Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לבת זוגתי יש יונדאי וניו 2024. רק מה, היא החליטה שנמאס לה מצריכת הדלק הגבוהה.

 

בת זוגתי חייבת רכב גבוה עקב כאבי גב, עם תיבה אוטומטית בלבד (לא עלינו).

 

דרישות:

ג'יפון 

תא מטען סביר (לצורך ההשוואה, יש לי סוזוקי סוויפט עם תא מטען גדול יותר).

צריכת דלק סבירה (1-12 ומטה)

שנת ייצור 2025

 

תקציב:

120K-140K

 

קילומטר בשנה: 30K-35K

 

שימוש ברכב: 

לרוב נסיעות בעיר עירוניות, מידי פעם גם מחוץ לעיר.

 

דגשים:

לא חשמלי כיוון שאין אפשרות לעמדת הטענה בבית או בעבודה

 

העדפות (אך לא חובה):

 יצרן יפני (למעט ניסאן), אם יש היברידי בתקציב אז בכלל מעולה

 

תודה וחג שמח

פורסם

לא ידעתי שלוניו צריכת דלק כה גבוהה. מכל מקום אם הענין הזה מביא את בת הזוג ( אם אליה כיוונת, לפי השימוש שלך במינוח מדובר בבת שלה ) לחפש משהו אחר, כדאי שתתרכז בחיפושים אחרי היברידיות, אולי יונדאי קונה אולי קיה נירו, משהו מאלה.

פורסם (נערך)

ק"מ גבוה שברובו נסיעות בעיר עדיף לקנות רכב היברידי.

יונדאי קונה היברידית משומשת או יאריס קרוס / CHR היברידית משומשת יכנסו בתקציב. (רק לקחת בחשבון הטויוטה לא ממש רכב נוח לבעלי בעיות גב)

אם אפשר למתוח את התקציב עוד קצת אולי לכוון לרכב חדש גם MG ZS חדשה היברידית יכולה להכנס בתקציב כ-0 ק"מ או דרך מבצע של מועדון לקוחות כלשהו.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם

לא בטוח בכלל שהחסכון מצריכת הדלק יכסה את עלוות ההחלפה.

עיקר ההוצאה על רכב חדש הוא הפחת (ירידת ערך). במעבר מרכב 2024 לרכב 2025 אתם שוב תספגו את הפחת הגבוה של השנה הראשונה,

במיוחד בנסועה הגבוהה שלכם.

  • אהבתי 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

לא יודע על מה אתה מדבר, אני גם עם וניו 2024 צריכה משולבת 1 ל14.

נוסע רוב הזמן בתוך העיר עם צריכה של 1 ל10 (כמו רוב הרכבים אין מה לעשות, חוץ מהיברידיים) ובבין עירוני בכיף מגיע ל1 ל18-20, רך יחסית על הגז.

נפח תא המטען של הוניו ממש אחלה לגודל שלו, יש יותר גדולים בקטגוריה אבל ביחס לאורך שלו תא המטען בסדר גמור.

סוזוקי סוויפט נפח של 265 ליטר, וניו 350.

שורה תחתונה- לא הייתי ממהר להחליף את הוניו, זה רכב סבבה לגמרי, אמין ותחזוקה שלו פשוטה יחסית, רק הביטוח יכול להיות בעיה לפעמים.

זה רכב עירוני מושלם.

למכור רכב 2024 כדי לרכוש 2025 זה מהלך לא מאוד כלכלי.

אם בכל זאת החלטת למכור ולרכוש חדש הייתי הולך רק על היברידי עם הנסועה השנתית שציינת וזה קצת בעייתי בתקציב הזה.

בתקציב שלך אני חושב ששווה לבדוק את הmg zs hybrid, אחלה תמורה למחיר.

עריכה אחרונה על ידי fagin2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...