Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כן - דיברתי עם בחור שרוצה למכור והוא רוצה למכור את זה ב 29 K

 

לא קצת מוגזם למחיר של האוטו ? (שנת 95 יד 5 150 אלף קילומטרז') אך הוא טוען שהגג הוא חדש וחשמלי והאוטו במצב מצוין...

Opel Tigra GSI

Basketball Player

A Model

 

What else ? :-)

פורסם

קודם כל:האם האוטו בצבע לבן?????

 

ו- 29 בשביל פונטו 95 זה יקר , אבל גג חשמלי ועוד חדש זה טוב.

 

בכלל גג חדש זה דבר טוב כי גג שהוא בלויי זה המון כאב ראש וכסף לסדר אותו.

אז סה"כ 29 זה לא הכי אסון בעולם כי המחירון לא רחוק מיזה ( לא נגיד את המחירון פה..)

 

אבל אם בא לך ממש על האוטו אז קח אוטו לבדיקה ואז באמת תתחיל לדבר איתו על מחיר אמיתי.

 

 

ובקשר לצוף:

אני לא לא עובד שמה או משהו כזה אני פשוט כל שישי יוצא לשמה ..:-D

פורסם

לא אחי ..האוטו בצבע צהוב והבעלים הוא עוז מאלפי מנשה.

 

כן אבל שמע האוטו הוא יד חמישית... זה מטורף..

 

ושמת לב לפונטו קבריו האדומה שיש בקרטל ? יד 8 אלוהים... לא משנה שגם ככה שמו טלפון לא תקין במודעה...

 

 

 

איזה עצבים אני מת כבר למצוא את האוטו הזה אני מחפש את הפונטו קבריולט כבר קרוב לחצי שנה !!!

Opel Tigra GSI

Basketball Player

A Model

 

What else ? :-)

פורסם

א. במקום לומר "את זה" תשתמש בעיברית תקינה כגון, "הוא רוצה למכור את הרכב ב29" פה זה לא שכונה.

 

ב. האם אתה נעול על האוטו הזה ספצפית או פתוח לרעיונות חדשים?

 

ג. יעזור לנו מאוד אם תגיד מה המחירון של הרכב.

אבל עכשיו לשאלתך, גם אם האוטו עבר מנוע, גיר, קל'אץ', וכ'ו זה לא אוטו שמוכרים אותו מעל המחירון.

 

אם הוא עשה גג חדש זה לא בעיה שלך, יש סיבה לזה שהוא עשה (אחרי הכל אפחד לא קונה פונטו קבריולט בלי גג), בנוסף לזאת זה אוטו שקונים אותו מתחת למחירון (3-5 אלף פחות) וכן אין לו זכות לבקש מעל המחירון ובטח שאתה לא צריך לשלם מעל המחירון.

 

קח את האוטו לבדיקה, יהיו תקלות? תוריד לו מהמחיר. בכל מקרה גם אם האוטו במצב חדש חדש חדש אני ממליץ לך להציע לו מחירון בלבד ולא שקל יותר.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

מבין אותך מאוד ...

 

גם אני מחפש רכב פתוח קרוב לשנה (306) אבל לא מוצא משהו במחיר שפויי (תמיד הבעלים רוצה הרבה ומתגלה בבדיקה בסוף שלא מגיע לו בכלל) .

 

כל מה שצריך בחיפוש רכב נדיר הוא רק סבלנות רצינית

נ.ב אם אני ימצא משהו אני יגיד לך..

 

יוגב 205

×
×
  • תוכן חדש...