Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בצער רב אני פורש,למכירה 106 ראלי 98 16V


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

 

לא יודע איך להתחיל את הכתבה הזאת אם כל השנים שהתחלתי מקאר פורום ועד למוטוריקה לא חשבתי כל כך הרבה על איך לנסח כתבה כזאת כנראה שהרגשות עושים את שלהם.

 

לצערי הרב אני נאלץ להיפרד מהדבר היקר לי מהכל ולהתחיל דרך חדשה.

 

אני עוד מעט כבר בן 28 ועדיין גר עם ההורים אני חושב שהגיע הזמן לשכור דירה אבל בשביל זה אני נאלץ למכור את האוטו לצערי.

 

זה דבר שהוא מאד קשה ועבדתי על זה נפשית לא מעט זמן,ללא ספק זה יהיה יום מאד עצוב שאני יפרד מהאוטו הזה שאני מאד אוהב icon_cry.gif

 

אבל לפחות עשיתי משהו שמאד רציתי ובאמת מאד נהנתי עברתי תקופה ממש מדהימה איתו.

 

עצוב לי גם שאני כבר לא יבוא למפגשים ובפורום אני לא ירשום עוד הרבה כי אין כבר טעם.

 

אני רוצה להגיד קודם כל תודה רבה לאבנר ודני על העבודה המדהימה שהם עשו לי מנוע 16V וכל הטיפולים לאורך כל התקופה.

 

 

ותודה לכם חברי הפורום שמחתי להיות חלק מהספורט האהוב עליי ביותר.

 

אני לא מאמין שאני אומר את זה למכירה 106 ראלי 98 16V

 

קצת פרטים יד 3 מנוע 16V ראם אייר,מוט מיצב בולמים קוני ועוד......

 

האוטו במצב באמת נדיר ואני חושב שמי שיקנה אותו יהנה מחבילה שלא צריך להשקיע עוד בכלום.

 

פרטים נוספים וטלפון רק בהפ.

 

 

 

שורה תחתונה אני תמיד יזכור את הרגעים האלה של המפגשים לטובה ואולי מי יודע איזה יום אני יחזור.

 

 

להתראות אנשים................... vb_wave.gif

20.jpg

פורסם

העובדה שהרכב ימכר אינה משפיעה על המידע והידע שברשותך שבו תוכל להמשיך ולתרום לפורום (וכמובן להמשיך ולבקר בפורום בשביל הפאן :-)). כמו כן, מכירת הרכב לא אמורה למנוע ממך מלהגיע למפגשים שכן אני משוכנע שיש מספיק חברים שישמחו להסיע אותך למפגשים במידת הצורך, כך שאין אילוץ להתנתק טוטאלית מהסביבה המוכרת לך.

בכל מקרה, כולי תיקווה שתצליח בדרכך החדשה :beerchug:

מצמץ

פורסם

עופר, אני מבין אותך !

 

לפעמים נדמה שהרכב פשוט סוחף אותך ואתה שוכח מהמציאות !. זה כאילו בור ללא תחתית.אם חברה שלי לא הייתה מוציאה אותי מהבית לפני 8 חודשים, הייתי ממשיך להשאר שם. עכשיו ההוצאות שלי כמובן הרבה יותר גבוהות (גם רכב וגם שכירות וכל מה שנלווה, וגם חוזר ללימודים בשנה הבאה) ואני מאוד מתקשה להחזיק את הרכב. אם אני אגיע למצב שאני לא מסוגל יותר, אאלץ לעשות את הבחירה שלי (כמובן בחירה כואבת) ולמכור את הרכב.

 

בכל מקרה, אני מבין אותך ודרוש הרבה אומץ כדי להתנתק מדבר שאתה אוהב.

 

אגב, אני בן 27.

 

בהצלחה!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני מקווה שבדקת טוב טוב אלטרנטיבות אחרות כמעט תמיד יש דרך מוצא, אם הייתה אומר שאתה רוכש דירה אז מילא אבל בשביל שכירות??

פורסם

לכל דבר יש סוף ולפעמים יש דברים הרבה יותר חשובים מרכב שאנחנו בכלל לא שמים לב

אליהם עד שהעניים שלנו נפתחות , עופר שיהיה בהצלחה , הכי חשוב כמובן למכור כמה שיותר

מעל המחירון - ומגיע לך הרבה מעל על העבודה המדהימה שעשו באוטו שלך - שראיתי במו עיני , תשכיר דירה ותקנה לך איזו 205 שנת 88 לשינוע יום יומי.

 

אבל למכור רכב לאחר כל כך הרבה זמן זה לא קל , אתה מפתח ערך סנטמנטלי אליו וזה מאד קשה..

לירן , שזלגה לו דמעה שהוא ראה את הרכב האהוב שלו מתרחק על ידי הבעלים החדשים.

