Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי ל130000 על רנו קליאו 2018 וקצת דחיתי את הטיפול ואספתי כמות יפה של חלקים שאני צריך להחליף. יש לי את הקודים של החלקים והכל אבל ההצעה שקבלתי ממוסך מורשה היא פסיכית. 1000 שקל לצינור טורבו. 700 שקל לבית טרמוסטט 500 שקל לפלאנג'. חשבתי אולי על להזמין את החלקים בעצמי. מישהו ניסה להזמין מחול או אלבאדי במקרה ויכול לספר?

פורסם

במקומך, הייתי מדבר עם שירות הלקוחות של האתרים cars245 ושל ak24parts ומברר מולם (המיילים שלהם נמצאים באתרים שלהם)

מה שכן, תזכור שאנחנו בתקופה שאין משלוחים, אבל אתה עדיין תקבל תשובה כי הם רוצים ליצור יחסים טובים עם לקוחות פוטנציאליים.

המענה מהיר מ-2 האתרים, סדר גודל של כמה שעות.

אתר אחד מלטביה, האחר מאסטוניה.

 

הנסיון שלי בהזמנות מסתכם בפילטרים, ברצועת אלטרנטור, ופלאגים. ככה שלא הזמנתי משהו גדול מדי. אבל תנסה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תשלח בקשה להצעת מחיר לפולני(חפש עוד ביקורות כאן בפורום).
המייל שלו [email protected] .

תשלח לו את מספר ה vin של הרכב ואת רשימת החלקים שאתה צריך.

אולי בעקבות ההכמות שווה אולי לפצל לשני הזמנות.

 

מנסיון שלי איתו לאורך השנים המחירים שלו טובים והחלפים מקוריים.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

הזמנתי מ Cars245 כמה פעמים ( לפלואנס ) - ממליץ.

 

שים לב שלחלקים "מקוריים" יש שם זמני משלוח ארוכים במיוחד ומחירים גבוהים יחסית( עדיין זולים מבארץ), אבל לא חסר מבחר של מותגים חליפיים באיכות טובה שם.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • רעיון טוב! 2
פורסם

תודה רבה לכולם, קבלתי את המייל של הפולני מחבר אבל הוא לא החזיר לי תשובה, ולאור המצב ושאני זקוק לרכב כמה שיותר מוקדם בסוף הזמנתי ממשה חלפים וזה אמור להגיע בימים הקרובים. ההצעה שלו הייתי באזור ה1300 שקל פחות ממה שרצו במוסך מורשה על חלקים מקוריים🙃.

  • רעיון טוב! 2
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 16.3.2026 בשעה 15:19, גולדן191 כתב:

במקומך, הייתי מדבר עם שירות הלקוחות של האתרים cars245 ושל ak24parts ומברר מולם (המיילים שלהם נמצאים באתרים שלהם)

מה שכן, תזכור שאנחנו בתקופה שאין משלוחים, אבל אתה עדיין תקבל תשובה כי הם רוצים ליצור יחסים טובים עם לקוחות פוטנציאליים.

המענה מהיר מ-2 האתרים, סדר גודל של כמה שעות.

אתר אחד מלטביה, האחר מאסטוניה.

 

הנסיון שלי בהזמנות מסתכם בפילטרים, ברצועת אלטרנטור, ופלאגים. ככה שלא הזמנתי משהו גדול מדי. אבל תנסה.

 

בתאריך 17.3.2026 בשעה 14:59, kagan217 כתב:

תשלח בקשה להצעת מחיר לפולני(חפש עוד ביקורות כאן בפורום).
המייל שלו [email protected] .

תשלח לו את מספר ה vin של הרכב ואת רשימת החלקים שאתה צריך.

אולי בעקבות ההכמות שווה אולי לפצל לשני הזמנות.

 

מנסיון שלי איתו לאורך השנים המחירים שלו טובים והחלפים מקוריים.

 

אשמח לדעת לגבי הפולני ולגבי הזמנות חלפים מחו"ל בכלל, כמו האתרים שהוזכרו למעלה:

תוכלו להגיד לי בבקשה עם איזה חברה הם שולחים והאם יש צפי להיתקל בבעיות בהגעה של החבילה לארץ?

שמעתי על הרבה מקרים שמזמינים חלקים לרכב מחו"ל ונדרש אישור של משרד התחבורה או איזשהי בירוקרטיה מעיקה אחרת.

פורסם
לפני 11 שעות, nir3 כתב:

תוכלו להגיד לי בבקשה עם איזה חברה הם שולחים והאם יש צפי להיתקל בבעיות בהגעה של החבילה לארץ?

ברוב האתרים ישנם כמה אופציות לבחירה DEL FADEX וכדו' - כרגע החבילות מגיעות כרגיל

 

לגבי הבירוקרטיה זה משתנה ישנם חלפים שצריכים אישור מיוחד וישנם כאלה שלא, תוכל למצוא בשרשור הזה הרבה מידע

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...