Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רבותי:)

 

אני בהחלט יודע לבדוק מפלס שמן בבקר כשהמנוע לא הונע על משטח ישר

טיפול ראשון כולל החלפת שמן הוא ביצע ב15k

ולגבי תביעות הרי למדנו את זה מהאמריקאים :)))))))))))))

שבוע טוב

אגב שום מנוע תקין לא צרך ליטר ב10k זה פשוט לא נכון

פורסם

אגב שום מנוע תקין לא צרך ליטר ב10k זה פשוט לא נכון

מנוע תקין בהחלט יכול לצרוך ליטר 1 של שמן כל 10,000 ק"מ !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היה פה פעם ת'רד על פיז'ו חדשה שצרכה שמן. גם דובר על זה שברוב המקרים הסיבה היא כי המנוע חדש ועוד אין אטימות מושלמת בין טבעות הבוכנה לדפנות הצילינדר.

אבל עדיין סיבה זו אינה פותרת לחלוטין את תעלומת השמן.

גש למוסך מורשה (הרכב באחריות) או מלא שמן וראה אם התופעה ממשיכה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
היה פה פעם ת'רד על פיז'ו חדשה שצרכה שמן. גם דובר על זה שברוב המקרים הסיבה היא כי המנוע חדש ועוד אין אטימות מושלמת בין טבעות הבוכנה לדפנות הצילינדר.

אבל עדיין סיבה זו אינה פותרת לחלוטין את תעלומת השמן.

גש למוסך מורשה (הרכב באחריות) או מלא שמן וראה אם התופעה ממשיכה.

 

איתמר.

זה נכון לגבי מנועים חדשים ולגבי מנועי בוקסר עוד יותר.

צריך למלא שמן ולעקוב זה הכל, ומידה והריכה גדולה יש ללכת למוסך ולבדוק מה הבעיה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
רבותי:)

 

אני בהחלט יודע לבדוק מפלס שמן בבקר כשהמנוע לא הונע על משטח ישר

טיפול ראשון כולל החלפת שמן הוא ביצע ב15k

ולגבי תביעות הרי למדנו את זה מהאמריקאים :)))))))))))))

שבוע טוב

אגב שום מנוע תקין לא צרך ליטר ב10k זה פשוט לא נכון

שמע חבל שאתה לא מאמין לי לגבי העובדה שהיצרן בעצמו כתב בספר הרכב שהוא אמור לאכול כמות מסויימת של שמן .

אם היית ממש במצוקה קשה ,הייתי מזיז את עצמי לכיוון הבוידעם כדי להוציא את הסורק ולהראות לך .

אבל לפי דעתי הכל תקין.

חוץ מזה שציפור קטנה לחשה לי(יותר נכון גדולה עם זקן צרפתי) שברכבים מסויימים צריכת השמן היא יזומה, מכיוון שכשאתה מוסיף שמן בין הטיפולים ,זה מרעננן את השמן הקיים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...