Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בזה שאני גר באיזור בניה..:?

כמה שלא מנקים את האוטו ואת איזור הפילטר אויר והרדיאטור - אחרי שבוע העסק נראה כאילו עשיתי נהיגת ראלי במחצבה.

 

עקב כך - בזמן האחרון דוושת הגז ברכב התחילה להתקע לפעמים - ותמיד בזמן הלא נכון.(מאט לעצירה ברמזור - עוזב את הגז - אבל ממשיך לדהור לאחורי האוטו שמלפני...

או הפוך - זינוק בעליה - לחיצה על הדוושה - והופ,יש שם קרש שלא זז..)

 

אז החלטתי שעושים מעשה

יום שישי

שיא החום - אבל זה הזמן היחיד.

אז מתחילים

 

 

זו תמונה כללית של המצערת. תראו כמה גיפה

norm_867F3EC570A4449ABC555ADC625E8366.JPG

 

 

תמונה כוללת של מגרש המשחקים.(מימים טובים יותר..)norm_38928332A37C458CA121E24FCF0B83A7.JPG

 

 

 

אז התסכלתי בכל מיני פרוייקטים - שם התברר לי שישנם 3 ברגים אותם יש לפרק - כמובן אחרי פירוק חצי מנוע

לקחתי מברג - ולעבודה

norm_2F2758AF28F241389F67495652040BF0.JPG

פורסם

המשך...

 

 

התחלתי בפירוק פילטר האויר - צינור האויר הקר מקדימה ואת הנשמים ותעלת האויר של הפילטר.

הנה הם כאן לאחר הפירוק.

norm_5B308663FB094409A8A0C0C060D03045.JPG

 

 

 

עכשיו מפרקים את צינורות הקירור למצערת.

norm_9F47981854D240F7984EF8A281358ECC.JPG

 

 

מבט על מעל הכנף על הגיפה. כאשר מצד ימין אפשר לראות את חיישן מצב המצערת.(אין מנוע צעדים.יש משהו הרבה יותר פשוט וקל - בהמשך.)

norm_939D33413A3F4F1EA9170FAC846906E7.JPG

 

 

 

 

אחרי פירוק כל הצינורות והחוטים למיניהם - (שימו לב לחיבורי חיישן המצערת = ההפתעה תגיע בסוף).

norm_779D7DC7230841FE9BDF9F153472ACC1.JPG

פורסם

המשך 2...

 

 

טוב אז הגיע הזמן להוציא את המצערת מהמקום שם היא מתחבאת.

לצורך העניין - נקנה מפתח כוכב לפי הספר.

רק מה - בארץ כנראה לא קראו את הספר הזה.

היו שם ברכי אלן שקועים.

מהסוג שלא נפתח ולא משנה מה תעשה.

 

אז תמונות של אלימות אני לא אשים כאן כי אני אחסם.

 

בסוף נפתחו 3 ברגים.

בשמחה רבה ובחיוך שחור אני מושך את המצערת...רק כדי לגלות שהיא תקועה.

היות ולמדתי בישראל - הבנתי שאלימות יכולה לעזור.

אבל בגלל שאני אשכנזי - החלטתי להביט שוב לאיזור.

 

הפתעה

 

יש עוד בורג

אז מה אם בהיינס כתוב 3?

 

טוב. אז כאן המצערת כבר בחוץ.

 

norm_532BD5E7B46B4DB7AED4D09FB0C57CE8.JPG

 

שימו לב לנקיון המופתי ולשלמות האטם.

 

 

כאן תמונה של 3 הברגים....אה סליחה 4..

norm_A51B04C9B1004A8CAA255A7FE02750C1.JPG

 

 

 

עוד מבט.

norm_F1E8E6740097492BAE9B7D18FA936E6C.JPG

 

מאחר והחור בסעפת כל כך גדול - ניקיתי את המעבר פשוט עם סמרטוט ספוג בספריי קרבורטור.

