Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זו מידה נפוצה למדי, לא אמורה להיות בעיה להשיג צמיגים טובים בפחות מ-2000 ש"ח (ורבים מהדגמים מומלצים בכל שרשור דומה).

ובכל זאת, האם יש מגבלת תקציב?

מה קוד עומס ומהירות כפי שמופיע ברשיון הרכב?

רכב מרבה לחנות בשמש או בחניה מקורה?

כמה ק"מ בשנה?

פורסם
לפני 24 דקות, Tom_22 כתב:

זו מידה נפוצה למדי, לא אמורה להיות בעיה להשיג צמיגים טובים בפחות מ-2000 ש"ח (ורבים מהדגמים מומלצים בכל שרשור דומה).

ובכל זאת, האם יש מגבלת תקציב?

מה קוד עומס ומהירות כפי שמופיע ברשיון הרכב?

רכב מרבה לחנות בשמש או בחניה מקורה?

כמה ק"מ בשנה?

אין ממש מגבלת קתציב 

אבל כן מחפש יחס לתמורה טוב 

אם יש תמורה טובה יותר מתקציב גבוהה יותר אין לי בעיה אבל אם יש צמיג שנותן אחלה תמורה שתספק אותי בזול יותר אין סיבה להוציא יותר 

91v 

רכב חונה רק בשמש 

20k בשנה 

 

ראיתי כמה דגמים שעינינו אותי 

הSPFM800

Falken Ziex ZE310

פריימיסי 5 

וגודייר אפיישנטגריפ

פורסם

ה -FM800 נחשב דגם לא מוצלח. 

הפאלקן נחשבים כבעלי תמורה טובה מאוד לכסף, רק תיקח בחשבון שהפאלקן שיש כיום זה 310r ולא 310, מתוצרת תאילנד ולמיטב ידיעתי אין מספיק מידע אם הדגם נופל מהדגם שיובא מטורקיה. 

מישלין נהדרים אם העלות הנוספת לא משנה לך כ"כ ואם אתה לא חונה בשמש שאז תיקח בחשבון שהם נוטים להתייבש מהר יותר. 

גודייר לדעתי האישית לא יותר טובים מהפלקן. 

לסיכום, הייתי מתלבט בין פאלקן למישלין. 

פורסם
לפני 3 דקות, Moshe c כתב:

ה -FM800 נחשב דגם לא מוצלח. 

הפאלקן נחשבים כבעלי תמורה טובה מאוד לכסף, רק תיקח בחשבון שהפאלקן שיש כיום זה 310r ולא 310, מתוצרת תאילנד ולמיטב ידיעתי אין מספיק מידע אם הדגם נופל מהדגם שיובא מטורקיה. 

מישלין נהדרים אם העלות הנוספת לא משנה לך כ"כ ואם אתה לא חונה בשמש שאז תיקח בחשבון שהם נוטים להתייבש מהר יותר. 

גודייר לדעתי האישית לא יותר טובים מהפלקן. 

לסיכום, הייתי מתלבט בין פאלקן למישלין. 

זהו שגם שמעתי לא מעט שמישלן נוטה להתייבש 

אין לי חניה פרטית ורוב הזמן הרכב יהיה בשמש 

אז לדעתך אין מה להשקיע על המישלן וללכת על הפלקן ששמעתי המון המצלצות טובות עליו בפחות מחיר?

פורסם (נערך)

אני הייתי מכוון לגודייר אפשינטגריפ פרפורמנס או הנקוק K125 (פריים 3) או אפילו הנקוק K435 (קינרג'י אקו2). 1400-1600 ש"ח גומרים סיפור.

בדוק שאתה מקבל צמיגים טריים (תאריך ייצור - 4 ספרות המייצגות שבוע ושנה). עד חצי שנה מצוין, עד שנה גם בסדר. במידה נפוצה כזו אין סיבה לקבל ישנים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני כשעה, הראל דניאלי כתב:

זהו שגם שמעתי לא מעט שמישלן נוטה להתייבש 

אין לי חניה פרטית ורוב הזמן הרכב יהיה בשמש 

אז לדעתך אין מה להשקיע על המישלן וללכת על הפלקן ששמעתי המון המצלצות טובות עליו בפחות מחיר?

אם כך, אז אישית הייתי מוותר על המישלין. 

אם יש הנקוק במידה שלך במחיר קרוב לזה של הפאלקן, הייתי לוקח את ההמלצה של החבר מעליי ולוקח את ההנקוק, אבל כלל לא בטוח שיש במלאי גם אם מצויין שיש. 

אישית אני פחות אוהב את הגודייר לעומת הפאלקן. 

פורסם
לפני 59 דקות, Moshe c כתב:

אם כך, אז אישית הייתי מוותר על המישלין. 

אם יש הנקוק במידה שלך במחיר קרוב לזה של הפאלקן, הייתי לוקח את ההמלצה של החבר מעליי ולוקח את ההנקוק, אבל כלל לא בטוח שיש במלאי גם אם מצויין שיש. 

אישית אני פחות אוהב את הגודייר לעומת הפאלקן. 

איך הפאלקן בנהיגה שהיא קצת יותר ספורטיבית?

פורסם
לפני 26 דקות, הראל דניאלי כתב:

איך הפאלקן בנהיגה שהיא קצת יותר ספורטיבית?

זה לא צמיג למסלול, אבל גם הרכב שלך ויתר הצמיגים שצויינו לא. 

החבר שכתב לך מבין טוב ממני בצמיגים  והוא צודק, תבדוק אם יש את ההנקוק, פריים 3 נחשבים מצויינים ועדיפים על הפאלקן. 

אתה גם יכול לבדוק בעצמך ב 

https://www.tyrereviews.com/

מנסיון אישי שלי הפאלקן מתנהגים בסדר גמור לנהיגה קצת מעבר למנהלתית. 

הכל תלוי בכמה תרצה להשקיע ומה התמורה שאתה מקבל וזה סובייקטיבי לגמריי. 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Moshe c כתב:

זה לא צמיג למסלול, אבל גם הרכב שלך ויתר הצמיגים שצויינו לא. 

החבר שכתב לך מבין טוב ממני בצמיגים  והוא צודק, תבדוק אם יש את ההנקוק, פריים 3 נחשבים מצויינים ועדיפים על הפאלקן. 

אתה גם יכול לבדוק בעצמך ב 

https://www.tyrereviews.com/

מנסיון אישי שלי הפאלקן מתנהגים בסדר גמור לנהיגה קצת מעבר למנהלתית. 

הכל תלוי בכמה תרצה להשקיע ומה התמורה שאתה מקבל וזה סובייקטיבי לגמריי. 

 

ברור לא מתכוון למסלול 

סך הכל הסיויק האצבק וגם ידני יחסית רכב חמוד וזריז לא רכב ספורט בשום צורה

תודה על ההמלצות 

פורסם

אם אתה רוצה צמיגים יותר "נמרצים", במספר אתרים מופיע (לא מבטיח מלאי) שיש את המישלין פילוט ספורט 4. אבל הוא יהיה יקר יותר וישרוד פחות.

אחרת כנראה שגם אני הייתי מתמקד בהנקוק K125 או אם בטעות התחילו להביא כבר K135.

תבדוק אם יש במקרה גם קונטיננטל פרימיום קונטקט 7 (לא ראיתי באתרים ישראליים במידה).

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...