Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם טנדר סובארו 4X4 1800 עולה דיונות ?

 

מה עם ה 2X4 הוא גם עולה דיונות ?

 

ועוד שאלה דחוף

 

סובארו טנדר 2X4 1600 הוא טוב בשטח ? אם אני עושה לו הגבהה וגלגלי שטח טובים הוא יהיה טוב ? למרות שהוא לא 4X4 תודה

וזה דחוף תודה לכולם ויום טוב

פורסם
האם טנדר סובארו 4X4 1800 עולה דיונות ?

 

מה עם ה 2X4 הוא גם עולה דיונות ?

 

ועוד שאלה דחוף

 

סובארו טנדר 2X4 1600 הוא טוב בשטח ? אם אני עושה לו הגבהה וגלגלי שטח טובים הוא יהיה טוב ? למרות שהוא לא 4X4 תודה

וזה דחוף תודה לכולם ויום טוב

תגדיר טוב, קח נשימה ארוכה, תחשוב על המילים שאתה רוצה לכתוב, ורק אחרי שקראת (פעמיים) את מה שכתבת, תלחץ "שלח"...

טוב זה לעלות את מעלה וורדית ולגרור אחריך עוקב מים בלי לעצור? טוב זה לנסוע 200 בדיונות ולא להתרסק? טוב זה לעבור בולי עץ ששוכבים בהצלבות מטורפות ולעלות מידקונות בוץ חלקלקים במהירות זחילה?

מה זה טוב?! ולמה (לכל הרוחות) זה דחוף?!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
האם טנדר סובארו 4X4 1800 עולה דיונות ?

 

מה עם ה 2X4 הוא גם עולה דיונות ?

 

ועוד שאלה דחוף

 

סובארו טנדר 2X4 1600 הוא טוב בשטח ? אם אני עושה לו הגבהה וגלגלי שטח טובים הוא יהיה טוב ? למרות שהוא לא 4X4 תודה

וזה דחוף תודה לכולם ויום טוב

אתה עושה עכשיו הגבהה דחופה לטנדר סובארו 1600 ושם לו גלגלי שטח טובים בדחיפות, ואתה רוצה לדעת בדחיפות אם זה טוב. למרות שהוא לא יהיה 4X4. דחוף.

הבנתי נכון ?

 

 

 

 

דחוף.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
האם טנדר סובארו 4X4 1800 עולה דיונות ?

 

מה עם ה 2X4 הוא גם עולה דיונות ?

 

ועוד שאלה דחוף

 

סובארו טנדר 2X4 1600 הוא טוב בשטח ? אם אני עושה לו הגבהה וגלגלי שטח טובים הוא יהיה טוב ? למרות שהוא לא 4X4 תודה

וזה דחוף תודה לכולם ויום טוב

תלוי מי דוחף אותו .

פורסם
אני מניח שאם תעשה לו הגבהה הוא יכול לעבור בחולות אבל לא שטח קשה אם זה מה שאתה מתכנן.

אם אתה מתכוון להכנס לחול וכו' אתה צריך 4X4

 

לא הוא לא.

הוא יכול להסתדר יפה גם עם 4X2 כמו רוב הבאגים לדיונות שבונים בארץ. ראיתי כבר כאלה במצב אורגינלי גם נוסעים בחולות..רצוי להגביה.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...