Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי הונדה והציאו לי להחליף ראש בראש על

 

BMW 520 1990

 

האם כדאי? שווה?

 

משהו יכול לתת לי פרטים צריכת דלק משקל וכל ידע בנושא תודה

o1_1_1_5_20050925100902.jpg

o1_1_2_5_20050925100903.jpg

o1_1_3_5_20050925100903.jpg

פורסם

יש לך הונדה S2000 חדשה ? לא שווה לך להחליף.

אם יש לך סיביק 91 - בדוק במחירון איזו מהן יקרה יותר. (בהנחה ש"שווה" מתייחס לרווח כספי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קטונתי מלייעץ לך אל שאלתך חסרה בהמון פרטים.

יד? ק"מ? תאונות? היסטוריית בעלים (קונסוליות, חברות תיור...)? צרכים? מצב מכני? רמות איבזור? מחיר מחירון? מחירי ביטוח? עלויות אחזקה (זה יעזרו לך חברי הפורום להם הידע)? ועוד ועוד ועוד...

כמובן שהפרטים נחוצים לגבי שני הרכבים.

זו שאלה, שלדעתי, ראוי שתחליט לבד ותתיעץ אולי לגבי נכונות ההמלצה אחרי שתיתן המון פרטים נוספים.

סה"כ - אתה הוא זה שתנהג ותתחזק ותשלם על הרכב...

פורסם

אין פה מה לייעץ .

הבמוו מכונית הרבה הרבה הרבה יותר טובה.

היא גם מכונית יותר יקרה לתחזוקה , מכאן תעשה את השיקולים שלך לבד.

צריכת דלק , בהנחה שזה גיר אוטומטי תהיה איפשהו בין 1-6 ל 1- 10 וזה תלוי באופי הנהיגה שלך ובאופי הנסועה.

פורסם

אם ה BMW פחות מיד 5 ופחות מ 170 אלף קמ (וכמובן תיקח לבדיקה ) ויש לך יכולת להחזיק כזה רכב תיתחדש...

מה שבטוח שאם ה BMW במצב טוב לא תיצטער תהנה מיכול רגע מהרכב .

אני ליפעמים קם בלילה ומקבל פיתאום חשק עצום ללכת להתניע את SI שלי ליפתוח חלונות וסנרוף להנות מהרוח הקרה של הלילה עם כוס נס קפה ברכב וסיגריה, מוזיקה משהוא נעים ולינסוע כאילו הדלק בחינם...

תאמין לי שהפלשבקים האלה יבואו לך גם אם תיהייה לך BMW

(ביגלל זה הרכב אוכל הרבה דלק, ליפעמים אתה תיסע גם שלא צריך ... סתם...)

ודרך אגב במחיר של הביטוח של ה BMW אתה יכול ליקנות עוד הונדה כזאת ,

ועדין לא דיברתי על החלקים בימיוחד בסידרה 5

אם אתה הולך על זה בהצלחה...

רז.

פורסם

תהרגו אותי, אבל אני לא מצליח להבין את בעל הBMW. אם הוא שפוי ההחלטה שלו נראית תמוהה מאוד.

 

הבמוו ליגה אחרת לגמרי. בהכל.

משכנתא זה קל

פורסם

משהוא פה מסריח

ואני לא מדבר על הגרביים של רוני...

 

זה יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי, תיקח את האוטו לבדיקה בדוק יש איזושהיא בעיה ברכב

הב.מ.וו שווה הרבה יותר מההונדה ולא משתלם לבעלים לעשות את ההחלפה, אל תשכח לבדוק את המספר

שלדה ואת המספר מנוע שלא תגלה פתאום שהוא גנוב או משהוא בסגנון, ולא לשכוח לבדוק אם הרכב מעוקל.

 

בקיצור תיזהר מאוד בקניה, ואם הכל עבר חלק תחליף רכבים בראש שקט, רק אל תשכח שמעכשיו אתה הולך

לבזבז הרבה יותר כסף על הרכב...

לי הייתה ב.מ.וו 525 שחורה ידנית שנת 89 משהוא מפוארת דגם אמריקאי, ותאמין לי לא זול הסיפור

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

סתם מעניין אותי איך מישהוא יכול לתת BMW תמורת הונדה ?

אני לא יודע מה המצב של ה BMW אבל מיבחוץ היא ניראת שמורה.

אולי הבחור היה שיכור שדיברתם (הייתה צריך לעשותץ זיכרון דברים באותו רגע )

אולי משהוא מסריח ב BMW וכלכן הבעלים מוכן להיתפטר מימנה בכל מחיר .

אני חושב שגם אם יש שאסי ב BNW עדין העיסקה לא שווה, BMW בכלל לא השוואה ליד הונדה.

לא חסר ערסים שיש להם קומבינות ובסוף תגלה שהשילדה בכלל מרכב אחד והמנוע בכלל גנוב מרכב אחר וכו'

אני מכיר מישהו מחולון (לא חשוב שמות )שקנה ליפניי 4 שנים ככה BMW 330

ניראת חלום אבל מיסתבר שזה שני BMW שהלחימו בניהם ולכן הוא קנה אותה בסביבות ה 70 אלף.

תיבדוק טוב מאוד אפילו פעמיים כי אם תיפול אתה תיפול עמוק.

בהצלחה רז...

פורסם

למה יש כיסויי ניילון במושבים האחוריים ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה גם מעניין אותי ראיתי שם כיסא של ילד אולי הוא משתין או משהו חחח או מקיא

 

*אני משלם 6 אלף בהונדה מקיף וחובה כמה יעלה לי בבמוו בערך?

 

ואולי משהו יודע כמה שותה ההונדה 1 לכמה? י(יש פילטר אוויר פתוח)

פורסם
סתם מעניין אותי איך מישהוא יכול לתת BMW תמורת הונדה ?
אולי זה סוחר שיודע שיותר קל להיפטר מההונדה, מאשר מהבימר.:idea: בכל זאת, אני מסכים שמשהו כאן תמוה.

 

ואולי משהו יודע כמה שותה ההונדה 1 לכמה? י(יש פילטר אוויר פתוח)

תבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...