Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בקיץ נוסע לדוד שלי בלוס אנגל'ס אני בן 16.5 אם מישהו יש לו מושג אם אני יכול לקבל רישון שם

?ואיך הולך החוק שם מי מלמד ההורים או מורה ?

פורסם

קח בחשבון שבכל מקרה, גם אם תוציא שם רשיון, לא תוכל לנהוג איתו בארץ.

נהיגה עם רשיון זר מותרת רק לתיירים ועולים חדשים (לזמן מוגבל) ולא לתושבי ישראל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אלוקים ישמרנו...

למה נראה לך שאתה יכול לקבל רישיון נהיגה מבלי להיות אזרח!?

ועוד בארצות הברית? אם יש לך רישיון בארצות הברית יש לך גרין קארד. תעודת זהות שם היא רישיון נהיגה!

שכח מזה! ויפה שעה אחת קודם!

פורסם
אלוקים ישמרנו...

למה נראה לך שאתה יכול לקבל רישיון נהיגה מבלי להיות אזרח!?

 

שכח מזה! !

שלד, אתה טועה ומטעה !

אין שום בעיה להוציא רשיון נהיגה בארה"ב , גם ללא אזרחות או גרין קארד.(לפחות כך היה לפני כמה שנים, אם עכשיו בעידן שאחרי 9/11 הנהלים הישתנו, אזי אני פה המטעה...)

 

בהתאם לחוקים של כל מדינה בארה"ב, יש לעבור מיבחן תיאוריה ומעשי.

כשתגיע לשם גש למישרד ה DMV הקרוב, ויגידו לך את כל הפרטים והעלות.

פורסם
ומה לגביי רשיון נהיגה ישראלי בין לאומי? איך זה הולך ב ארה"ב??? תודה...!
במידה ויש לך רישיון ישראלי, בשביל לנהוג בארה"ב תצטרך להוציא רישיון נהיגה בינלאומי.

אפשר להוציא רישיון זה במקומות המורשים להנפקת רישיונות בינלאומיים - דוגמא: ממס"י.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

צ'ימפו,

רישיון נהיגה ישראלי-בין-לאומי גם כולל עליו כמה הגבלות אם אני לא טועה: מגיל 24 ומעלה או 21 ומעלה ועוד כמה שטויות(כיאה למדינת ישראל)

פורסם
צ'ימפו,

רישיון נהיגה ישראלי-בין-לאומי גם כולל עליו כמה הגבלות אם אני לא טועה: מגיל 24 ומעלה או 21 ומעלה ועוד כמה שטויות(כיאה למדינת ישראל)

זה לא נכון שנה בחופש הגדול שהיה...מלא חברים שלי טסו לחו"ל והוציאו כולם רישיון בין לאומי...וכולם גם נהגים חדשים וגם נהגים חדשים!

 

הם צחקו על זה שזה כולה 70 שקל.

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

×
×
  • תוכן חדש...