Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי בזה הרגע מגבר של mac audio z4200 ב - 1070 ש"ח כולל כל עזרי ההתקנה האפשריים..

השאלה הראשונה שלי.. בצעתי עסקה טובה ? :lol:

אבל בנימה יותר רצינית.. אם מישהו שיש לו את המגבר הנ"ל יוכל לתת לי חוות דעת עליו אני אשמח לשמוע.. לטוב ולרע.. תודה מראש..

פורסם

לי היה מגבר ישן שלך מאק אודיו מדגם טאנדר (עדין יש לי) ואני יכול להגיד לך שהמגברים שלהם מאוד איכותיים וחזקים.

 

 

תתחדש. :-D

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

מגבר מעולה 110WRMS לערוץ ב4 אום בתקן DIN גרמני.

 

יש לי Z2200. מגבר 2 ערוצים 600WRMS.

 

תמיר

פורסם

DIN - Deutsche Industrie Normaזה תקן גרמני, שהוא לא רק תקן להספקי חשמל (מגברים במקרה שלנו) זה תקן מודדים לפי תקן זה הספקי כוחות סוס של מנועים, מומנטים של מצמדים ועוד מכשורים שלמים ומתכות שונות, הרבה דברים נמדדים לפי התקן העולמי DIN, כול עולם המכטרוניקה נימדד והרכיבים שמקשרים נמדדים לפי תקן DIN הגרמני.

 

יגואר מודדת את ההספקי מנוע בתקן DIN

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=151&SubjectID=133

 

זה תקן שהוא תופס לגברי הרבה מכלולים,

 

תקן CEA-2006 שהומצא רק במאי 2003 ,מודד רק הספק של מגברים, על בעזרת כמה נתונים, אחוז עיות שלא יעלה על 1% בתווך תדרים של 20-20KHZ במתח מדידה של 14.4V. אין פה משהו מחמיר בכלל.

 

תקן DIN מספר 324 45 הוא תקן למדידת הספק RMS במגברים, במתח של 14.4V

ב0.25% עיוות בתדר של 1KHZ.

 

לא אומר שדין יותר טוב או פחות טוב, זה אני לא יודע, רק אל תזלזל, ולידע כללי MAC AUDIO

חברה בעלת וותק של 25 שנה.

 

תמיר

 

עריכה: חברות שמודדות לפי תקן זה הן: MAC AUDIO, MAGNAT , SHARP , BLAUPUNKT , PHASE EVOLUTION , ועוד כמה לא רלונטיות.

פורסם

תקן DIN מספר 324 45 הוא תקן למדידת הספק RMS במגברים, במתח של 14.4V

ב0.25% עיוות בתדר של 1KHZ.

 

.

תמיר, בגלל שהמדידה היא ב1KHZ ,המגבר לא אמור לתת תגובה ישרה על כל הספקטרום

מ20-20000 נכון?

תמיד יש נתון של frequency response +_ 3db ,

או כמובן יותר נמוך כמו +0,-0.5db במגבר איכותי יותר.

מה אתה אומר, תמיר, זה אמור לתת מדידה טובה יותר למגבר?

ZZR

פורסם

כמו שאתה אומר אם מודדים ב1KHZ זה לא אמור שהגרף ישר בתווך התדרים 20-20000HZ,

בפועל 1KH זה התדר שהכי מעמיס על ספק הכוח, תדר ביניים. וזה גם התדר שהכי פעיל רוב הזמן,

זאת אומרת שאנחנו שומעים סאונד התדר ה20HZ או ה20KHZ לא פועל קבוע, בדרך כלל תדריי הביניים

הם מנגנים לרוב.

 

בכול אופן. אם הFR נימדד לפי 0+ עד -1.5DB אז הגיוני שהענות תדרים תהייה יותר שטוחה מאשר

3DB+\- . והמדידה תהייה יותר טובה ככה. אבל רוב מגברים CLASS AB, מתחילים לרדת בגרף

בתדרים של בכיון של תדרים המאוד גבוהים, והמאוד נמוכים של המגבר בגלל זה נותנים תווך מדידה

של 3+- דציבל לרוב.

 

תמיר

פורסם

da'm... הלכתם לאיבוד אני מניח..

לא חשוב :roll: ...

בכל אופן.. אמרתי לעצמי שאתקין אותו מחר.. אבל הציפייה הרגה אותי אז החלטתי לקצר תהליכים ולהתחיל במלאכת השחלת החוטים.. עד עכשיו אני מקלל את הרכב והפלסטיקה ה******* שלו :-D ..

יש לי אופל קורסה, שנת 93, אם מישהו מכיר את הרכב הנ"ל ומכיר שיטה פשוטה להעברת הכבלים אני מבקש את עזרתכם.. ובמילים אחרות.. נמאס לי לאכול "קאטלות" על הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...