פורסם

ואללה, מי כמוני מבין אותך, תסתכל על החתימה שלי ותבין.

 

 

אם אתה שואל אותי, ואני כמובן לא יודע במה אתה עובד, כמה אתה מרוויח וכו', הייתי מנסה לעכב את היציאה מהבית (עד כמה שזה קשה), מצמצם את ההוצאות שלי בצורה דרסטית ומנסה לחסוך קצת כך שתוכל לעזוב את הבית עם האוטו ועם איזה רשת הצלה קטנה(חסכונות).

אני מכיר הרבה סטודנטים שיצאו מהבית ומצליחים לשלם שכירות,דמי לימוד,להחזיק רכב ואפילו לצאת פה ושם.

אם בכל זאת החלטת סופית למכור, בהצלחה במכירה ובדרכך החדשה.

רק תעשה חשבון אם זה בכלל משתלם למכור.

אני לא בקיא במחירים של ה ראלי אבל בא נגיד שתמכור ב 40K (נשמע לך מחיר הגיוני?) ותקנה 205 שנת 88 ב 20K? אתה קונה אוטו שאתה לא בקיא בהיסטוריה שלו ויכול לשפוך עליו איזה 10K בשנה הראשונה רק על ישורי קו ובלת"מים. לעומת האוטו שלך כיום שאתה יודע בדיוק מה מצבו, חומר למחשבה...

דבר נוסף, מה הקשר בין מכירת האוטו לבין זה שלא תבוא יותר לכאן או למפגשים?

בכל מקרה, בהצלחה

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום עופר , יסלחו לי מכריך בפורום, אמנם איני מכיר אותך אך אני חושד שאולי מדובר במשהו אחר..

 

אדם בעל רקע מוטורי , זיקה והרבה רצון ואהבה למכוניות- בפרוש לא צריך לוותר עולמו רק משום שכרגע מצוקתו הכלכלית [ ואולי הדומסטית] מעיקה עליו בכמה מישורים.

 

אתה בן 28 , נו סו וואט? להפך. דווקא בגיל הזה הניסיון שלך , הרקע, והאנשים שסביבך צריכים לקחת אותך לשלב הבא ולא להביא אותך לנסיגת כוחות משולבת.

 

אין גיל לנהיגה ובטח לא לתחביבים. הבט כמה מעיתונאי הרכב בארץ [הבכירים יותר] מסוגלים ליצור מתוך מעטה של חתיכת פח , גיבובי עליזות ופרצי דרמה, המלווים בגיחוכים של נערים שלא שבעה נפשם מהשתוללות. והם , כרובם באיזור גיל ה 45+.

 

אז אתה צריך לעבור דירה? תעבור. לא צריכה להיות כאן שום פשרת וויתור בין תחביב לבין מה שקורה בהלך החיים הנורמטיבי שלך.

אני אמנם צעיר ממך במעט, אך בשום אופן איני רואה סיבה לוותר על תחביבי גם בסיטואציה שאני נמצא בה [שוכר דירה, עובד ולומד]. הרי ללא תחביבים , בשביל מה עובדים ובשביל מה חיים.

דווקא החשש שלי שאולי משהו אחר מעיק עליך, או שיכול להיות שנמאס לך מהרכב הספציפי הזה. [זה אפשרי וזה לגיטימי לא קרה שום דבר].

 

מרבית חברי הפורום אני בטוח, לא יהיו מוכנים לוותר על העולם הזה כי איזשהי גחמת ייאוש טמפורלית מעיקה עליהם. אז קצת קשה , עושים פה ושם חישוב , איזה קיזוז קליל , וממשיכים הלאה.

אבל לוותר על הרכב , הפורום והניסיון? טעות חביבי.

 

כדאי שתחשוב טוב ותחשוב פעמיים לפני שאתה עושה צעד כזה. יותר בעניין הרכב שלך ופחות בעניין הפורום שהרי פה אתה לא מפסיד אגורה ואף אחד לא ינדה אותך מפה לעד.

 

אם הרכב כה חשוב לך , נסה לדמות מצב בו האדם שרוכש ממך את הרכב נוסע כאשר את מביט עליו מתרחק אל האופק עם משהו שהביא לך הרבה נחת לחיים. לא פשוט אני מבטיח לך....

 

לתשומת לבך...

בהצלחה...

רבים השניים מן האחד.. מה.. לא?

פורסם

אל תהיה עצוב כל כך... מה שנראה לך גרוע עכשיו יראה לך טוב אח''כ... בזבזת לע מעט זמן והנה הגיע הרגע הנכון כנראה בשבילך למעבר לחיים אחרים וחדשים... תחשוב שבעוד תקופה מסויימת אתה תוכל להשיג יותר... תוכל להנות יותר מהחיים במובנים שלא הכרת עד עכשיו... אז תעלה חיוך על הפנים ותדע שהכל לטובה...!



