Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

שמע - קודם כל שאפו על היוזמה והיכולות, כפי שמתבטאות מהדוגמיות שצירפת.

קארזון מוכרים מידע דומה, מן הסתם אתה מודע לזה, ויש עוד אפליקציות

שנותנות חלק מהדאטה - אלב אולר שוויצרי זה תמיד טוב בכיס...

 

אנסה לעבוד עם זה כמה ימים ואשמח לתת לך משוב בפרטי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

כול הכבוד על יוזמה.

לגבי מספר בעלויות לדעתי יכול לבלבל. למשל הרכב שלי אישתי יד שניה, אך באפליקציה רשום 3, סוחר לא מעלה יד. מי שלא מבין יכול לחשוב שהרכב יד 3.

Screenshot_20260615_100122_ .jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 15.6.2026 בשעה 12:29, nglancer כתב:

ממש מגניב, יש לך תוכנית עסקית מסביב לזה?

וואלה לא :) פשוט חשבתי שזה יהיה נחמד לאנשים להשתמש וכל המידע שאני מקבל ממילא בחינם

בתאריך 15.6.2026 בשעה 12:33, רפי לין כתב:

יישר כוח.

יעיל, ידידותי ונתוני ירידת ערך עם הגרף מצוינים.

מהיכן נשאב נתון מחיר הרכב המשומש?

בברכה  -  רפי לין

תודה רבה חבר, בגדול משרד התחבורה מספק מחיר יבואן רשמי, אני עושה עם זה כמה סטטיסטיקות שמתחשבות בפרמטרים נוספים של הרכב (לעומת רכב צרפתי מול יפני, נפח מנוע וכו) ומפעיל איזושהי לוגיקה של "שמאי וירטואלי" שהיא דיי מדוייקת. לא עכשיו ברמה של לסגור על פיה עסקאות, אבל כן לדעת אם הרכב שמולך שווה 20 אלף או 50 אלף שקל

בתאריך 15.6.2026 בשעה 12:34, yulianx כתב:

כול הכבוד על יוזמה.

לגבי מספר בעלויות לדעתי יכול לבלבל. למשל הרכב שלי אישתי יד שניה, אך באפליקציה רשום 3, סוחר לא מעלה יד. מי שלא מבין יכול לחשוב שהרכב יד 3.

Screenshot_20260615_100122_ .jpg

תודה על הדיווח, רשמתי לעצמי ואתקן! זה מידע שכן יהיה מוצג כאפליקציה אבל לא כיד נוספת

בתאריך 15.6.2026 בשעה 11:45, הלוחש למכוניות כתב:

שמע - קודם כל שאפו על היוזמה והיכולות, כפי שמתבטאות מהדוגמיות שצירפת.

קארזון מוכרים מידע דומה, מן הסתם אתה מודע לזה, ויש עוד אפליקציות

שנותנות חלק מהדאטה - אלב אולר שוויצרי זה תמיד טוב בכיס...

 

אנסה לעבוד עם זה כמה ימים ואשמח לתת לך משוב בפרטי.

 

בתאריך 15.6.2026 בשעה 11:45, הלוחש למכוניות כתב:

שמע - קודם כל שאפו על היוזמה והיכולות, כפי שמתבטאות מהדוגמיות שצירפת.

קארזון מוכרים מידע דומה, מן הסתם אתה מודע לזה, ויש עוד אפליקציות

שנותנות חלק מהדאטה - אלב אולר שוויצרי זה תמיד טוב בכיס...

 

אנסה לעבוד עם זה כמה ימים ואשמח לתת לך משוב בפרטי.

תודה רבה!

כן אני מודע לזה, בסוף כל המידע נגיש באינטרנט באתרים כאלו ואחרים - השאיפה הייתה פשוט לאחד את זה תחת מקום אחד, נגיש ונוח מהטלפון, בלי פרסומות מעצבנות ועם ממשק כמה שיותר נקי וידידותי

פורסם

אהבתי את העיצוב, נעים וזורם

לדעתי כדאי לשפר כמה דברים:

- חסר הנתון של מספר שלדה (לפחות עבור הרכב שלי).

- מדד אמינות הדגם לפי אחוז הרכבים שנותרו על הכביש לדעתי קצת מטעה. זה בדרך כלל פונקציה של גיל. כן הייתי משאיר את הנתון על כמות הרכבים, אבל מוותר על לקרוא לזה מדד אמינות.

- אצלי בטלפון (גלקסי s23) יש צליל כל פעם שהוא מוצא את הרכב, למרות שהטלפון על שקט. זה קצת מציק.

- הייתי מוותר על הרשאות מצלמה, או לפחות לא מתנה את זה בשימוש באפליקציה. אנינחושב שזה הרבה יותר נוח ונגעש פשוט להקליד מספר רכב. זו צריכה להיות השרות העקרית, והצילום צריך להיות כאופציה נוספת.

- האפליקציה יחסית מהר "מתאפסת", זאת אומרת, אם אני יוצא ממנה ועובר רגע לאפליקציה אחרת, אחרי דקה או שתיים זה שוב חוזר למסך הסריקה ויוצא מהחיפוש האחרון. יכול להיות שזה קשור לזה שנתתי לאפליקציה הרשאה חד פעמית למצלמה. 

 

אלו הדברים שקפצו לי להעין.

בלי קשר, כל הכבוד על היוזמה!

