Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו בן 12 עדיף לקחת למוסכניק ולהסתדר עם המוכר בצורה הגיונית.

 

 

בבדיקה במכון לכל אוטו יש נזילות בלאי גבוה ושחיקה ,אוטו זה מכונה !!!

 

חבל כל פעם לשלם 420 ש"ח לעולם לא תקנה ככה אוטו בן 12 אם תלך לבדיקה!!

 

.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בחורות זה כבר שונה... וכן אני קצת שוביניסט (סתם הכל בצחוק, יש ויש).



 

אז תנסה את העצה שלי... לבן אדם שמתחייב בבדיקה אין מה לפחד...

 

ויש הרבה מאוד אונו למכירה בלוחות השונים!

 

תחשוב אולי גם בכיוון הטיפו, נראה לי תמצא רכבים יותר שמורים!

 

בהצלחה!

רמי.

פורסם
חחח, גם כשאני הייתי היום שם במבדק במשרד אז מי שהיו לפניי אמרו לבחורה שלאוטו שלה יש פגיעה בשאסי והיא לא ידעה מאיפה זה בא לה.
כשזה יקרה לכם, אז נראה מי יצחק אחרון. קורע, עבדו עליו יש לו שאסי באוטו. אני על הרצפה! (NOT).

 

אונו יש למכירה כמו זבל בחוץ, אבל אם תקח את הבדיקה למי שמבין, ותחליף מה שצריך (כל מה שהכרחי חוץ מהכסת"ח הקבוע) ואם היא תהיה מוכנה לרדת למחיר הגיוני (אל תרים את האף יותר מדיי, במקומה הייתי משאיר את האוטו אצלי ומז** אותו ולא מוכר אותו ב5 אלף) אז אתה יכול לקנות את האוטו הזה. אלא אם כן יש לך כסף אפילו למוסך (שבדר"כ לא יודע ויכול לבדוק שאסי, ולא עושה דברים כמו קומפרסיה למנוע) בכל פעם שתראה אונו, ואני גר באור יהודה, תאמין לי שאני רואה מה עושים בלילות עם מכוניות כמו פיאט אונו (האמברקסים ומה לא), שאם היית רואה איך האוטו נראה שמור בבוקר, אתה לא תאמין.

 

ב5 אלף הייתי קונה את האוטו הזה, ומשקיע על מה שצריך, אבל מנסה לחלוב כמה שיותר את בעלת הרכב. אפילו גם ב6. המחירים האלה הם ממש גרושים בקנה מידה שצריך להשקיע על רכבים היום.

 

 

תהיו ריאלים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
כשזה יקרה לכם, אז נראה מי יצחק אחרון. קורע, עבדו עליו יש לו שאסי באוטו. אני על הרצפה! (NOT).

 

 

יוסי.

כן יוסי זה בהחלט קורע... אחרי שאני קובע עם הבן אדם אחרי שיחת טלפון ארוכה... שהוא מתחייב לי שהאוטו במצב מעולה... שהוא לא מוכן לרדת במחיר בגרוש כי המצב של הרכב מדהים... אח''כ נפגשים ולאוטו יש שאסי... וזה אחרי שהוא גם אמר לי כמה היה קשה לו למצוא את הרכב...

 

אני אעשה את כל המאמצים שלי בשביל שלי דבר כזה לא יקרה... באמת עצוב... וגם אני באותו רגע התבאסתי כי האוטו באמת היה נראה טוב וזה 106XSI מהשלא זרוק כמו זבל אלה נדיר!

×
×
  • תוכן חדש...