Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה איכות.. אחלה עריכה.. אחלה רכבים.. ונשמע שגם אחלה אנשים...

האקשן שמרגש את כולנו קצתצ חסק פה אבל לא כל דבר חייב להיות מלווה בשריפת גומי וצרחות צמיגים מטורפות.

 

ח"ח על היוזמה!

 

אלירן

 

נ.ב.

גרשון כל הכבוד על המחמאה..

אנחנו גאים.. :wink:

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סחתיין על העריכה , נחמד מאד.

 

נראה שהיה לכם טיול מהנה, נהיגה בשביל FUN לא מומלץ לעשות עם צלם שמוציא ראש וידיים מהחלון.

 

קבל ח"ח.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

שלום,

העריכה יפה מאוד. כמה שאלות טכניות בקשר לעריכה:

א. עם איזה מצלמה צלמתם?

ב. איך קוראים לשיר?

 

וכשאתם מתכוונים לצלם מחוץ לרכב? למה בדיוק אתם מתכוונים? להציב מצלמות על הרכב?

 

איתי.

פורסם

אני לא יודע מה איתכם, אבל לא נראה לי שהפורום הזה צריך לעודד נסיעה ללא חגורות, הוצאת חלקי גוף מהרכב ועצירה במרכז כביש מהיר. עם כל הכבוד לאיכות העריכה ולמאמץ המושקע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, למה לא?!

 

יש לי הצעת יעול, שבוע בא נעשה מפגש של הרכב שחונה הכי הרבה זמן על פסי רכבת.. מי שמצליח לברוח הכי קרוב הוא הזוכה.. מי שלא מצליח...

 

 

 

 

 

חבל..!!!

 

 

 

ועכשיו ברצינות.. אתה צודק.. להוציא חלקי גוף מהרכב בזמן נסיעה זה לא ממש אחראי ולעצור הכביש חסר שוליים גם כן.

 

לתשומת ליבכם לטיול הבא!

הפעם זה נגמר בשלום, אבל אין לדעת מה צופן לנו העתיד!

 

 

לילה טוב

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם
רוני מה הקשר נסיעה ללא חגורות?

 

אתה רוצה להגיד לי שהצלם היה חגור בזמן שהוציא חצי גוף החוצה מהחלון לצלם את הרכב מאחוריו?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הוא לא הוציא את הראש אלא את המצלמה......זה כבר דבר שבשגרה לשים חגורות בנסיעה רגילה אז נראה לך שבנסיעה מהסוג הזה לא נחגור.........אני דוגל בבטיחות פסיבית ואקטיבית ובודק את תקינותו של כול רכיב שאמור לשמור עליי לפני נסיעה וממליץ לכל אחד לעשות כך

פורסם

אממממ מצטער אם אני מעט לא פוליטיקלי קורקט ברוח יפיפנות הנפש של הפורום....

 

אבל לא נראה לי כ-ז-ה נורא בצילום סרט להוציא את היד ולהפנות את המצלמה אחורה...זה לא שאף אחד מיושבי הפורום (כמובן שבהסך דעת מוחלט חלילה שהוא שם לב למעשה נפשע ומגעיל שכזה) לא הוציא אף פעם את היד וחיכך אותה עם הרוח, או השעין ידו על הדלת כאשר מרקפו בולט חלילה מהאוטו,

 

כמו שנאמר פה חגורות נחגרו שם ומה שיצא זאת כף היד עם המצלמה...מצטער לא מוצא בזה דבר כזה נורא,

 

בקשר לסרט העריכה לדעתי ממש יפה ממש - הסרט נראה כטיול נהיגה מהיר וטוב, להבא כדאי לשקול אולי השמטת הצלמים (היום 2 לא ?) ב2 פניות רצופות כדי לקבל קצת תמונות חיצוניות שיותר ימחישו את מהלך האירועים - כן ירבו עלה והצלח :D

 

לרוני - אם אתה מתכוון להכנס בי דע לך שאני גדול וחזק :D:D:D:D

פורסם

סרטון נחמד השקעה יפה

אבל כמו שרוני אמר הם לא יודעים לנהוג...

עם רכבים כאלה הייתי מצפה מהם לקצת יותר אקשן טיפה יותר מהירות וביצועים מרשימים יותר

שילכו לעשות קורס נהיגה דחוף כי את מה שהם עשו שם בלי להגזים אפשר לעשות עם שברולט קאווליר

אז מה בעצם הם עשו שם...

וחתשבו על זה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זה שאתה גדול וחזק לא אומר שיש לך יותר גדול. במיוחד שאתה מתעסק עם מתקפלות וקומפרסורים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
סרטון נחמד השקעה יפה

אבל כמו שרוני אמר הם לא יודעים לנהוג...

עם רכבים כאלה הייתי מצפה מהם לקצת יותר אקשן טיפה יותר מהירות וביצועים מרשימים יותר

שילכו לעשות קורס נהיגה דחוף כי את מה שהם עשו שם בלי להגזים אפשר לעשות עם שברולט קאווליר

אז מה בעצם הם עשו שם...

וחתשבו על זה.

עם קווליר לא, אבל מכוניות אחרות אולי כן.

 

קווליר זה לא רכב לנסיעה, זה רכב להתאבדות או משהו בסגנון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הסרטון לא ממחיש את מהירות הנהיגה אני שב וחוזר זה אולי נראה איטי מבפנים אבל הקצב היה מהיר מאוד......לBMW 525 פוואר סליידים תעשה בחניה הפרטית שלך ולא בכביש ציבורי אם ציפית לראות דריפטים או וואטאוור לא על הכביש הזה ועוד עם תנאי שטח כאלו, הכביש הוא בזווית ירידה רצינית שכאשר תת היגוי ולו הקטן ביותר היה לוקח אותי היישר לתעלה, תקרא לי פחדן תגיד לי שאני לא יודע לנהוג אבל לפני כן תדגים לי על אותו הכביש את האקשן שאתה רוצה מחפש (דרך אגב יש לי טוקמן אז השיחה להדסה עין כרם עליך:wink: )


×
×
  • תוכן חדש...