Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני משאיר את הרכב שלי עומד בחניה חודש וחצי, האם זה עלול לגרום לנזק כלשהו , חוץ מהצמיגים ומהמצבר {שהוא חדש לחלוטין}

הרכב המדובר מגאן קופה שנת 2000.

מבירורים קטנים שעשיתי כולם אמרו לי שכלום, אבל פה יותר חכמים :-P .

והאם אחרי חודש וחצי שאני מתניע את הרכב יש פעולות מסויימות שמומלצות או שלא.

 

ועשיתי חיפוש כולם פה מדברים על תכופות של 3-4 חודשים ואני רק על חודש וחצי גג.

 

 

תודה שוב.

פורסם

אכן דאג שיהיה לפחות חצי טנק דלק

מלא צמיגים באוויר

נתק מצטבר

וסע לשלום

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
תמלא מיכל דלק עד הסוף.

 

תמלא אויר ללחץ המומלץ לאוטו מלא.

אם מדובר במקום סגור ונעול תנתק את המינוס של המצבר.

למה חשוב כ"כ למלא את מיכל הדלק?

פורסם
תמלא מיכל דלק עד הסוף.

 

תמלא אויר ללחץ המומלץ לאוטו מלא.

אם מדובר במקום סגור ונעול תנתק את המינוס של המצבר.

אם הבנתי נכון אז התכוונת שהוא ימלא דלק עד הסוף בכדי שאם יתאדה דלק אז שעדין ישאר?

I feel LEGACY

פורסם
אם הבנתי נכון אז התכוונת שהוא ימלא דלק עד הסוף בכדי שאם יתאדה דלק אז שעדין ישאר?
לא הבנת טוב.....!

אם קצב התאידות של דלק בחודש וחצי הוא כ ארבעים ליטר שזה בערך בכמות הממוצעת שמכיל טנק דלק,

מצבם של תחנות הדלק בדרך לפשיטת רגל!!

הסיבה היחידה שמומלץ להשאיר טנק דלק מלא הוא למניעת חדירת לחות מהאוויר, שתהפוך למים

שימהלו בדלק!

מסיבות אחרות דווקא לא הייתי ממליץ להשאיר טנק דלק מלא, ללא השגחה למשך חודש וחצי, למניעת נזילה מהטנק, כשבעל הרכב איננו ליד הרכב, במקרה של ניסיון גניבת דלק מהטנק( קימים מקרים כאלה

בימי מיתון ככאלה, ומחיר כזה לליטר דלק) !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לא הבנת טוב.....!

אם קצב התאידות של דלק בחודש וחצי הוא כ ארבעים ליטר שזה בערך בכמות הממוצעת שמכיל טנק דלק,

מצבם של תחנות הדלק בדרך לפשיטת רגל!!

הסיבה היחידה שמומלץ להשאיר טנק דלק מלא הוא למניעת חדירת לחות מהאוויר, שתהפוך למים

שימהלו בדלק!

מסיבות אחרות דווקא לא הייתי ממליץ להשאיר טנק דלק מלא, ללא השגחה למשך חודש וחצי, למניעת נזילה מהטנק, כשבעל הרכב איננו ליד הרכב, במקרה של ניסיון גניבת דלק מהטנק( קימים מקרים כאלה

בימי מיתון ככאלה, ומחיר כזה לליטר דלק) !

בברכה

צביקה

נכן זו הבעיה העיקרית-הלחות וגם פעם מושי אחד פרסם פה מאמר על מטנול באנגלית שהכרחתי את חברה שלי להקריא לי ואח"כ אני קראתי לך תסמוך על נשים ובמאמר היה כתוב שלא מוסיפים 5% מטנול לדלק מהסיבה שהמטנול סופח פי כמה יותר מים מבנזין

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...