Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני סטודנט ורוצה לקנות רכב מיני, מתלבט בין קיה פיקנטו, מיצובישי ספייס סטאר, או סיאט איביזה. באיזור שנת 2015 כי אין לי תקציב גדול (עד 30,000).

הבנתי שקיה אמין אבל לא חסכוני, ספייס סטאר חסכוני מאוד אבל לא ככ אמין, איביזה חזק ואמין אבל יקר מאוד לטיפול (חלקים יקרים). אשמח לעזרה תודה

פורסם

הספייס סטאר דווקא אמינה מאד אבל פחות נוחה מהשתיים האחרות.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האיביזה רכב טוב יותר בכל פרמטר מהשתיים האחרות, למעט אולי יכולת השתחלות למקומות חניה קטנים בהשוואה לפיקנטו. 

מנסיון של אחזקת איביזה 2018 ופיקנטו 2014, עלויות האחזקה דומות. 

מנסיון של נהיגה מזדמנת בספייס סטאר - שקלתי לפרוש מנהיגה!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

חח נרשמתי כדי להגיב לך, בגדול הספייסטאר על הכביש ממש מתנדנדת ולא נוחה לנהיגה בכללי, אפשר לקרוא על זה המון פוסטים יש אנשים שאפילו נהגו על 3 כאלה עד שהבינו שהבעיה היא ספציפית באוטו.

שנית, אני חושב מתוך ה3 אופציות הייתי הולך על הSEAT, הייתי הולך על שנתון 2014, אם תרצה יש לי גם חבר שמוכר באזור חיפה, אם זה רלוונטי. רכב מאוד אמין, לעומת זאת יש לי חבר עם סיאט 2017 מבקר במסוך כל מכה חודשים ועוד מעט כנראה יחליף גיר, הוא התחיל לתת את אותותיו.

אני הייתי בדילמה כמו שלך ושקלתי הרבה רכבים,ביניהם מאזדה 2, רכב אמין אבל טוחן טיפה דלק.

בכל אופן שיהיה בהצלחה!

  • אהבתי 1
פורסם

איזה מלך אחי! תודה

לפני כשעה, AceFromAnotherBase כתב:

חח נרשמתי כדי להגיב לך, בגדול הספייסטאר על הכביש ממש מתנדנדת ולא נוחה לנהיגה בכללי, אפשר לקרוא על זה המון פוסטים יש אנשים שאפילו נהגו על 3 כאלה עד שהבינו שהבעיה היא ספציפית באוטו.

שנית, אני חושב מתוך ה3 אופציות הייתי הולך על הSEAT, הייתי הולך על שנתון 2014, אם תרצה יש לי גם חבר שמוכר באזור חיפה, אם זה רלוונטי. רכב מאוד אמין, לעומת זאת יש לי חבר עם סיאט 2017 מבקר במסוך כל מכה חודשים ועוד מעט כנראה יחליף גיר, הוא התחיל לתת את אותותיו.

אני הייתי בדילמה כמו שלך ושקלתי הרבה רכבים,ביניהם מאזדה 2, רכב אמין אבל טוחן טיפה דלק.

בכל אופן שיהיה בהצלחה!

וכן אשמח לשמוע על 2014 מחיפה

פורסם

האיביזה עדיפה בכול פרמטר למעט צריכת דלק, אבל הגיר פחות אמין. זה יכול להיות המכטרוניק בעלות של 4-5 אלף או מצמדים בעלות של 3.5 אלף בערך.

בין הספייס לפיקנטו, הספייס סטאר חסכונית יותר, מרווחת יותר ומעט זריזה יותר. הפיקנטו שקטה יותר ולא רוכנת בפניות כמו הספייס.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אגב, הבנתי שהביטוח של האיביזה הרבה יותר יקר מהשתיים האחרות, כי זה רכב גניב. אז שווה לקחת בחשבון

עריכה אחרונה על ידי בניה54
פורסם

אתה יכול לעשות בדיקה באתר כמו wobi בשביל לקבל הערכה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לפני שבוע חידשתי ביטוח - אף הצעה ראשונית של WOBI לא היתה רלוונטית ובמפתיע הם גם לא חזרו אלי טלפונית. אז את ההצעות הראשוניות לקחת בערבון מוגבל.

 

פות״ש - חסר מידע קריטי: היכן אתה גר, היכן תלמד, כמה פעמים בשבוע תגיע ללימודם והאם האחזקה השוטפת (סדר גודל של 2,000 ש״ח בחודש) מתוקצבת. ומשהו שעשוי להיות רלוונטי - האם הילוכים ידניים זה דבר מקובל עליך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה רק בדיקה, כאשר מתקשרים לסוכן מקבלים מחיר טוב יותר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הספייס סטאר כמו רוב הדברים של מיצובישי היא סופר אמינה. האמת מהניסיון שלי בחברת ליסינג שעבדתי בה קשה לי להעלות עכשיו מהראש תקלה שקשורה לכשל מכאני בהקשר של הספייס סטאר, גם בצבא עברו התעללות מפגרת ומבחינה מכאנית הן עמדו בזה בגבורה.

