Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אוודי 80 שנת 84, הרכב לא מניע. בהתחלה חשבתי שהבעיה היא במערכת הדלק, אבל בדקתי את המערכת והיא בסדר. לאחר מכן החלטתי לבדוק את מערכת ההצתה, וכשרציתי לבדוק אם יש ניצוץ מהפלגים גיליתי שכשאני פותח סוויץ' (לפני סטרטר) אני מקבל ניצוץ. הדבר נראה לי מוזר,

מה לעזאזל הבעיה?

ילדים הורגים נמלים בצחוק - נמלים מתות ברצינות.

אל תיקח את החיים ברצינות - גם ככה לא תצא מהם חי.

לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד.

לא הצלחתי לסדר את הבלמים - אז הגברתי את הצופר.

פורסם

חצי שנה לא נטען המצבר.תניע עם כבלים ובנוסף תערוך חיפוש על מצברים והנעה בפורום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני נראה לך דפוק???!!!!

השתמשתי במצבר חדש.

ילדים הורגים נמלים בצחוק - נמלים מתות ברצינות.

אל תיקח את החיים ברצינות - גם ככה לא תצא מהם חי.

לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד.

לא הצלחתי לסדר את הבלמים - אז הגברתי את הצופר.

פורסם
ברשותי אוודי 80 שנת 84, הרכב לא מניע. בהתחלה חשבתי שהבעיה היא במערכת הדלק, אבל בדקתי את המערכת והיא בסדר. לאחר מכן החלטתי לבדוק את מערכת ההצתה, וכשרציתי לבדוק אם יש ניצוץ מהפלגים גיליתי שכשאני פותח סוויץ' (לפני סטרטר) אני מקבל ניצוץ. הדבר נראה לי מוזר,

מה לעזאזל הבעיה?

מה זה מיזה מקבל ניצוץ ומהיכן?!

פרט נמק והסבר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה זאת אומרת מקבל ניצוץ לפני הסטרטר?

 

כשאתה מסובב את המנוע?או מה?

 

איך בדקת את מע' הדלק?

 

הרכב נעמד במצב נסיעה או שכבר מאז הייתה בעיית הנעה?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

בדקתי את הניצוץ על הפלאג שעליו מצביע הרוטור של המפלג והוא נתן ניצוץ בפלאג כשפותחים את הסוייץ (ליפני שמסובבים את הסטרטר) אבל הניצוץ נעלם תוך שניה... ולא ממשיך...

ילדים הורגים נמלים בצחוק - נמלים מתות ברצינות.

אל תיקח את החיים ברצינות - גם ככה לא תצא מהם חי.

לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד.

לא הצלחתי לסדר את הבלמים - אז הגברתי את הצופר.

פורסם

הניצוץ צריך להיות בפלגים כשאתה נותן סטרטר

אתה יכול להקריב את החוט שיוצא מהכול עם הראש מנוע או משהו דומה.

אח"כ תבדוק בפלגים.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
בדקתי את הניצוץ על הפלאג שעליו מצביע הרוטור של המפלג והוא נתן ניצוץ בפלאג כשפותחים את הסוייץ (ליפני שמסובבים את הסטרטר) אבל הניצוץ נעלם תוך שניה... ולא ממשיך...
הוא לא אמור להמשיך אלא אם אתה ממשיך בסטרטר, פתחתת מתג ההצתה לבדו לא אמורה לספק ניצוץ קבוע ברצף, אלא רק עם סיבוב המתנע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

קודם כול פרק את הפלגים ותנקה אותם או תחליף אותם (לא יזיק).

שנית תבקש ממישהוא שיתן סטרטר ובזמן הסטרטר קרב חוט של פלג לגוף המנוע (רחוק מדלק)

ותבדוק אם יש ניצוצות קופצות.

והיה וכן הבעיה לא חשמלית . תיתכן בעיה במערכת הדלק.

אגב כאשר אתה פותח סויץ והיה וקופץ ניצוץ אחד זה נורמלי.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אם זה היה רכב חדש אז מילא שזה היה נורמלי, הייתי יכול לחשוב שזה בעצם בדיקת מערכות.

דרך אגב הניצוץ נוצר רק כאשר אני פותח את הסוויץ', וכאשר אני נותן סטרטר לא נוצר ניצוץ, אני אישית חושב שהבעיה היא או במפלג או בסליל הצתה (כוהל).

אני לא כל כך חזק במערכות הצתה אבל פתחתי את המפלג כדי לבדוק את הפלטינות, מסתבר שזה מפלג ללא פלטינות, הדבר היחידי שיש שם זה "ג'וק" שחור חשבתי שזה קבל אבל זה לא נראה כמו מה שאני מכיר בתור קבל.

ילדים הורגים נמלים בצחוק - נמלים מתות ברצינות.

אל תיקח את החיים ברצינות - גם ככה לא תצא מהם חי.

לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד.

לא הצלחתי לסדר את הבלמים - אז הגברתי את הצופר.

פורסם

זאת הצתה אלקטרונית.

 

בכל אופן אתה יכול לבדוק ממה הבעיה ע"י כך שתבדוק עם יש ניצוץ מהכבל של הכוהל(כמו שאמרתי כבר...)אם יש ניצוץ אז זה לא הכוהל...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

נגיד שזה המפלג, כמה יעלה לי מפלג חדש?

ילדים הורגים נמלים בצחוק - נמלים מתות ברצינות.

אל תיקח את החיים ברצינות - גם ככה לא תצא מהם חי.

לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד.

לא הצלחתי לסדר את הבלמים - אז הגברתי את הצופר.

×
×
  • תוכן חדש...