Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע היכן נמצא המנוע צעדים ב 405 נפח 1600 ?

כמו כן, היה לי קישור ל PSI בנוגע לניקוי של מנוע צעדים ב 306, אך הקישור כבר לא עובד.

אשמח אם מישהו יעזור לי...

 

להלן הלינק שלא עובד:

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1272&highlight=%EE%F0%E5%F2+%F6%F2%E3%E9%ED

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

שנת 1996 הליידי.

הקישור מעולה, ומפרט איך "לשפץ" אותו.

אני מעוניין לדעת היכן הוא נמצא בתוך תא המנוע.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
זה הלינק שעובד

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1272

 

זה 106, לא 306

 

איזה שנה ה405 שלך?

ישנו מנוע צעדים, הוא פורק אחר כבוד.

אך לפי הקישור מוסבר רק איך לנקות אותו.

לא הוסבר איך לפרק את הפין והקפיץ....

מישהו יכול לנסוך אור על הסיפור הזה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
אצלי ב106 הפין הוא בורג בצידו הפנימי והוא מוברג פשוט פנימה

יכול להיות שההברגה היא הפוכה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

BigMak בדיוק את השאלה הזו, רציתי לפתוח עכשיו!!!

 

אז אם תוכל לפרט איפה המקום, ולמה פירקת?

אצלי הבעיה היא, ברגע שאני לוחץ קלאצ', לפני רמזור או העברת הילוך, לפעמים (פעם ב.....) או שהמנוע נכבה או שלטורים לוקח זמן לרדת ואז יש צניחת סלד לפעמים כיבוי מנוע ולפעמים סלד לא יציב.

פורסם

ואתה בטח מהנדס מנועים כאלה כדי לדעת שזה הרס?

 

אולי תגיד לכולם למה זה הרס? אני יודע על לפחות 3 אנשים שעשו ככה וכל עובד אצלם מצויין מעל לחצי שנה.

 

אם אצלך נגרם נזק זה אולי כי אתה עשית טעות

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...