Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקה שפוטה של עקיפת היוניט תראה לך האם היוניט אינו מתפקד.

 

ניתן לחבר את המאוורר קבוע ללא היוניט, פרט למעט רעש וטורים מעט גבוהים יותר לא תרגיש כלום...

אם זו אכן התקלה גש לכל חשמלאי שיחליף לך את היוניט

ובא לציון גואל...

פורסם

בד"כ מחלה ידועה של הקאווליר זה שהמאוורר עצמו פשוט הולך לו ביום בהיר אחד ללא הודעה מוקדמת, במקרה כזה אין מה לעשות אלה פשוט להחליף בחדש.

פורסם

עם כל הכבוד לכולם בקווליר אין יונט "מפסק" ישנו חיישן טמפרטורה !!!

אתה צריך לנתק את התקע של החיישן שמותקן על בית הטרמוסטט שבראש המנוע תוך 5 שניות אמור המאוורר לכנס לפעולה אם לא ישנה בעייה בחיווט , מאוורר שרוף ואולי גם במחשב....

אם המאוורר עובד יכול להיות חיישן או אוויר במערכת :)

פורסם

חברים !!!המאוורר כן נידלק אבל מאוחר מאוד לקראת סוף התחום המותר כ 4/5 מהתחום כולו !!!

וכששולפים את הטרמוסויץ' ממקומו המאוורר נדלק. אולי החיישן מזייף ?

מישהו?

פורסם

מה הכוונה לטרמוסויץ ? האם אתה מתכוון לתקע חשמל של החיישן!!!!

אם כן אז אני מניח שזו בעייה של לכלוך במערכת ,

 

מציע לך לעשות שטיפה במערכת המים פעמיים שלושה כמה שצריך ולשים נוזל קירור "מים ירוקים,כחולים" אבל סוג טוב!!! ולרוקן אוויר כמו שצריך למה זאת מערכת רגישה לאוויר :-) תודה מראש זאהר...

פורסם

ניסתה לגשת לחשמלאי רכב? אם לא אז תנסה אולי הוא יעזור לך! במידה ולא תנסה לדבר עם הבחור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=42426 נירא לי שיש לו גם כן בעיה כלשהי עם המאוור ונירא לי שיש לו גם כן שברולט אבל לא קאווליר אולי הוא יעזור לך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
חברים !!!המאוורר כן נידלק אבל מאוחר מאוד לקראת סוף התחום המותר כ 4/5 מהתחום כולו !!!

וכששולפים את הטרמוסויץ' ממקומו המאוורר נדלק. אולי החיישן מזייף ?

מישהו?

במערכות ישנות אם מוציאים את הטרמוסוויץ' ממקומו המאווררים לא נדלקים מאחר ומדובר בטרמוסוויץ' שסוגר מעגל ואז מפעיל את המאווררים.

 

במערכת הזרקת דלק (מחשב) קיים חיישן חום מנוע וחיישן חום לשעון, החיישן חום מנוע משדר למחשב הרכב את טמפ' המים ולפי זה המחשב מפעיל (שולח אות 12 וולט) ריליי של המאווררים.

 

כאשר מנתקים את הקונקטור מהחיישן חום מנוע, המחשב נכנס למצב "חירום" ומפעיל את המאווררים קבוע.

 

במקרה שלך צריך לבדוק אם החיישן תקין (כי שאר המערכת תקינה, המאוורר עובד וגם הריליי שלו עובד).

 

להבא אני מבקש ממך לא להקפיץ את ההודעה, אחרת אני יאלץ לנעול את השירשור ולחסום אותך מכתיבת הודעות בפורום (זה מטריד, זה מעצבן וזה סתם עבודה מיותרת למנהלים. כשאתה כותב הודעה אתה בהחלט יכול להתעזר בסבלנות עד שיענו לך, אם בכלל).

 

תודה על שיתוף הפעולה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...