Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

אימפרזה 2015

 

- החלפתי היום צמיגים באוטו דיפו וראיתי איך הוא מבצע את העבודה ואשכרה כאב לי הלב על הגאנט

עכשיו הרכב שלי יחסית ישן וגם הגנט אז נגיד את זה בעדינות שלא ככ איכפת לי אבל, אני תוהה לעצמי אם היו לי גנטים חדשים וממש היה איכפת לי עליהם, איפה בדיוק אני אמור לבצע החלפת צמיגים

ואני בטוח שלא באוטו דיפו.

 

 

שאלה 1

איפה אתם מבצעים החלפת צמיגים שהם באמת מתייחסים כמו בני אנוש לגאנט, ושומרים עליו?

 

______________________________________________________

 

- אני צריך לעשות טיפול לרכב בעוד כחצי שנה ורכשתי כבר חלפים וגם נוזל בלמים, רכשתי 4 בקבוקים של BREMBO DOT 4

(המטרה שלי ללכת עם כל החלפים למוסך)

בעבר ראיתי בכמה מוסכים שהם פשוט נותנים לשמן לנזול על הגאנט/צמיג במקום לחבר צינור ניקוז

 

שאלה 2

אני רוצה המלצה למוסך שבאמת מבצע את העבודה כמו שצריך, אשמח להמלצה של מוסכ/ים באזור המרכז 

 

שאלה 3

עד כמה זה נורא שזה נוזל על הגאנט ומה שזה לא יהיה ולא לחבר צינור ניקוז?

 

אין לי עצבים וסבלנות לכל החאפרים האלה!

 

 

 

תודה מראש חברים.

 

עריכה אחרונה על ידי netanel11234
פורסם

חפש 'גלגלי המגן' בהנהלת מנשה כחלון 2 סניפים בבית דגן ובשילת סמוך למודיעין

נחשב למומלץ [חברים] מחיר טוב ושירות נפלא

נ.ב. אני חושב שמתמחים גם במכונאות

וכעת, לגבי מוסך כללי מומלץ: תרשום דגם רכב ושנת ייצור והחבר'ה כאן ישמחו לעזור

במיוחד @רפי לין  התותח.

[לדוגמא: רפי המליץ לי בעבר על מוסך סגול בפ''ת]

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

פורסם

פות״ש, שכחת פרט חשוב: באיזה איזור אתה נמצא?

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה תצטרך להגיד למי שתגיע אליו, לפני שהוא מתחיל לעבוד על הרכב, בדיוק מה שאתה מצפה ממנו.

 

בדיוק בשביל זה המציאו את הביטוי "תאום ציפיות".

 

למשל:

"אני מבקש שנוזל הבלמים לא ינזול על הגלגל,

אנא השתמשו בצנורית ניקוז ומיכל איסוף".

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מוסך טוב לסובארו יש את פרוטק בכפר סבא.

לא יודע מה המדיניות שלו לגבי לקוח שמביא חלפים, אבל העבודה מקצועית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

 באיזה איזור אתה נמצא?

בהמשך הוא ביקש מוסך באיזור המרכז.

את הצמיגים שלי אני מחליף בצמיגייה הקבועה שלי, הגעתי אליה בעבר עם פאנצ'ר, מצאו חן בעיני, שמעתי עליהם דברים טובים מעוד אנשים- ונשארתי איתם, למרות שפזלתי פה ושם לצדדים ולא הייתי סופר מרוצה אחרי זה. 

המלצות זה חשוב. דירוגים טובים (EASY למשל יוכל לעזור קצת). ניסוי וטעייה... 

לא מכיר באיזור המרכז אחרת היית מקבל ממני המלצה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 20 שעות, IsraCar כתב:

אתה תצטרך להגיד למי שתגיע אליו, לפני שהוא מתחיל לעבוד על הרכב, בדיוק מה שאתה מצפה ממנו.

 

בדיוק בשביל זה המציאו את הביטוי "תאום ציפיות".

 

למשל:

"אני מבקש שנוזל הבלמים לא ינזול על הגלגל,

אנא השתמשו בצנורית ניקוז ומיכל איסוף".

 

 

 

סבבה אעשה את זה, אבל בגלל זה אני שואל לאיזה מוסך אתם הולכים, חברי הפורום כי אני משער שאתם הולכים למוסך שכן עושה את זה כמו שצריך

 

 

לפני 22 שעות, sperial כתב:

פות״ש, שכחת פרט חשוב: באיזה איזור אתה נמצא?

 

ציינתי מרכז.

אני מלוד

 

 

אבל בגדול על איזה מוסכ/ים אתם ממליצים שאפשר לסמוך עליהם שעושים עבודה מקצועית?

 

 

וכמובן תודה לכולם.

 

 

 

 

פורסם

בשילת יש לך כמה מקצועיים, יש את 'גיל ניב' שילת, יש את א.א. אלחנן אלחרר, יש את מוסך אלי פרקוף ועוד 

וצמיגים וכו' יש את גלגלי המגן.

חשמלאי רכב באיזור לוד- דחף בהנהלת אודי יושב בנתב''ג צמוד לדור אלון [בחור מבוגר וזורם]

[ לגלגלי המגן יש גם סניף בבית דגן]

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, PASHUT כתב:

בשילת יש לך כמה מקצועיים, יש את 'גיל ניב' שילת, יש את א.א. אלחנן אלחרר, יש את מוסך אלי פרקוף ועוד 

וצמיגים וכו' יש את גלגלי המגן.

חשמלאי רכב באיזור לוד- דחף בהנהלת אודי יושב בנתב''ג צמוד לדור אלון [בחור מבוגר וזורם]

[ לגלגלי המגן יש גם סניף בבית דגן]

 

רשמתי לי, תודה רבה

את דחף אני מכיר בתור פנצריה, אברר לגבי החשמלאי

 

אשמח לשמוע עוד המלצות

עריכה אחרונה על ידי netanel11234
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אולי @רפי לין יודע יותר על מוסכים בלוד והסביבה

הוא המליץ לי בעבר על ''סגול'' בפתח תקווה.

חשמלאי תותח נוסף מומלץ מאוד: רפי, ''רפאל'' בשילת יושב צמוד לאלי פרקוף [ככה רושמים בוייז].

מכיר כמה חברים שמרוצים מאוד ממנו.

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בלי קשר תשקול  להתחיל לעשות את העבודה לבד. במיוחד אם כבר קנית את החלפים.

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה.

אתה מקבל:
1. חסכון משמעותי בעלויות
2. עבודה הרבה יותר איכותית ונקייה מכל מוסך גנרי

3. סיפוק אדיר מההצלחה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...