Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה זוג סאבוופרים 6.5 אינץ' מתוצרת Tang Band חברה שידועה יותר כיצרן OEM של רמקולים.

הם אינם נמכרים בארץ או בחנויות והובאו באופן פרטי לצורך פרוייקט רמקולים שלבסוף שונה.

 

מפה הם נרכשו, זה האתר היחיד שמוכר את הדגם הזה ומקבל אשראי לא מקומי:

 

http://www.partsexpress.com/pe/pshowdetl.cfm?&DID=7&Partnumber=264-832

 

זה אתר היצרן :

 

http://www.tb-speaker.com

 

קישור לתמונות שאיזה מישהו צילם :

 

http://www.gveto.com/W6-1139SC

 

קודם כל מספר הערות חשובות :

 

א) אלו לא מידבאסים, אלא סאבים שכן הם לא מיועדים לעבודה מעבר לאיזור ה 500-700Hz.

ב) חובה להתקין אותם בתוך תיבה. פורטד או סגורה לא משנה כל עוד זה לא פרי אייר.

ג) הדגם הזה מתועד לחלוטין וכולל מדידות מלאות שלו עם פרמטרים לתכנון תיבה מתאימה.

ד) המגנט הוא אמנם מסוג Neo ככה שהעסק מאחור יותר קומפקטי מרמקולים אחרים, אבל הם עדיין

צריכים עומק התקנה יחסית גבוה של יותר מ 9 ס"מ, ככה שאם רוצים להתקין בדלתות, נדרשת עבודת הכנה.

ה) הם לא הדבר הכי נציל בעולם, ככה שחייבים מגבר חיצוני. לא מיליון וואט, אבל גם לא מהרדיודיסק.

 

הייחוד שלהם זה מהלך הבוכנה ( XMAX - המרחק שהממברנה מסוגלת לנוע קדימה ואחורה לפני עיוותים ) היחסית גבוה.

בעוד שלמידבאסים "נפוצים" בגודל 6-7 אינץ יש מהלך באיזור ה 2-6 מ"מ לאלו יש 11.5 מ"מ, מה שמאפשר להם לספק

תדרים נמוכים בעוצמה הרבה יותר מרשימה ממה שהגודל שלהם מרמז. שניים כאלו "מזיזים" אויר כמו סאב 10 אינץ ממוצע.

מאד מומלץ למי שמחפש באסים מעולים מקדימה. ניתן להתקין אותם גם בתוך תיבת פורטד רגילה בתא המטען, אבל

אז כבר עדיף סאב גדול נורמלי. הרעיון פה הוא באסים במקומות יחסית קטנים.

 

המצב שלהם דנדש לחלוטין, וכל מי שמעוניין ורציני, מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית.

 

איתי

×
×
  • תוכן חדש...