Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חייב MIRC.

ואתה יכול להיכנס לאתר, יש שם הדרכה איך להשתמש. (האמת שזה די פשוט, מריצים מילת חיפוש -> נכנסים לחדר הרצוי ע"י לחיצה על שמו מן הדף שנפתח -> ומורידים ע"י הודעה לבוט.)

פורסם

הכל נמצא הורדתי..

הוספתי את הקובץ לרשימת ההודעות..

הוא רשם לי:

* You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (30 seconds remaining until timeout)

 

ולא ידעתי מה לעשות..

ואז הוא עשה לי:

*** Closing Connection: DCC Timeout (180 Sec Timeout)

HELP!

פורסם

מצויין..!!

טוב שאלה, באיזה סקריפט אתה משתמש?

אני הורדתי את המירק הרגיל.. אבל אני מפחד להשאיר אותו כל הלילה פתוח מחשש לפריצות..

מה אתה מייעץ?

:D

 

תודה רבה!!

פורסם

האמת היא שגם אני משתמש ברגיל.

אם אתה חושש מפריצות אתה יכול להוריד את ZoneAlarm בחינם.

או אם אתה מחפש סקיפטים יש כאן מגוון רחב עם הסברים.

 

http://www.mirc-x.com

 

תהנה!

פורסם
מצויין..!!

טוב שאלה, באיזה סקריפט אתה משתמש?

אני הורדתי את המירק הרגיל.. אבל אני מפחד להשאיר אותו כל הלילה פתוח מחשש לפריצות..

מה אתה מייעץ?

:D

 

תודה רבה!!

 

 

אני עובד עם Polaris Platinum סקריפט מצויין (לא תומך עיברית)!

ובנוסף Zone Alarm Pro והפיירוול של הראוטר שלי...

וכמובן אני מבצע בדיקות יומיות/שבועיות (ידני), ואני שקט עם עצמי :D

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...