Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא ראה את התמונות

http://max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=39194&PN=2

 

אחרי שאירגנתי לעצמי שעתיים פנויות ערכתי קצת את הסרט לסרטון קטן כי בגלל צלם לא מוכשר היה הרבה חומר שלא היה ניתן להשתמש בו.......הכביש עצמו הוא ברמה גבוהה ולמרות שהמהירות ניראית נמוכה היא רוב הזמן הייתה על התחום התלת סיפרתי לאחר שחשבנו על כל הגורמים שיסכנו אותנו ואת הסביבה

http://www.megaupload.com/?d=18A54MGK

תהנו ותגיבו מה אתם חושבים על העריכה בכללי

 

חכו 40 שניות ואז תלחצו על על DOWNLOAD

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העריכה באמת ברמה, כל השאר לא - זאת אומרת עם מכוניות כאלו יש פוטנצייאל גדול לזריקות מצולמות....היגויי יתר ושאר טובין, ותאחלס רק רואים ניסעה טיפל'ה מהירה ולא יותר מזה....ולצלם צריך לשבור את הראש :D

פורסם

תשמע עתיד כמו שאמרתי זה חלק קטן מאוד ממה שהיה אבל זה החומר השמיש שהיה לי ,היה עוד צלם בתוך הGTI אבל מרוב שהוא התנדד לו בתוך הרכב כל מה שהיה אפשר לראות זה המון דש בורד הרבה תזוזות וזהו , עם הוא היה מצלם את הראלי שלי כמו שצריך אז היה מה לראות כי היה הרבה זריקות ישבן קטנות והיגוי יתר מדהים שאם היה מצולם זה היה הולך לארכיון הארצי

פורסם

רק אני לא מבין על מה ההפקה ?

 

מכוניות מיוחדות ? אין.

נהגים מפורסמים ? אין.

מקומות מיוחדים ? אין.

ביצועים מרטיטים ? אין.

 

מה מייחד את הארוע הזה שהיה צריך לצלם ולהסריט אותו ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

גרשון המשפר, מדוע אתה מחפש לריב בכוח?

הפורום אינו ביתך הפרטי, ואתה לא תקבע מה מיוחד.

 

מבחינתי, זה דיי מרענן לראות גם סרטים כאלה - המשתתפים בסרט חשים גאווה בביצועים שלהם, למה שתיקח את זה מהם???

 

בידידות... :-)

פורסם

הוו, חיכיתי למישהו שיזרוק לי את התגובה שלך.

 

אני לא מעליב, אני שואל.

 

וגם אם מה שאני כותב לא מוצא חן בעיני כולם, אין מה לעשות.

אם מישהו מעלה חומר שלו לפורום, שיהיה מוכן לתגובות חיוביות, שליליות, ביקורות ושאלות.

 

בידידות :-)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ארנון אתה רוצה להגיד לי שאף פעם לא צילמת את האוטו שלך וידאו סיטלס וואטאוור......אין אחד בפורום מכוניות כלשהו שלא עשה את זה, לא צריך איזה משהו גרנדיוזי בשביל לצלם יציאה ושתדע בחברה שלנו זה די שיגרתי דווקא אנחנו לא הולכים ונהיים צעירים אז זאת פשוט תזכורת למה שעשינו כשהיינו בני 20 תנסה את זה זה כיף ולשבת עם חברים ולראות את זה עוד יותר כיף

פורסם

טוב תקשיבו לי מתייפיפים איזה שעה לקח לי להוריד תסרטון המעפן הזה..

ומה להגיד לכם העריכה חמודה.. המוזיקה ברקע נחמדה..

אבל איפה האקשן שהתכנסנו אליו?!

הנהג ב106 ראלי פשוט פחדן..

בשביל מה קנית רכב כזה בשביל לנסוע רק על הקווים וכשמגיע קו ישר לזיין את המנוע טיפה ואז לאט למהירות 0 לפני הסיבוב?

קח קורס נהיגה מתקדמת ואז תתחיל באמת להנות מהרכב קח אותו לגבול היכולת שלו.

אולי כדאי שלא תנהג בו בצורה ספורטיבית כי אז חס וחלילה תעשה תאונה וגם ככה חסרות צרפתיות אבל בשביל מה קנית את האוטו הזה? בשביל להעמיד אותו בסלון?

סעו לנס הרים ותחנו שם מתחת לעץ איפה שהמכון טיהור שפכים ותראו מה זה באמת להוציא מכלי רכב את הספורטיביות שלו.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

תשמע ספיד סיקר בשביל בן אדם עם 205 1.4 אתה מדבר הרבה......תשלח לי הודעה פרטית מה אתה חושב בדיוק שהייתה המהירות הממוצעת שהיינו בה ואני אשלח את הנתון האמיתי, בכביש נס הרים אפשר רק לזחול וגם זה בקושי, הכביש שאנחנו היינו בו הוא כביש טכני מאוד ואם הייתה בכלל יודע מה זאת נהיגה ומה המטרה של לנסוע על הקווים (APEX) אז הייתי אולי מקשיב לך......ילדים כמוך מחפשים בסיבובים צריחות של גלגלים ופוואר סליידים מטורפים, יש לך טעות חמורה אם זה מה שאתה חושב שהרכב הזה יתן למישהו, הזוויות גילגול בו הם כל כך אפסיות שגם אם הייתי לוקח את סיבוב הפין הד הזה שהיה בסירטון במהירות 180 קמ"ש עדיין היה החרשה לא נורמלית מהצמיגים, והעלתי את הסירטון הזה לא בשביל שתתלהב לי מכישורי הנהיגה שלי אלא לקבל חוות דעת על העריכה ותו לא

 

יום טוב ליאור:-)

פורסם

קודם כל לספיד סיקר, באמת הסרטון מטעה. מהכרות אינטימית עם הרכבים האלה, קשה לראות בצילומים מתוך האוטו מה בדיוק קורה, וזה כולל גם "הידוקי זנב" שה-106ים הספורטיביות אוהבות לעשות ברגע שמורידים רגל מהגז בסיבוב (ב-205 שלך אין את הקטע הזה).

 

דבר שני ל"נסהאותיבשלישי", פעם הבאה תציין שאתה רוצה חו"ד על העריכה, וזה מה שתקבל.

העריכה טובה, אבל אין הרבה עם מה לעבוד.

להבא צלמו מחוץ לרכב ותעבדו עם צלמים יותר שפויים :-) , ויהיה לך אחלה חומר לעריכה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

האיכות עצמה של הסרט יפה מאוד ...באמת נראת מקצועית.

 

אחלה רכבים...אהבתי את ה106 שלך ליאור..ועוד כשהיא באה בשחור:twisted:

 

באותה פנייה של 180 שכל כך נלחצתם...היית לוחץ אותה עד הסוף, היא מסוגלת לזה.

פורסם

GETS תודה על הפירגון........הסיבוב סיכה שהתכוונת אליו הוא מאוד מטעה ובגלל נסיון קודם לא עם הראלי אלא עם פיאט אונו שפשוט המשיכה ישר קצת פחדתי.......אתה צודק ביותר שאת הסיבוב יכולתי לקחת יותר מהר זה העיניין בראלי גם ה205 וגם ה106 שלאחר הסיבוב אתה יודע בוודאות שהיו לך עוד 20 קמ"ש שלא ניצלת והיא עדיין הייתה עומדת בזה


×
×
  • תוכן חדש...