 

 

 

עוד מבט על ליכלוכית.norm_1242BC5399024A22BE3DF21E29D0C13C.JPG

פורסם

הגיע זמן הנקיון.

ניסיתי לפרק את חיישן המצערת.

אין מצב - הוא מולחם למוט המצערת

ממה שהבנתי - הוא אטום למים עקב כך.

החלטתי לבדוק אם גם בארץ זה ככה.

(החיישן זה החלק השחור בחלק העליון של התמונה /\

norm_005BFE83ABFF4A9A8AAED7BA491098D2.JPG

 

הסבון בכה מאד

מצערת לא רוצה בי עוד

ומברשת השטיח

משפשפת ברגלים

והמיים מיים מים

מתיזים על החישן מצערת

ללה לללה לללה ללההה

 

הרבה מים,ספרי קרבורטורים ואקונומיקה (באדיבות סנו)

וזה נראה

כך

norm_390D9EDEC327425882995DF1ECA3E551.JPG

 

 

שימו לב לחור הקטן מעל הלוע התחתון.

זוהי כניסת האויר במצב סרק.

הסל"ד נשלט ע"י בורג.

קל פשוט וזול. (עד שזה נסתם..)

החלק העגול מלמטה זה חיישן פתיחת מצערת כשהמזגן פועל.

מה הוא עושה?

 

יש שם עוד חור.הפתיחה שלו היא חשמלית.זהו...:-)

 

 

עוד מבט על הדוגמנית

norm_8D9DD44683CA4D719692D893E4FF3028.JPG

 

עוד

norm_EFDCA94E192C412FBB230277CE5799FB.JPG

פורסם
החלק העגול מלמטה זה חיישן פתיחת מצערת כשהמזגן פועל.

מה הוא עושה?

 

יש שם עוד חור.הפתיחה שלו היא חשמלית.

קוראים לזה סולונויד מגביר טורים למזגן.

 

יותר טוב שלא תדע כמה הדרעק הזה עולה...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תמונות סיום - הגיגים - פרולוג - ןמה קרה אז...

 

 

norm_7528395109CC432FA045B082B7BE7766.JPG

 

norm_6C6273816A2348E391642D352769BD10.JPG

 

 

 

בנוסף - החלפתי סט קפיצים של גלגל המצערת - שימנתי את האיזור והרכבתי חזרה.

 

ומה קרה אז?

ברור שהחוטים של חיישן מצב המצערת היו צריכים להקרע

ברור גם שכל 3 החוטים הם באותו צבע.

ברור שהשעה כבר 1 בלילה אבל חייבים את האוטו לעבודה לא?

מה עושים?

חוט מאריך - מלחם - וקדימה לשיטת הניחושים. (מזל שהיו רק 3 חוטים...):roll:

 

תוצאה

אין התקעויות

תגובה משופרת ללחיצה על המצערת - (קיבלתי עוד 100 כ"ס באמאשלי.)

הלחיצה על הדוושה הפכה לרכה יותר.

 

וגם חוץ מזה

צריכת הדלק השתפרה פלאים

האוטו לוקח אמפרזות טורבו ברוורס

לא אוכל דלק בכלל

או שלא:wink:

 

בקיצור - היה שווה

(במוסך רצו 350 ש"ח)

 

לסיום הסבר קצר.norm_5E648179A57743759339278FFBD0561C.JPG

פורסם

הברגים של הפרפרים נפתחו בקלות?

הם לא היו מעוכים מהצד השני?

כשסגרת שמת לוק טייט?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

כן

 

הברגים נפתחו ללא קושי מיוחד.

הם דווקא היו תקינים ואפילו ראש הבורג היה ללא עוותים.

 

בסגירה השתמשתי בדבק אחר (לא זוכר את השם)

פורסם
חבל רק שהמנוע לא בדיוק נראה כמו בתמונת הנוסטלגיה...

צודק

אבל אחרי 30 פעם כשאתה מנקה והאבק חוזר תוך יומיים - אתה מתייאש...

×
×
  • תוכן חדש...