Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם יש, מה הקונצנזוס לגבי גרסאות ה-165 כ"ס?

סה"כ ראוי, או שיקר לאחזקה שוטפת, רגיש לטיפולים, ועדיף משהו אחר?

 

avargel הגדיר את זה סה"כ עסקה טובה, אבל אני לא בטוח למה.

 

אולי כדאי לפתוח שרשור: "דגמים צרפתיים ספציפים שאפשר לשקול".

ולכתוב על הבודדים שעונים להגדרה, למה אפשר לשקול...

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

מנוע מצוין, יקר לאחזקה ורגיש לטיפולים, ברמת - שים שמן מתאים כל 15 אלף.

לרוב המכוניות שהוא יימצא בהן יהיו מספיק זולות כדי יותר מלהתקזז עם עלות ממיר, פורק או מכסה שסתומים.

פורסם

זה רכב טוב בגזרת ה7 מקומות טם אתה מבין שאת הפער בינו לבין אאוטלנדר מאותו שנתון, אתה משלם בזמן וכסף במוסך.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

זה רכב טוב בגזרת ה7 מקומות טם אתה מבין שאת הפער בינו לבין אאוטלנדר מאותו שנתון, אתה משלם בזמן וכסף במוסך.

אני נוהג לענות למתעניינים:

עלות רכישה בקיזוז צפי שווי במכירה, + עלויות תיקונים = ככל הנראה המחיר יהיה דומה לאאוטלנדר או לפריוס+

ההפרש הוא שבפיקאסו אתה חוסך את הצורך לקחת מימון יקר (בהרבה מקרים) + חוסך ביטוח מקיף + חוסך את הפחד מגניבות + מרוויח אוטו מרווח ומפנק יותר.

האם הרווחים האלו שווים את הכאב ראש של התקלות וההתעסקות?

סביר להניח שזה יהיה שווה למי שיש לו רכב נוסף זמין + מינימום של ידע טכני והבנת התקלות האפשריות

לכל השאר מומלץ להתרחק

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 שעות, א.ד.מ. כתב:

במחיר של פריוס פלוס אני קונה שניים כאלה אם לא שלוש.

נכון, אבל את הפריוס אתה צפוי להחזיק 10/15 שנה עד לגריטה, או לחילופין 4/5 שנים ואח"כ למכור אותו בכמה עשרות אל"ש, ובמהלך תקופת ההחזקה לא צפויות הפתעות יקרות מידי.

לעומת זאת את הפיקאסו אתה תחזיק ככל הנראה 3/5 שנים עד לגריטה + תחזוקה יקרה במהלך האחזקה.

הנה ציטוט מאתר קארזון:

מדדי אמינות לסיטרואן C4 פיקאסו

רבע מכלי הרכב מסוג סיטרואן C4 פיקאסו יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-4.5 שנים. 7 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

 

פורסם

אחי קנה מודל בן 10 ב15 אלף שקל, עם קמ די נמוך. אז הוא כבר "מושקע" קרוב לעשיריה בתחזוקה.

אבל כמה תעלה יפנית מקבילה? פי 4 לפחות, לפני שדיברנו על ההבדל בחווית הנסיעה והאבזור, וביטוח מקיף.

לרכב במחיר כזה כבר אין ירידת ערך אלא רק עלות למוסך, בתשלומים...

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, EliC25 כתב:

זה רכב טוב בגזרת ה7 מקומות

אז מה ההצדקה לגרסת ה-5 מקומות?

 

ואם אותו מנוע קיים גם בדגמים אחרים (לא C4?).

 

 

עריכה אחרונה על ידי elera
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההצדקה ל 5 מקומות?  תכנון הפנים המבריק במרכב קצר נותן רכב מרווח באופן ייחודי ואם תא מטען מפתיע.

פורסם
לפני 3 שעות, elera כתב:

 

ואם אותו מנוע קיים גם בדגמים אחרים (לא C4?).

 

 

 

ליצרן יש בתקופת זמן נתונה, כ 3-4 מנועים.  עכשיו זה  1.2 בנזין, 1.6 בנזין, 1.5 דיזל, 2.0 דיזל.

יש עוד כמה שלא מיובאים לארץ או ישנים יותר, 10 שנים אחורה ויותר. 

 

אז בכל הדגמים של פיז'ו  סיטרון, איפה שיש מנוע 1.2 זה אותו מנוע, גם איפה שיש 1.6 בנזין זה אותו מנוע וכו'. יכולות להיות כמה גרסאות הספק לדוגמא 1.2  110 או 130 כ"ס, 1.6 165 או 180 כ"ב בדגמים חדשים יותר אבל עדיין זה אותו מנוע כשההבדל לפעמים רק בתוכנה ולפעמים יש כמה שינוים במכלולים היקפים בעיקר לטובת עמידה בתקני זוהום אוויר מחימירם יותר. 

 

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 11.11.2024 בשעה 23:00, chezik כתב:

לכל השאר מומלץ להתרחק

מה שלא ברור לי אם כן איך נהגי המוניות רוכשים את הרכב בהמוניהם וכי יש להם זמן לכל העיסוק הזה 

השבוע דיברתי עם נהג מונית שיש לו אחת כזו מהשנתונים האחרונים שזה עבר לשם ספייטורר 

הוא טען שהרכב אמין  וללא תקלות מעבר לנורמה 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...