Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

אז, "אם אתה גבר", אני מגיש לך CHALLANGE: 

האם קיים כלי AI שמאפשר לקחת שיר (או וידאו קליפ) ולהלביש עליו מילים באנגלית צחה? 

הכללים: המילים חייבים להיות שלך וממך, לא מ AI. 

השיר יכול להיות כל שיר שתרצה. 

הנושא צריך להיות AI, בעד או נגד. 

 

הכלי קיים, ואפילו עובד יפה. ניתן למצוא המון דוגמאות ביוטיוב.
אבל, עיברית היא שפה אקזוטית, הנתון הרישמי מדבר על 15מיליון דוברי עיברית מתוך 8מיליארד (0.2%). מנסיון אישי חלק מכובד מהם לא באמת יודעים עיברית למרות שנולדו בישראל. וחלק מכובד לא פחות מדוברי השפה הזו יודעים אנגלית לא רע. אז איזה סיבה יש לפתח כלים לשפה הזו בכלל?

כמה שנים (עשורים) לקח לעיברית להגיע למחשוב האישי?

עד היום יש המון תחומים במחשוב, למעשה כל דבר שהוא לא מחשוב אישי, שאין בהם טיפת עיברית.

 

רוצה לומר, אל תבנה על עיברית צחה. העולם מתקדם באנגלית, ושם צריך להשקיע אם אתה רוצה להתקדם איתו.

יום טוב גם לך

פורסם

עברית היא שפה אקזוטית. אבל אם מיחשוב אישי הפך נפוץ בתחילת שנות ה-80 הרי שאישית עבדתי עם מחשב אישי בעברית בסביבות 1985. נכון - היה מדובר באפליקציות ייעודיות ולא במערכת ההפעלה, אבל העברית בהחלט נתמכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

האם קיים כלי AI שמאפשר לקחת שיר (או וידאו קליפ) ולהלביש עליו מילים בעברית צחה? 

הכללים: המילים חייבים להיות שלך וממך, לא מ AI. 

השיר יכול להיות כל שיר שתרצה. 

הנושא צריך להיות AI, בעד או נגד. 

 

suno מצליח לשיר בעברית ברמה לא רעה (כמובן שיש לו שגיאות בשפה פה ושם, אבל תן לו כמה איטרציות והוא ייצור שיר בעברית ברמה די טובה).
ואין בכלל צורך להלביש את המילים על מנגינה קיימת, סונו ייצור בשבילך גם את המנגינה (בזה הוא טוב יותר).

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

על אנגלית פחות בא לי, האמת. היצירתיות שלי פחות אוהבת שפה זרה, הרבה יותר כיף לי להפוך שירים באנגלית (או שפה זרה אחרת) לעברית. יש לי כרגע סביב 20 שירים כאלו שמחכים ל"שיבוש" שכזה. 

 

אבל אוקי, נעשה את זה מבוסס טקסט כמו מנוע AI... 

 

אופה AI סטייל! 

image.thumb.png.dbc44414a796d2cc87eeb0b664c3d885.png

 

לא יודע, ההשראה כבר ברחה לי ויצא קצת חלש. כשהצעתי את הCHALLANGE היו לי מילים טובות יותר בראש, כבר ברחו להן...

image.thumb.png.b9acaa559607048fab5ab5e4f30038a1.png

image.thumb.png.d0a2b60a1056e85b75e59efbfdef1d06.png

נה, ההשראה לא ממש נחה עלי. אולי מאוחר יותר אצליח להוציא יותר מעצמי. 

לפחות הצלחתי להצחיק את צ'יפופו בלאט. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

עברית היא שפה אקזוטית. אבל אם מיחשוב אישי הפך נפוץ בתחילת שנות ה-80 הרי שאישית עבדתי עם מחשב אישי בעברית בסביבות 1985. נכון - היה מדובר באפליקציות ייעודיות ולא במערכת ההפעלה, אבל העברית בהחלט נתמכה.

למעשה המחשב האישי הראשון (רישמית) יצא לשוק ב1971

והמחשוב האישי תפס תאוצה לאורך שנות ה70.. אז עד 1985 זה 14 שנה. ואמרת יפה, זו הייתה תוכנה יעודית שבית תוכנה מקומי יצר לשוק המקומי. למעשה היו כמה בתי תוכנה קטנים שהתפרנסו רק מזה לאורך שנות ה80 וה90. ברמה העולמית אף אחד לא ייצר שום דבר בעיברית עד גירסאות די מתקדמות של וינדוס, וגם שם תמיכה חלקית בלבד ורק בGUI.

בקיצור בחישוב הזה, זה בכלל מפתיע מאוד שיש תמיכה כלשהי לעיברית בכלי AI. אבל ברווז מצפה לתמיכה מלאה מהיום הראשון.. ועוד עיברית צחה, שאפילו מרבית הישראלים לא יודעים חח

בהצלחה.

 

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
Just now, Igalz כתב:

זה בכלל מפתיע מאוד שיש תמיכה כלשהי לעיברית בכלי AI. אבל ברווז מצפה לתמיכה מלאה מהיום הראשון.. ועוד עיברית צחה, שאפילו מרבית הישראלים לא יודעים חח

אם הנבלה כל כך חכם,

 למה שלא ילמד את עצמו להשתמש בשפות זרות? המממ? הא??? הממממ??? :LOL:

לא ציפיתי, רק קיוויתי. זה כל כך נפוץ היום, שקיוויתי שהוא כבר יודע עברית. לא אז לא.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אמנם לא צריך להכין לו סנדוויצ'ים לבוקר, אבל זה עדיין עולה די הרבה כסף ללמד אותו דברים.

צריך סיבה.

פורסם
לפני שעתיים, winner כתב:

לי עוד יש כזה באיזה ארגז... וגם מחשב Casio FX720 כמדומני שתוכנת ב-BASIC ושמר את התכניות על כרטיסי זיכרון מגובי סוללה...

איזה זכרונות... גם אני קניתי את הסט המלא במשכורת שלמה של עבודת קיץ, עזר קצת במבחנים (את נוסחאות החשמל/פיזיקה כתבתי כטקסט במקום הוראות בייסיק) וגרם לי להימשך למסלול מחשבים (אע"פ  שבסופו של המשכתי בחומרה).

"כרטיסי זיכרון מגובי סוללה"? לא זכור לי. מה שכן זכור לי(?) הוא מתאם (גדול יותר מהמחשב) שאיפשר להקליט את התוכניות לטייפ רקורדר.

פורסם

שרשור מרתק.

הבנתי 99% ממנו, חוץ מראשי התיבות AI

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 6 דקות, tinoki כתב:

חוץ מראשי התיבות AI

AI = Air Integration

שמחתי לעזור

 

  • מצחיק 3

יום טוב גם לך

פורסם

אה, כמו הבדיחה על ההוא שלמד את כל מסכת שבת חוץ מראשי התיבות רה”י רה”ר, למי שמכיר

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 11 דקות, tinoki כתב:

הבנתי 99% ממנו, חוץ מראשי התיבות AI

בדיוק בשביל זה פיתחו את ה AI. מציע לך לשאול את ה AI

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הוא נראה כל כך אינטליגנט, שהתביישתי לשאול, העדפתי בפורום החם והמכיל.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 18 דקות, Igalz כתב:

AI = Air Integration

שמחתי לעזור

אתה בטוח?! אני חשבתי שמדובר על Anabolic Ice cream. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...