכדורגל מתחיל מההגנה. ההגנה הענקית של יובנטוס הראתה היום לריאל שכל מה שהיא יכולה לעשות עם לגיון הכוכבים שלה זה אימון שוערים טוב לבופון. לא יודע אם ספרתם אבל אני ראיתי לפחות 40 הרמות כדור. ל30 הגיע בופון והשאר העיף תוראם. ההגנה של יובה שיתקה לחלוטין את פיגו, רונאלדו וראול - וזידאן? הוא הגיע למשחק? אם הוא לא היה כובש בדקה ה-89 לא היו יודעים שהוא משחק בריאל. פיגו, ראול וזידאן היו צריכים לעשות מה שהם תמיד עושים - דאבל פאסים פנטסטיים שפותחים אפילו את מחנה פליטים ג'נין, אבל היא לא עשתה את זה והמשיכה להרים כדורים סתמיים שבופון השתעשע לתפוס אותם.

 

ונעבור למרכז השדה. יובה כבשה את זה ללא בעיות בעיקר בגלל הזנחה של ריאל. נדבד, טאקינרדי ודאבידס לא התקשו בכלל לקחת את מרכז השדה מקונסנסאו, קארמיאסי וגוטי. גוטי בכלל היה עסוק במרדף של 60 דקות אחרי תורם שהכניס לו כאפה רצינית, ככה שגוטי לא ממש שיחק כדורגל. טאקינרדי ודאבידס ביצעו דחיפה מעולה קדימה תוך כדי שמירה פנומנאלית על זידאן ופיגו. כל המשחק של יובה התחיל ונגמר מקישור יוצא מן הכלל שעשה הגנה והתקפה וכמובן שיגע לגוטי את הצורה.

 

הגנה. יובנטוס כאמור עשתה הגנה מדהימה, שלדעתי לא היית קרובה לבונקר. היא חתפה כדורים ודחפה קדימה. ההגנה של ריאל היא משהו אחר לגמרי. סלגדו וקרלוס חרשו על הקווים אבל המרכז אוי המרכז. היירו צריך כבר להיות עם רגל וחצי בפנסיה מוקדמת והלגארה צריך היה להישאר קשר אחורי. איגל קאסיאס פשוט לא יכול ולא מוכן לעמוד בראש ליגיון כוכבים ברמות שכאלו. 3 השערים הוא אפילו לא היה קרוב לגעת בכדור, הוא צריך ללמוד מבופון. היירו צריך ללמוד מאדאמס וקיון - אלה פרשו כשהבינו שהם לא יכולים יותר.

 

 

איך אומרים? שחקנים גדולים מתעלים ברגעים גדולים. דל פיירו, בופון, נדבד, טרזגה, טאקינרדי, זמברוטה, דאבידס ותוראם עשו זאת. זידאן, פיגו ( עם פנדל ברמה של גן חובה), רונאלדו, היירו, קאסיאס ואפילו ראול שניסה כל כך חזק לנצח את המשחק אבל לצערו אף אחד לא ממש התענין לעזור לו.

 

פורצה יובה!

 

 

ראלימן

 

ממתי בחורות מבינות בכדורגל???? :shock:

בכל מקרה, אמנם ככה עובד הכדורגל אבל תחשוב שפיגו לא היה מחמיץ את הפנדל, ואז איפה ההגנה הגדולה של יובה?

משחק כדורגל בנוי מהזדמנויות, החמצות, שערים וטעויות.

אנשים כיום מנסים להפוך את המשחק למסובך מידי מה שגורר תצוגות כמו המשחק הראשון בין מילאן לאינטר.

:-)


×
×
  • תוכן חדש...