 

  • רעיון טוב! 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

הכנסתי את המספר רכב שלי, אבל זה היה קשה. כשנכנסתי לטאב של "הרכב שלי" והתחלתי להקליד מספר רכב, המקלדת לא יורדת בסיום, ואין אפשרות ללחוץ על הכפתור הכחול עד סגירת האפליקציה. מה שעשיתי זה ללחוץ על סריקה, ואז שם יש כפתור של להקליד ידנית בממשק אחר, ואז זה עבד. 

בנוסף איך נקבע המחירון וירידת הערך? האם זה משוקלל במידע שיש לך?

פורסם
לפני 22 שעות, GaT כתב:

אהבתי את העיצוב, נעים וזורם

לדעתי כדאי לשפר כמה דברים:

- חסר הנתון של מספר שלדה (לפחות עבור הרכב שלי).

- מדד אמינות הדגם לפי אחוז הרכבים שנותרו על הכביש לדעתי קצת מטעה. זה בדרך כלל פונקציה של גיל. כן הייתי משאיר את הנתון על כמות הרכבים, אבל מוותר על לקרוא לזה מדד אמינות.

- אצלי בטלפון (גלקסי s23) יש צליל כל פעם שהוא מוצא את הרכב, למרות שהטלפון על שקט. זה קצת מציק.

- הייתי מוותר על הרשאות מצלמה, או לפחות לא מתנה את זה בשימוש באפליקציה. אנינחושב שזה הרבה יותר נוח ונגעש פשוט להקליד מספר רכב. זו צריכה להיות השרות העקרית, והצילום צריך להיות כאופציה נוספת.

- האפליקציה יחסית מהר "מתאפסת", זאת אומרת, אם אני יוצא ממנה ועובר רגע לאפליקציה אחרת, אחרי דקה או שתיים זה שוב חוזר למסך הסריקה ויוצא מהחיפוש האחרון. יכול להיות שזה קשור לזה שנתתי לאפליקציה הרשאה חד פעמית למצלמה. 

 

אלו הדברים שקפצו לי להעין.

בלי קשר, כל הכבוד על היוזמה!

 

תודה רבה על התגובה המפורטת! בגדול האפליקציה התחילה כאחת שרק סורקת, אבל אני מבין מה אתה אומר על המצלמה. האם יש צליל או שאתה מדבר על רטט? לגבי האיפוס - זה דווקא לא משתחזר לי בגלקסי שלי. אתה בעמוד תוצאות של רכב, הולך רגע לאפליקציה אחרת ואז חוזר לאפליקציה של הסרוק רכב - ורואה שוב את המסך של המצלמה?

לפני שעתיים, Aviv943 כתב:

הכנסתי את המספר רכב שלי, אבל זה היה קשה. כשנכנסתי לטאב של "הרכב שלי" והתחלתי להקליד מספר רכב, המקלדת לא יורדת בסיום, ואין אפשרות ללחוץ על הכפתור הכחול עד סגירת האפליקציה. מה שעשיתי זה ללחוץ על סריקה, ואז שם יש כפתור של להקליד ידנית בממשק אחר, ואז זה עבד. 

בנוסף איך נקבע המחירון וירידת הערך? האם זה משוקלל במידע שיש לך?

העמוד של "הרכב שלי" לא עובד טוב באייפון, אבל בשביל לראות את הפונקציונאליות המלאה של האפליקציה לא באמת צריך אותה, זה סתם דף חמוד ששומר את המחיר ומידע על הרכב שלך. אפשר לסרוק אותו כמו כל רכב רגיל במסך הראשי, זה באג שאתקן בגרסה הבאה ( אני בחול לחודש הקרוב אז נמנע ממני מלתקן)

 

המחירון נקבע על פי מודל AI שאומן על מידע פומבי ברשת, בקיצור המחיר איפשהו בין המחירון של יד 2 לזה של לוי יצחק. הירידת ערך אני מפעיל את המודל על כל שנה מהשנה שהרכב יצא, לכן הוא לא יהיה הכי מדויק אבל יתן מושג כללי. 

  • אהבתי 1
פורסם

קודם כל שאפו ענק

ורציתי לציין לגבי הירידת ערך שזה קצת לא מדוייק לכתוב כך וכך לשנה כי בהתחלה תמיד הירידת ערך גדולה ואז מתחילה להאט והמידע שהקונה רוצה זה מה יקרה הלאה בשנים הקרובות

אם יש דרך לחשבן את זה ככה זה יהיה ממש יעיל

פורסם
לפני 12 שעות, מתקין טלוויזיות כתב:

תודה רבה על התגובה המפורטת! בגדול האפליקציה התחילה כאחת שרק סורקת, אבל אני מבין מה אתה אומר על המצלמה. האם יש צליל או שאתה מדבר על רטט? לגבי האיפוס - זה דווקא לא משתחזר לי בגלקסי שלי. אתה בעמוד תוצאות של רכב, הולך רגע לאפליקציה אחרת ואז חוזר לאפליקציה של הסרוק רכב - ורואה שוב את המסך של המצלמה?

יש ממש צליל, לא רטט.

לגבי האיפוס, כן זה מה שאתה מתאר. מתאפס אחרי איזה 2 דק באפליקציה אחרת. לא סוף העולם כי יש את ההיסטוריית חיפושים 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...