Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוגי מה קורה .

 

שמע הייתה לי בעיה של שתיית מים באריקה שלי בזמנו, גם אז לא מצאו את הבעיה בכמה בדיקות במוסך,למרות הכל הרכב עשה ככה עוד איזה 80-90 אלף ק"מ עד ששכן שלי מכר אותה ,ואני בטוח שהיא עשתה עוד כמה אלפים אחרי זה.

מקווה בשבילך שזה לא משהו רציני.

עדכן אותי ,בהצלחה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
תודה לכולם על העצות !

מחר האוטו יכנס למוסך למציאת התקלה. ( הערכה שלי: אויר במערכת המים.)

 

תודה

ושיהיה לכם ערב טוב

 

יוגב 205

המוסך שלך עובד בשבת ? ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חדשות טובות...

 

הייתי עכשיו אצל המוסך שלי בכפר , וכמו שחשבתי הבעיה באוטו היתה אויר במערכת המים.

לקח להם לנקז את האויר בדיוק 5 דקות ואז האוטו חזר לטמפרטורת העבודה הנורמלית שלו.

הכל עלה לי בדיוק 0 שקלים.:-D

 

 

אז חזרתי לענינים כמו שאומרים ....:wink:

 

יוגב 205

פורסם

יוגי שמח בשבילך.

 

שאלת אותו אבל למה הוא שותה מים? זה קשור גם לניקוז אוויר?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בגלל שניקזו אוויר עם כלי עבודה סיניים...:?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברגע שיש אוויר במערכת , הכנסת גזים לעסק (בעיקר חמצן וכו') .

גז , להבדיל מנוזל (או מוצק ,מה שלא רלוונטי לענייננו) - מתפשט בחום.

ברגע שהאוטו מתחמם , נפח האוויר גדל , ומכיוון שמדובר במערכת סגורה , מה שנותר לאוויר לעשות הוא לדחוף את הנוזל החוצה.

בפז'ו הפקק אוטם עד 1.4 באר , ואז נפתח כדי לשחרר את הלחץ העודף (נסו לדמיין לעצמכם סיר לחץ . בדיוק אותו פטנט).

פורסם

צר לי, אני פחות אופטימי - ולהערכתי הבעייה תחזור. אני לא מאמין בפתרונות בהם לא מוצאים את מקור הבעייה!

 

מדוע היו גזים במערכת מלכתחילה?

אני אנסה להעריך...

כאשר אטם ראש לקראת סוף דרכו או התבשל יפה - ישנם מצבים שבסל"ד מסויים במאמץ מסויים ישנה פריצה וגזים פורצים למערכת המיים - כך נוצר מצב שמיים נדחפים החוצה (מצינור עודפים למשל) והרכב מתחמם. אבל, אז מוסיפים מיים, מבצעים ניקוז ומעמידים את הרכב במוסך לעבוד בסרק ו/או נסיעה קלה לראות שאינו מתחמם - הפלא ופלא - הרכב אכן לא מתחמם - עד שאתה יוצא מהמוסך ומכניס שוב את הרכב למאמץ או נסיעה ארוכה....

בקיצור - באמת צר לי - אבל נראה לי שהתופעה תחזור... אשמח מאוד להתעדכן אם צדקתי או טעיתי באבחנתי.

 

אלון (שאכל את אותה בעייה לא מזמן עם קסארה).

פורסם
בגלל שניקזו אוויר עם כלי עבודה סיניים...:?

 

 

ברגע שיש אוויר במערכת , הכנסת גזים לעסק (בעיקר חמצן וכו') .

גז , להבדיל מנוזל (או מוצק ,מה שלא רלוונטי לענייננו) - מתפשט בחום.

ברגע שהאוטו מתחמם , נפח האוויר גדל , ומכיוון שמדובר במערכת סגורה , מה שנותר לאוויר לעשות הוא לדחוף את הנוזל החוצה.

בפז'ו הפקק אוטם עד 1.4 באר , ואז נפתח כדי לשחרר את הלחץ העודף (נסו לדמיין לעצמכם סיר לחץ . בדיוק אותו פטנט).

לא נגרר שוב לעניין הסיניים...

בכל מקרה ,מה שהתכוונת לומר שמר,זה שהפקק משחרר לחץ באמצעות קיטור? וכך נוצר איבוד מים?

זה נשמע הגיוני ,אבל לאבד 3 ליטר מים בצורה כזו זה קצת מוזר.(אם הבנתי אותך נכון)

ודבר נוסף-מדוע האוויר במערכת אינו נפלט למקום גבוה כגון מיכל העיבוי? הרי הוא מתחמם +ויברציות .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...