Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש אפשרות להתקין נעילה מרכזית ברכב?


Asher_B
שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי מזדה 323 96 סדאן דגם LX

לא יודע אם היתה נעילה מרכזית ברכב אי פעם(אני יודע שבדגם GLX יש)

למקרה שאין בכלל וזה לא שזה התקלקל או משהו...

 

כמה אמור לעלות לי לאפשר נעילה של כל הצ'ופצ'יקים ע"י הרמת\הורדת הצ'ופצ'יק של דלת הנהג?

לא רוצה אזעקה\שלט\משהו מסובך ומורכב, פשוט זה מעצבן שצריך לנעול כל דלת בנפרד

וגם לפתוח כל דלת בנפרד, משגע אותי כבר!

 

אפשרי להתקין? כמה יעלה לי +/-?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם היתה במקור נעילה מרכזית או לא (דגמי מאזדה הם ממני והלאה), אבל בכל מקרה לא אמורה להיות בעיה להרכיב נעילה כזאת. מכיוון שכל יפנית שאני ראיתי עד היום הגיעה עם שלל שכלולים כמו חלונות חשמל ונעילה מרכזית, אני מאמין שגם המאזדה שלך הגיעה עם נעילה מרכזית.

 

בכל מקרה, התקנה של מערכת כזאת מאפס תעלה, מן הסתם, הרבה יותר, בגלל הצורך לפרק את כל הדלתות ולסלול חיווט ומנועים לכל דלת.

אם היתה נעילה במקור, העסק לא אמור להיות יקר במיוחד. אני קניתי בזמנו מנוע לנעילה מרכזית בשלושים ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות לעשות הכל - זה תלוי רק בכסף שלך ובנכונות שלך להשקיע,

 

אני הייתי מחזיק את האוטו עוד שנה שנתיים וסובל בשקט ואח"כ מחליף למכונית מאובזרת יותר.

זה יעלה לך הרבה כסף וחבל... זה לא שווה את זה - תשאל את הורייך איך הם הסתדרו פעם כשלא הייתה נעילה חשמלית.

 

ערן.

Mitsubishi Super Lancer GLXI 95 Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הכסף הולך להתקנה. הערכה עצמה עולה 100-150 שקלים. אפילו ראיתי ערכה עם שלטים ב 350 שקלים.

ניתן להרכיב לבד אם יש לך טיפה חוש טכני.

היו כבר כמה שירשורים על איך לבצע את זה.

 

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעייה להתקין מע' נעילה מרכזית ברכב הזה.

 

בגדול זה עולה כ 150 ש"ח לדלת - עבודה וחלקים.

בדרך כלל אין בעייה לחבר את הנעילה כך שתופעל גם מהשלט של האזעקה וזה ללא עלות נוספת, במס' אזעקות יש צורך בכבל מיוחד שעלותו כ 80 ש"ח.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

350 ש"ח למערכת נעילה חשמלית כולל התקנה?- אין שום סיכוי - אולי לדלת אחת 350 ש"ח נשמע הגיוני אבל לא ל 4 דלתות.

 

ערן.

המחירים שהזכרתי הם לערכה בלבד. לא כולל התקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

מחירי הערכות הנ"ל לפני התקנה נעים בין 150-400 שח

סה"כ כולל התקנה ותלוי בסוג היצרן של המוצר 400-800 שח. (מקום זול למקום יקר ותלוי כמובן בסוג הערכה)

הערכות הטובות ביותר לדעתי ומנסיון הם של חברת "גארד".

הן מגיעות ללא שלטים, תוספת שלטים (יח' שלטי נוחות ) כולל ההתקנה לא צריך לעבור 800שח, 650-700שח במקום מכובד יחשב למחיר מעולה.

ערכת גארד ללא שלטים (פתיחה וסגירה של כל הדלתות ממנעול דלת הנהג ע,י המפתח) עד 600שח.

לגארד יש שני סוגים, ההבדל בינהם שהיקר מגיע עם חיוט מוגן , במקום צמתחוטים שרואים אותם ואת צבעיהם לכל אורך הדרך, בסוג הפחות יקר המוח מסופק על ידי גארד אך שמו שונה שכן גם הצמה וגם המוח לא של גארד, אבל גם מעולים, יותר טובים מכל האחרים.

מקווה שעניתי

המחירים כאמור כוללים מעמ והתקנה.

יש אפשרות לגשת למקומות "מדרכה" מבלי לזלזל בהם כמובן ולהוזיל ב10-20אחוז(הכוונה למחיר הסופי).

בברכה

בהצלחה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשובה מאוד התקנת מע' נעילת הדלתות ע"י מקצוען הדואג להגן על המע' עם נתיך מתאים, להעביר צמות החוטים בין הדלתות לקורת הרכב בתוך שרוול כך שהחוטים לא יתכופפו ו "ישברו" לאחר פתיחות/סגירות רבות של הדלתות ועוד.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה לאיציק:

 

 

מכיוון שהשרשור על התקנת נעילה מרכזית בסובארו שלך נעול, אני שואל כאן.

קניתי את אותה ערכה שאתה קנית. הכל מובן חוץ מדבר אחד: למה משמשים שני החוטים הנותרים - הכתום והאפור? האם הם מתחברים למתג הפעלה? איך מחברים אותם למתג כך שהקוטביות תתהפך כדי לפתוח או לסגור את המנועים?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...