 

תלמד, תעבוד, מה שלא תעשה... אח''כ מי יודע אולי יהיה לך כסף לאיזה 306GTI :)

 

והמון, המון בהצלחה לך!

רמי.

פורסם
ואללה, מי כמוני מבין אותך, תסתכל על החתימה שלי ותבין.

 

 

אם אתה שואל אותי, ואני כמובן לא יודע במה אתה עובד, כמה אתה מרוויח וכו', הייתי מנסה לעכב את היציאה מהבית (עד כמה שזה קשה), מצמצם את ההוצאות שלי בצורה דרסטית ומנסה לחסוך קצת כך שתוכל לעזוב את הבית עם האוטו ועם איזה רשת הצלה קטנה(חסכונות).

אני מכיר הרבה סטודנטים שיצאו מהבית ומצליחים לשלם שכירות,דמי לימוד,להחזיק רכב ואפילו לצאת פה ושם.

אם בכל זאת החלטת סופית למכור, בהצלחה במכירה ובדרכך החדשה.

רק תעשה חשבון אם זה בכלל משתלם למכור.

אני לא בקיא במחירים של ה ראלי אבל בא נגיד שתמכור ב 40K (נשמע לך מחיר הגיוני?) ותקנה 205 שנת 88 ב 20K? אתה קונה אוטו שאתה לא בקיא בהיסטוריה שלו ויכול לשפוך עליו איזה 10K בשנה הראשונה רק על ישורי קו ובלת"מים. לעומת האוטו שלך כיום שאתה יודע בדיוק מה מצבו, חומר למחשבה...

דבר נוסף, מה הקשר בין מכירת האוטו לבין זה שלא תבוא יותר לכאן או למפגשים?

בכל מקרה, בהצלחה

יניב

אני לא כל כך יודע מה נסגר איתך , אבל 205 שנת86- 88 אפשר לקנות היום באיזור ה 3 עד 6

אלף ש"ח.

 

כמובן שאף אחד לא דיבר פה על ה GTI ואין טעם לקנות אותה - בור ללא תחתית.

וגם אם מתעקשים על GTI בשנתון הזה לרוב היא לא עוברת את ה 10K

פורסם
אני לא כל כך יודע מה נסגר איתך , אבל 205 שנת86- 88 אפשר לקנות היום באיזור ה 3 עד 6

אלף ש"ח.

 

כמובן שאף אחד לא דיבר פה על ה GTI ואין טעם לקנות אותה - בור ללא תחתית.

וגם אם מתעקשים על GTI בשנתון הזה לרוב היא לא עוברת את ה 10K

1. במחיר שנקבתי דיברתי על שנתון יותר חדש מ 86. 205 86 בדומה ל 205 GTI היא באמת בור ללא תחתית.

2.מי אמר שאין טעם לקנות GTI? רכב מדהים, מה הקשר?

3. 205 GTI ב 10K זאת גרוטאה שפעם הייתה משהוא שדומה ל GTI, במקרה הטוב. נסה להכפיל את הסכום כדי לקנות אחת ששווה משהוא.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

205 86-88 היא ממש לא בור ללא תחתית , שכן שלי מחזיק אחת כזו .

הרכב אמין ומשרת אותו בצורה מצויינת , את הטיפולים עושים לבד ואפילו דברים מעבר לטיפולים

שגרתיים , מחיר החלפים גם הוא זול .

בכלל יש כל כך הרבה מכוניות בסכומים זעומים שנותנות כל כך הרבה ואמינות בצורה מדהימה

הרבה יותר ממכוניות חדשות ב 10 שנים מעליהן.

 

ולקנות 205 GTI זו טעות , אני לא אומר שמדובר באוטו לא מהנה , אבל מצב רוב המכוניות הללו

בארץ הוא בכי רע , רובן מוזנחות וגם אלו שלא מוזנחות , גוססות תחת השמש הישראלית .

אני אישית לא מוכן לקנות GTI עם דש בורד מתפרק ומקרקש.

פורסם

תודה על התגובות ולגבי השאלות

 

אני בתקופה הקרובה עובר לדירה ופשוט אני חייב כסף ראשוני בשביל להתחיל לחיות לבד.

 

אני בחיים לא יוכל להחזיק אוטו ודירה יחד. ממש נקרע לי הלב שאני מוכר אוטו שהשקעתי עליו לא רק כסף גם נשמה

 

לגבי מפגשים והפורום לא תיראו אותי הרבה בגלל שאין טעם לאהוב משהו שאין לך ויש לאחרים זה מאד קשה.

 

עשיתי הרבה טעויות בחיים וכנראה זה מה שמגיע לי אם הייתי קצת חוסך לא הייתי מגיע למצב הזה.

 

אבל אלה החיים כנראה................

 

להתראות שוב אנשים מקווה לחזור שוב אבל זה יקח עוד המון זמן......

×
×
  • תוכן חדש...