Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסל"דים נמוכים ובעיקר שהמנוע קר יש קירטועים במנוע,

 

מתבטא בהשתנקות ורעידות ברכב. הפתרון הוא שאני מוריד הילוך ומעלה סל"ד (4000-4500)

 

ואז נוסע סבבה.

 

מה התופעה ואיך לטפל ?

 

יש כיוונים?

 

 

תודה לכל חברי הפורום....

פורסם
בסל"דים נמוכים ובעיקר שהמנוע קר יש קירטועים במנוע,

 

מתבטא בהשתנקות ורעידות ברכב. הפתרון הוא שאני מוריד הילוך ומעלה סל"ד (4000-4500)

 

ואז נוסע סבבה.

 

מה התופעה ואיך לטפל ?

 

יש כיוונים?

 

 

 

תודה לכל חברי הפורום....

אם תציין פרטים נוספים נוכל לעזור לך:

1- האם הרכב מוזרק או קרבורטור?

מתי הוחלף מסנן דלק לאחרונה?

3- האם הבעייה החלה לאחר מלוי דלק בתחנת דלק אקראית, או שאתה סובל מכך זמן רב?

לאחר שתענה על רוב השאלות זה יקל מאוד על הניסיון לאבחן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם רק שהמנוע קר ? כלומר שחם הכל בסדר ?

 

 

יכול להיות שבורח ניצוץ או שהפלאגים לא טובים

או שאין ספיקה של המשאבת דלק /פילטר דלק סתום ..

JDM :twisted:

פורסם

החלפת מסמנן דלק לפני 20,000 וגם פלגים. ( קצת בושה הא?)

 

הרכב עם הזרקת דלק. (גיר ידני)

 

רוב הזמן כשהמנוע חם הכל בסדר (ההשפעה קלה כשהמנוע חם רעידות קלות)

 

מה לבדוק או להחליף ?

 

אגב, אני מתכנן טיפול 10,000 בשבוע הקרוב במה להתמקד ?

 

מה להחליף? פלגים? שמן? פילטרים?

פורסם

החלפת מסמנן דלק לפני 20,000 וגם פלגים. ( קצת בושה הא?)

 

הרכב עם הזרקת דלק. (גיר ידני)

 

רוב הזמן כשהמנוע חם הכל בסדר (ההשפעה קלה כשהמנוע חם רעידות קלות)

 

מה לבדוק או להחליף ?

 

אגב, אני מתכנן טיפול 10,000 בשבוע הקרוב במה להתמקד ?

 

מה להחליף? פלגים? שמן? פילטרים?

 

במוסך דיברו איתי על החלפת מחשב או מודול. (משהו כזה)

 

פורסם

באמת מצטער, אני החלטתי לקחת עיניינים לידיים ולכן אני מחפש עזרה !!

 

אני אשמח למידע והוראות תפעול מיידיות!~!!

פורסם

אני אעשה את הטיפול אבל מה בדיוק להחליף ? מה גורם לקירטועים ?

 

להחליף משאבת דלק למשל ? להחליף דיסטרוביוטר ?

פורסם

תחליף פלאגים,פילטר אוויר ופילטר שמן ,פילטר דלק , שמן מנוע ואולי חוטי הצתה.

אם לא מסתדר תחדש את השירשור.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
אני אעשה את הטיפול אבל מה בדיוק להחליף ? מה גורם לקירטועים ?

 

להחליף משאבת דלק למשל ? להחליף דיסטרוביוטר ?

לא משאבת דלק ולא דיסטרבוטור!

התחל עם מסנן דלק פלגים וחוטי הצתה מיידית, ואז דווח בפורום על התוצאות, שימוש בתוסף

44K יוכל להועיל לך במקרה שלך .בתנאי שתחליף שמן ומסנן שמן לאחר גמר טנק הדלק הבא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כל כמה ק"מ מומלץ להחליף מסנן דלק?

 

אני מדבר על המסננים הסגורים ולא הקטנים השקופים.

 

חשבתי שכל 20 25 אלף ק"מ מחליפים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש יצרנים שממליצים כל 60K (פילטרים סגורים), בגלל הדלק הגרוע בארץ אני מחליף כל 30K.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

×
×
  • תוכן חדש...