 

היא נחשבת פשוט פחות איכותית מהאופציות האחרות, בטח בהשוואה לאיביזה אבל בתכלס של הדברים - אם באת להתנייד ואתה לא מפונק אין פה שום דבר נוראי או offensive, אוטו יעיל ואפור שעושה את העבודה ולרוב האנשים זה כל מה שצריך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 16.2.2025 בשעה 15:22, בניה54 כתב:

שלום אני סטודנט ורוצה לקנות רכב מיני, מתלבט בין קיה פיקנטו, מיצובישי ספייס סטאר, או סיאט איביזה. באיזור שנת 2015 כי אין לי תקציב גדול (עד 30,000).

הבנתי שקיה אמין אבל לא חסכוני, ספייס סטאר חסכוני מאוד אבל לא ככ אמין, איביזה חזק ואמין אבל יקר מאוד לטיפול (חלקים יקרים). אשמח לעזרה תודה

 

אם אתה לא עתיד לנסוע הרבה אז העובדה שהקיה לא חסכונית לא צריכה להיות משמעותית עבורך. והיא גם שתיינית יחסית לרכב מיני אבל במונחים אבסולוטיים לא מדובר ברכב שתיין במיוחד. איביזה שנוהגים בה במרץ תשתה יותר

מהתקשורת והפורום הספייסטאר אמין ועמיד ביותר. מעולם לא נתקלתי בתלונה כזו על הרכב הזה. התלונות עליו אחרות, כמו שניתן לקרוא כאן.

באיביזה מנוע טורבו וגיר רובוטי. אמנם בגרסאות אמינות בד"כ אבל זה לא שילוב אמין במיוחד ואם משהו שם מתקלקל זה לא זול. לדעתי זה לא רכב שכדאי לקנות כשהוא בן 10 ובתקציבים הללו. אלא אם יש נכונות לספוג תיקונים יקרים. זה בד"כ לא המצב בתקציבים הללו.

 

מהשלוש האלו אני חושב שהפיקנטו תתאים לסטודנט הממוצע

פורסם

קיה ומיצובישי נחשבים אמינים שניהם, לא יודע אם אפשר לקרוא לסיאט אמין במיוחד לאור הבעיות הסדרתיות שיש לVW לאורך השנים, הידועות בהן - החלפת קלאץ'/מח גיר.

 

ספייס סטאר / פיקנטו שתיהן בכלל רכבים בקטגוריית מיני - שנועדו לנסיעה עירונית, לא באותה קטגוריה בכלל של האיביזה שנמצאת בסופר מיני.

 

שתיהן קטנות, לא חזקות, לא מרשימות מבחינת בנייה ומבחינת הרגשה על הכביש, רכבים עם מנוע חלש ורועש ופח דקיק, כשאני נסעתי בפיקנטו הרגשתי שאני דחוס בתוך פחית שימורים, הרכב צורח אבל הקמ"ש בקושי עולה, נשגב ממני להבין למה הן כל כך פופולריות במיוחד בקרב נוסעי בין עירוני, בעיקר הפיקנטו שהפער אליה במחיר הוא די לא משמעותי. 

 

אין השוואה בכלל לאיביזה כמה רמות מעל רכבי מיני, אבזור, הרכבה, חווית נסיעה, יציבות על הכביש וכו' יחד עם זאת זה רכב עם טורבו וחלקים מאוד יקרים, אתה לא יודע מתי הצורך בהחלפת קלאץ' או מוח גיר יכו בך (זה אקראי) ומלבד הסכום העצום שיכה בך (למיטב הבנתי אלפי שקלים לקלאץ' וקרוב ל10 אלף למח גיר) אתה תהיה מושבת בלי יכולת ניידות, ובתור סטודנט ניידות זה חשוב במיוחד אם אתה מנסה לשלב בין לימודים לעבודה.

 

אני לא מסכים עם חבריי כאן לגבי צריכת דלק, בתור אחד שיוצא לו לפעמים לנהוג על איביזה חדשה שהנהג שלה עוד רגע מעט משאיר סימן של דוושה על השטיח ועושה 1-10, אני יכול לומר שבנהיגה נורמטיבית האיביזה מפיקה צריכת דלק טובה 1-14/15 בנסיעה רגועה+ שתביא גם ביצועים הרבה יותר טובים מהפיקנטו/ספייסטאר.

 

בנוגע לוובי שהזכירו, מניסיוני הם דווקא הביאו לי הצעה זולה משמעותית שבסוף לקחתי, שווה לבדוק.

פורסם

עובי פח כבר מזמן לא מדד לבטיחות.

שיפוץ מטרוניק עולה אזור ה 4-5 אלף. חדש ביבואן עולה בערך מה שרשמת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...