Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בוק טוב,

אני מחפש רכב קטן-בינוני לאישתי, תקציב  עד 40000 שח פלוס-מינוס.

מעדיף משהו יותר חדש עם פחות קילומטראג'. הסתכלתי על יונדאי i10, קיה פיקנטו, שברולט טראקס, פגיו' 2008, 208. אבל אין הרבה מבחר ואפשרויות. שנת ייצור לא פחות מ2016-17.

אני מבין שהתקציב מוגבל לדרישות אך אודה לעזרתכם.

יכול להיות יש דגמים נוספים שאני מפספס לפי הדרישות?

תודה ובכבוד רב, יבגני

פורסם

התקציב מאפשר גם דגמים יותר גדולים או חדשים.

השאלה היא מה הצרכים העכשווים ובגתיד הנראה לעיין: נסועה, תוואי נהיגה, מספר נוסעים נוכחי וצפוי (תינוקות? ילדים?). כמוכן נאם התקציב הוא לרכישה או גם להוצאות ראשןניות ' ביטוח, יישןר קו ןכו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, sperial כתב:

התקציב מאפשר גם דגמים יותר גדולים או חדשים.

השאלה היא מה הצרכים העכשווים ובגתיד הנראה לעיין: נסועה, תוואי נהיגה, מספר נוסעים נוכחי וצפוי (תינוקות? ילדים?). כמוכן נאם התקציב הוא לרכישה או גם להוצאות ראשןניות ' ביטוח, יישןר קו ןכו.

תודה על המענה!

צרכים - רכב ראשון לאישה, יש בת גדולה (יחסית) אחת לכן אין צורך בכיסאות לתינוקות או בוסטר. הצורך העיקרי הוא נסיעה לעבודה כל יום או כמעט כל יום באיזור השרון, יש לי רכב עבודה ולכל הטיולים נצא עם רכב שלי.

אני מחפש רכב שני רק לצורך לנסוע לעבודה בגדול, כי קניות גם אני נוסע לעשות.

תקציב לרכב (רק לרכב) עד 45000 גג.

עריכה אחרונה על ידי sokoljenya
פורסם
לפני שעה, sokoljenya כתב:

 

מעדיף משהו יותר חדש עם פחות קילומטראג'. הסתכלתי על יונדאי i10, קיה פיקנטו, שברולט טראקס, פגיו' 2008, 208. אבל אין הרבה מבחר ואפשרויות. שנת ייצור לא פחות מ2016-17.

 

כמה היא נוסעת ביום? בעיקר בפקקים או בדרכים פתוחות?

 

i10, פיקנטו, טראקס יכולים להתאים.

אפשר להוסיף לרשימה הזאת גם מיצובישי ספייס-סטאר.

 

 

אפשר גם למצוא ב-45000  מאזדה2 או טויוטה יאריס.

אלה רכבי סופר-מיני - יותר גדולים ונחשבים ליותר טובים מאלה שנרשמו, בעיקר בנסיעה מחוץ לעיר.

 

2008 208 מומלץ להמנע  - יש כשל במנוע עם רצועת-תזמון רגישה, שאם לא מחליפים אותה בזמן או אפילו לפני הזמן - המנוע עלול להתקלקל (אפשר לקנות אבל זה סיכון, וצריך לשים לב להחליף בזמן, או לפני הזמן לפי המלצות פה. צריך גם לעקוב מדי פעם שהרצועה לא מתפוררת).

 

בהצלחה

פורסם

התענינתי לאחרונה בטראקס והתרשמתי שהשוק שלה מאוד חלש , לא יודע אם בצדק או לא .

אם יש לך מכונאי להתייעץ איתו ויתן חוות דעת טובה על האוטו , אולי כדאי לשקול כי הוא רכב גבוה ביחס לפיקנטו ו I10 והרבה נשים מעדיפות רכב גבוה

פורסם
לפני 4 דקות, zvigolden כתב:

התענינתי לאחרונה בטראקס והתרשמתי שהשוק שלה מאוד חלש , לא יודע אם בצדק או לא .

אם יש לך מכונאי להתייעץ איתו ויתן חוות דעת טובה על האוטו , אולי כדאי לשקול כי הוא רכב גבוה ביחס לפיקנטו ו I10 והרבה נשים מעדיפות רכב גבוה

זה שברולט וזה אמור לסכם הכל בגדול.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני כשעה, ntd כתב:

כמה היא נוסעת ביום? בעיקר בפקקים או בדרכים פתוחות?

 

i10, פיקנטו, טראקס יכולים להתאים.

אפשר להוסיף לרשימה הזאת גם מיצובישי ספייס-סטאר.

 

 

אפשר גם למצוא ב-45000  מאזדה2 או טויוטה יאריס.

אלה רכבי סופר-מיני - יותר גדולים ונחשבים ליותר טובים מאלה שנרשמו, בעיקר בנסיעה מחוץ לעיר.

 

2008 208 מומלץ להמנע  - יש כשל במנוע עם רצועת-תזמון רגישה, שאם לא מחליפים אותה בזמן או אפילו לפני הזמן - המנוע עלול להתקלקל (אפשר לקנות אבל זה סיכון, וצריך לשים לב להחליף בזמן, או לפני הזמן לפי המלצות פה. צריך גם לעקוב מדי פעם שהרצועה לא מתפוררת).

 

בהצלחה

תודה על המענה!

היא לא תיסע הרבה,  40 ק"מ ביום גג וגם לא כל יום.

אני גם פחות רוצה צרפתי, פשוט היא אהבה את הנראות של הרכב.

מאזדה 2 או טויוטה יאריס זה 2014-15 בקושי, רכב לא חדש בכלל ובטח עם קילומטראג' גדול.

אני גם מאמין ברכבים יפנים, אבל לפי דעתי זה או יקר או מאוד ישן.

 

לפני 55 דקות, zvigolden כתב:

התענינתי לאחרונה בטראקס והתרשמתי שהשוק שלה מאוד חלש , לא יודע אם בצדק או לא .

אם יש לך מכונאי להתייעץ איתו ויתן חוות דעת טובה על האוטו , אולי כדאי לשקול כי הוא רכב גבוה ביחס לפיקנטו ו I10 והרבה נשים מעדיפות רכב גבוה

תודה על המענה!

אני קראתי שמנוע 1.4 טורבו לא אמין במיוחד ברכב 2017 נגיד. יש לי מישהו לשאול אותו, אולי באמת אשאל.

לפני 21 דקות, zvigolden כתב:

שהשוק חלש (כנראה נכון) או שהרכב לא אמין ?

לא כל שברולט היא קרוז

תודה על המענה!

כנראה לא אמין במיוחד!

פורסם (נערך)
לפני כשעה, zvigolden כתב:

שהשוק חלש (כנראה נכון) או שהרכב לא אמין ?

לא כל שברולט היא קרוז

פרט לשניים שולשה דגמים התוצרת שלהם זה מיץ של זבל, שום עדיפות בשום פרמטר על המתחרים, נגיד ככה מהרכבים ה״עממים״ שלהם היחיד שבסדר באופן מפתיע זה הספארק

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

הייתי בודק שברולט ספארק, ביצועים טובים עם אבזור טוב החל מרמת אבזור lt+ או הבכירה ltz.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...