Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי לדעת איזה שיפורים אני יכול לשים ביאריס T ספורט.

גם שיפורים מכנים וגם שיפורי יופי.

ואיפה אני יכול לעשות אותם עדיף משהו באיזור המרכז.

תודה לכל העוזרים.

ולמי שיש יאריס ששיפר שיגיד לי. תודהההה

פורסם

השיפור הכי טוב - לשפר את הנהג.

אני לא רומז שאתה לא יודע לנהוג או משהו, אבל אם עד היום לא עברת איזשהו קורס לנהיגה מתקדמת הרי שאין בך את הידע הדרוש כדי למצות את פוטנציאל הביצועים של הרכב בתצורתו המקורית, וזה נכון לכל נהג שלא עבר השתלמות (יותר נכון השתלמויות) נהיגה מתקדמת מימיו.

 

בצע חיפוש באתר אחרי המונח "נהיגה מתקדמת", אני בטוח שתמצא הרבה דיונים מעניינים בנושא.

 

מוטי.

פורסם

ואחרי שתנמיך את הרכב תוכל להוסיף מגדש-על או טורבו לבחירתך...

זה קיט שנתמך רשמית ע'י טויוטה. אבל כמובן שלא בארץ.... אם זה היה באירופה, היית פשוט נכנס לסוכנות טויוטה הקרובה, נפרד מסכום כסף כלשהו ויוצא עם רכב מוגדש....

comp-01.jpg

YarisTTE003.jpg

פורסם
אחרי ששיפרת את הנהג תמיד טוב לקרב אותו אל הקרקע בכמה אינצים :wink:

 

סט בולמים+קפיצים יעשו את זה בשבילך

 

 

הרכב בא מונמך מהחברה.. נראה לי שזה מיותר להנמיך אותו עוד יותר :)

פורסם

בקשר לטורבו או למגדש על. אני יודע שזה נתמך ע"י טויוטה וזה יכול "להתלבש" על האוטו יופי כי יש את היאריס טורבו באירופה. בקשר לעיניין החוקיות. אין סיכוי שדבר כזה מקבל אישור בארץ? כי שמעתי דווקא על איזה שניים ששמו טורבו ביאריס שלהם. ונעזוב לרגע את עיניין הכסף.

פורסם

אני הבנתי שיש לפחות אחת עם מגדש-על (הקיט הרשמי של טויוטה) - אבל כמובן שאין אפשרות לאשר את זה בארץ.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הרכב בא מונמך מהחברה.. נראה לי שזה מיותר להנמיך אותו עוד יותר :)

נכון שהTS נמוכה מהיאריס הרגילה, אבל תנוחת הנהיגה עדיין גבוהה למדי(גם שהמושב מכוון עד הסוף למטה) והנמכה נוספת יכולה לשפר את זה בנוסף לביצועים...

היאריס טורבו עוד יותר נמוכה מהTS ב15 או 20 מ'מ אם אני לא טועה.

 

ראיתי באיזה אתר מגדש-על של בליץ(דומה לזה של TTE) שמתאים למנוע 1NZ-FE של הTS שעולה בערך 2500 פאונד... לא כולל משלוח והתקנה... תחשב כמה זה יצא בארץ...

 

 

בתמונה המצורפת יש את גרסת הטורבו

yar_03_gal_28_1024x768.jpg

×
×
  • תוכן חדש...