Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע משפץ רנו 5 GT טורבו,השגתי מנוע מקורי ללא טורבו,אני בעתיד מתכוון להרכיב מגדש חדש,אבל לפני שאני זורק 2000 ש"ח על מגדש חדש אני רוצה לתת צ'אנס למגדש שהגיע עם המנוע הישן שנהרס,האינדיקציה היחידה לגבי מצבו זה שיש לו חופש במניפות,לכן יש לי כמה שאלות:

 

1.האם חופש במניפות אומר שהוא יעשן ב100 אחוז?

2.איזה נזק יכול להיגרם למנוע בגלל החופש בטורבו?

3.האם העשן שהוא יפיק יכשיל אותי בטסט?

 

 

תודה מראש.

פורסם

1. ל 90% ממגדשי הטורבו יש חופש, השאלה היא מה מידת החופש....

 

2. למנוע לא יגרם נזק מלבד שריפת השמן שהטורבו יזרוק לתוך המנוע

 

3. אתה בטוח שתעבור טסט עם רנו 5 טורבו?.... בתקווה שהעשן יהווה את בעייתך היחידה, אם הוא יעשן קבוע הוא יכשל.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

1.החופש הוא ממש מורגש,שאני משחק עם האצבע בבסיס של המניפות אני מרגיש אותו זז.

2.אז לבדוק ולמלא שמן בתדירות גבוהה זה הפיתרון הזמני?

3.אתה מסתלבט עליי הא?! :-) תאמין לי שאני משקיע שתעבור טסט בצורה חוקית כמו יפנית מליסינג,למה אתה חושב שרנו 5 GT מתוחזקת כראוי לא תעבור טסט?

פורסם
1.החופש הוא ממש מורגש,שאני משחק עם האצבע בבסיס של המניפות אני מרגיש אותו זז.

2.אז לבדוק ולמלא שמן בתדירות גבוהה זה הפיתרון הזמני?

3.אתה מסתלבט עליי הא?! :-) תאמין לי שאני משקיע שתעבור טסט בצורה חוקית כמו יפנית מליסינג,למה אתה חושב שרנו 5 GT מתוחזקת כראוי לא תעבור טסט?

1. שוב, תבקש ממישהו שמבין בירושלים (?) שיבדוק לך את הטורבו חופש קטן בטורבו זה לא קריטי.

2. לא.

3. שוב, לא, אבל תנסה להעביר אצל חאפרים (סליחה על ההסטה...:roll: ) מכוני רישוי אוהבים לקוחות כמוך, ואם תכשל תהיה לך בעייה לתקן את הליקויים במוסך שנותן אישור תקינות.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
1.החופש הוא ממש מורגש,שאני משחק עם האצבע בבסיס של המניפות אני מרגיש אותו זז.

2.אז לבדוק ולמלא שמן בתדירות גבוהה זה הפיתרון הזמני?

3.אתה מסתלבט עליי הא?! :-) תאמין לי שאני משקיע שתעבור טסט בצורה חוקית כמו יפנית מליסינג,למה אתה חושב שרנו 5 GT מתוחזקת כראוי לא תעבור טסט?

 

תעביר אותה טסט עם טורבו מנוטרל - מנוע עובד בלי טורבו או שבאמת תעביר אותה אצל חאפר.

מכון טסטים לא ייתן לך לצאת מזה בקלות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
תעביר אותה טסט עם טורבו מנוטרל - מנוע עובד בלי טורבו או שבאמת תעביר אותה אצל חאפר.

מכון טסטים לא ייתן לך לצאת מזה בקלות.

רון.

שמע, אני לא יודע איפה החברה האלא ניגשים לטסטים אבל אני ממש לא מסכים.

מנסיוני עם ענתיקות ושיפוצים (ויש לי הרבה נסיון) אם אתה מגיע עם איזה גרוטאה מגעילה אבל במצב מכני מעולה, אין סיכוי שתעבור טסט אבל.....

אם אתה מגיע עם רכב מיושן, שמור מאוד ומשופץ ברמה גבוה, אז

1. קודם כל הוא נהיה אטרקציה במכון ("משה, בא תראה איזה רנו 5 טורבו מדהימה נכנסה לנו למכון, 20 שנה כבר לא הייתה פה כזאת")

2. הם מתחילים לתשאל אותך ולקשקש איתך על האוטו, ומשם כבר הדרך לסחבקיה, קצרה.

3. הם בהחלט מעריכים את כל העבודה שהושקעה באוטו.

4. מנסיוני, הם מרשים לעצמם קצת לחפף בבדיקה( ברור שלא בדברים בתיחותיים)בתירוץ של " מה אפשר לדרוש מרכב בן 30 שנה. בד"כ, הם בכלל לא מתייחסים לזיהום אויר.

 

לסיכום, מנסיוני, כל פעם שאני מגיע למכון טסטסים עם כלה חדשה ומשופצת אני רואה אצל הבוחנים יותר חיוכים על רכב נחמד ששובר את שיגרת היום שלהם מאשר פרצוף של "מזה הגרוטאה הזאת, בא נעשה לו צרות צרורות..."

 

קומפי....... מאשר?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למה חופש במניפות של המגדש יביא לצריכת שמן מוגברת?
מגדש הטורבו, היות ומסתובב הוא במהירויות אדירות ופועל בתנאים קשים מאוד, דורש שימון - המקור לשמן הוא המנוע, משמע ששימון הטורבו מתבצע ע"י שמן המנוע.

חופש במניפות הטורבו מעיד על פגימה במע' השימון של הטורבו, מכאן נשאב שמן המנוע דרך המגדש אל תוך המנוע ונשרף - מה שגורם לעשן רב ולזיהום, וכמובן תצרוכת שמן גבוהה.

 

כל הדברים לעיל נאמרו בגדר השערה, ואשמח לאישורם.

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
מגדש הטורבו, היות ומסתובב הוא במהירויות אדירות ופועל בתנאים קשים מאוד, דורש שימון - המקור לשמן הוא המנוע, משמע ששימון הטורבו מתבצע ע"י שמן המנוע.

חופש במניפות הטורבו מעיד על פגימה במע' השימון של הטורבו, מכאן נשאב שמן המנוע דרך המגדש אל תוך המנוע ונשרף - מה שגורם לעשן רב ולזיהום, וכמובן תצרוכת שמן גבוהה.

 

כל הדברים לעיל נאמרו בגדר השערה, ואשמח לאישורם.

בברכה,

שחף בן צבי.

תודה רבה לך8)

עזרת לי פלאות8)

×
×
  • תוכן חדש...