Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

18?? הימור גרועעע!!!

ואיך לעזאזל ניכנסת בו? יש בו כיסא קטן! והגבהה לרגליים.

דווקא לא היו לי בעיות של מקום, הכל הלך חלק...:|

אז בפעם הבאה שאגיע לקארטינג תוכל לפתוח לי את המצערת?

איך אפשר ליצור איתך קשר?

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

כשהייתי בקרטינג בפ"ת, זו הייתה הפעם הראשונה שנהגתי על כלי רכב הנעה אחורית.

 

בוא נגיד שהופתעתי מהתנהגות הרכב כשלחצתי על הגז ופניתי...

 

ולא, כמעט בחיי לא הרמתי הנד-ברייק, במיוחד לא בסובארו (אין טעם), אני עדיין מאמין שגם בזכות זה שיש ברקס ידני קדמי יש עדיין כ"כ הרבה סובארו לאונה בכבישים :) .

 

**נחמד לראות שאנשים שאני בכלל לא מכיר יודעים וזוכרים שדווקא לי יש DL. מוזר, אבל נחמד**

 

 

יש קארטינג בנחשונית נכון ? אני אמור להיות שם בשבוע הבא בע"ה, איך המקום? שנים שלא הייתי שם.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
כשהייתי בקרטינג בפ"ת, זו הייתה הפעם הראשונה שנהגתי על כלי רכב הנעה אחורית.

 

בוא נגיד שהופתעתי מהתנהגות הרכב כשלחצתי על הגז ופניתי...

 

ולא, כמעט בחיי לא הרמתי הנד-ברייק, במיוחד לא בסובארו (אין טעם), אני עדיין מאמין שגם בזכות זה שיש ברקס ידני קדמי יש עדיין כ"כ הרבה סובארו לאונה בכבישים :) .

 

**נחמד לראות שאנשים שאני בכלל לא מכיר יודעים וזוכרים שדווקא לי יש DL. מוזר, אבל נחמד**

 

 

יש קארטינג בנחשונית נכון ? אני אמור להיות שם בשבוע הבא בע"ה, איך המקום? שנים שלא הייתי שם.

 

יוסי.

אני חושב שאם תלך לשם אתה תמצא מגרש נטוש עם כמה צמיגים... לדעתי זה לא פעיל כבר שנים..

 

איך אנחנו יודעים שיש לך DL? אולי כי אתה מזכיר את "הנסיכה שלך" כל הודעה שנייה בערך :smile:

מוזר, אבל נחמד.

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

פעם ראשונה שלי היתה 26.9 :?

פעם שניה 26.1 :|

 

הזמן הכי טוב שלי הוא 25.59 :arrow:

 

כמה נשאר לי להגיע אליך, גרשון?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יוני, מניסיון אני אומר לך שלא, אתה לא צריך לעבור את הקורס - זה לפחות המצב ברחובות.

הייתי אתמול בהרצליה וחזרתי די מאוכזב, שם לעומת זאת אמרו שהם לא פותחים לנו את הקארט בגלל שאין לנו רישיון לקארט.:?

פורסם

למה שיפתחו לך את הקארט אם אין לך רישיון וגם לא מכירים אותך?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

זה מה שציפיתי אחרי רחובות, אין לי רישיון לקארט - והם פותחים למרות זאת אחרי שהם ראו שאני לא בא בשביל לעשות שטויות.

באתי להרצליה, עשיתי מקצה ראשון עם קארט סגור ורציתי לעשות נוסף אז ביקשתי שיפתחו אותו, בסה"כ באתי להינות. התשובה שלהם הייתה "אין סיכוי", בגלל שאין לנו רישיון לקארט.


×
×
  • תוכן חדש...