Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת דגמי ווריאציות סיטרואן C4?


elera

פוסטים מומלצים

לפני 20 דקות, avargel כתב:

אמיתי? 

כמובן זה לא פורסם רשמית.

 

הייתה ידיעה בעיתונות שהחלפת שם הדגם היא בגלל שרוצים ליישר קו עם הוואן הגדול יותר (ג'מפי גרסת נוסעים) ושכולם יכונו Spase Tourer. שינוי שם הדגם היה במקביל למתיחת פנים והחלפת גיר 6 הילוכים לגיר 8 הילוכים.

 

יחד עם זאת רצו ספקולציות ברשת שאמרו שלא רצו לשלם למשפחת פיקאסו או שמשפחת פיקאסו מצדה לא רצתה להאריך את החוזה עם סיטרואן.

 

אז הכל ספקולציות אבל לדעתי סיכוי גבוה שהן נכונות כי שם "פיקאסו" תפס יפה, הדגיש את היחודיות של קו הדגמים בזה, כולם יודעים מה זה סיטרואן פיקאסו ולא הייתה סיבה לשנות את זה ועוד במהלך ייצור הדגם ולא בהחלפת לדגם חדש. 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Buki כתב:

שלא רצו לשלם למשפחת פיקאסו

שמות משפחה הם לא trademark. אלא אם השתמשו במוטיבים שקשורים לצייר?

מוזר שבחרו בצייר שאמנם חי בצרפת, אבל לא נולד בה ולא היה עם שם צרפתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, elera כתב:

שמות משפחה הם לא trademark. אלא אם השתמשו במוטיבים שקשורים לצייר?

התג פיקאסו שהוצמד לרכבי הסדרה הוא בדמות חתימתו של הצייר, לכן יש על כך זכויות יוצרים למיטב הבנתי.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו לשאלת השאלות,

עד כמה הדגם של ה 1.6 (165כס?) אמין?

לוטש עיניים כבר הרבה זמן, ופשוט מפחד ולכן יושב על הגדר,

ואם זה לא כזה נורא אז מה הדגם האמין ביותר?

דיזל בנזין ומאיזה סדרה של מנוע וגיר?

 

עריכה: מדבר על 7 מקומות

עריכה אחרונה על ידי א.ד.מ.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, elera כתב:

שמות משפחה הם לא trademark. אלא אם השתמשו במוטיבים שקשורים לצייר?

מוזר שבחרו בצייר שאמנם חי בצרפת, אבל לא נולד בה ולא היה עם שם צרפתי.

 

אני לא חושב שהזכות הרלוונטית היא Tradmark. שוב, לא מכיר את הפרשה ונחשפתי אליה לראשונה כאן, אבל אם אני אמור לנחש ניחוש מושכל איזו זכות נדונה בין הצדדים, כנראה שמדובר בזכות לפרסום. (בישראל מאוד מוגבלת. בצרפת היא נרחבת ומפותחת מאוד. מי שרוצה להרחיב שיקרא את פס"ד מקדונלד. מעט משעשע)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, א.ד.מ. כתב:

ועכשיו לשאלת השאלות,

עד כמה הדגם של ה 1.6 (165כס?) אמין?

לוטש עיניים כבר הרבה זמן, ופשוט מפחד ולכן יושב על הגדר,

ואם זה לא כזה נורא אז מה הדגם האמין ביותר?

דיזל בנזין ומאיזה סדרה של מנוע וגיר?

 

עריכה: מדבר על 7 מקומות

 

האמין ביותר - 1.6 דיזל עם גיר אוטומטי של אייסין. יש כאלה שטוענים שה2.0 דיזל אמין לא פחות ואולי אף יותר, אבל אני לא מתיימר להכריע בשאלה הזאת. שניהם טובים.

 

ה1.6 בנזין 156 כ"ס- לא לגעת

1.6 בנזין 165 כ"ס- הרבה יותר טוב, ובהנתן שאתה מודע למחלות של רכיבים מסויימים והדבר נלקח בחשבון ברכישה, לטעמי עסקה טובה.

1.2 בנזין - לא לגעת

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, avargel כתב:

1.6 בנזין 165 כ"ס- הרבה יותר טוב, ובהנתן שאתה מודע למחלות של רכיבים מסויימים והדבר נלקח בחשבון ברכישה, לטעמי עסקה טובה.

כמה יעלה בערך ישור קו של כל הנצרך מיד עם הרכישה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי במצב הרכב ומה כבר הוחלף בשנים האחרונות אצל הבעלים הנוכחי 

 

הכי טוב לשלוח היסטוריית טיפולים ל @מלטבשי והוא יוכל לברר לך עלויות של חלפים של רכיבים שבדרך כלל ידרשו החלפה בק"מ מסויים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תיפול על רכב שצריך את כל התיקונים זה יהפוך את העסקה ללא כדאית

קניסטר דלק / משאבת אוריאה + בית תרמוסטט + בית מצערת + מכסה שסתומים + ממיר + סליל הגה + תושבת מנוע + צינור טורבו

זו רשימת תיקונים יקרים שחוזרים על עצמם, תיקון או החלפה של כל אלו יעלה כמו כל האוטו אם לא יותר..

לא סביר שתמצא רכב שלא צריך אף אחד מאלו ביישור קו, אבל אתה צריך לשאוף בחיפושים לרכב שצריך כמה שפחות מתוך הרשימה בשלב הראשוני, או כי החליפו לא מזמן, או שאתה בודק שהחלק עדיין במצב טוב ולא מתקרב לסוף חייו (חשוב לבדוק היסטוריית התראות מחשב, רכיבים שכבר הקפיצו התראה ועדיין לא טופלו - ככל הנראה לקראת סיום תפקידם גם אם איפסו את התקלה והיא לא חזרה מיידית)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, avargel כתב:

האמין ביותר - 1.6 דיזל עם גיר אוטומטי של אייסין. יש כאלה שטוענים שה2.0 דיזל אמין לא פחות ואולי אף יותר, אבל אני לא מתיימר להכריע בשאלה הזאת. שניהם טובים.

 

מנוע ה2 ליטר של PSA (שגילוי נאות- גם לי יש כזה מתחת למכסה המנוע) הוא מנוע מאוד אמין, לא רק בארץ אלא גם בעולם.

הבעיה בפיקאסו היא לא המנוע אלא כל מה שמסביב. תקנות זיהום האוויר המחמירות גורמות לתוספות של מיכל אוריאה, EGR שבנוי בתצורה הספציפית של הפיקאסו באופן מטופש, ועוד שטויות שגורמות להוצאות מיותרות רק כדי לחסוך עוד אחוז אחד בפליטת המזהמים.

אחי מחזיק בפיקאסו מ2014, עם ק"מ נמוך והוא לקוח קבוע בגבע, לפחות אחת לחודש. מדובר בדגם ה165 כ"ס. הוחלפו כבר סליל הגה, תושבות מנוע, משולשים, צינור טורבו, מכסה שסתומים ואולי עוד דברים שכבר הספקתי לשכוח (או להדחיק).

מדובר ברכב שנותן תמורה גבוהה מאוד לכסף בגזרת ה7 מקומות, כל עוד מבינים שאת הפער בין דגמים יפנים מקבילים, משלמים על תחזוקה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

אחי מחזיק בפיקאסו מ2014, עם ק"מ נמוך והוא לקוח קבוע בגבע, לפחות אחת לחודש. מדובר בדגם ה165 כ"ס. הוחלפו כבר סליל הגה, תושבות מנוע, משולשים, צינור טורבו, מכסה שסתומים ואולי עוד דברים שכבר הספקתי לשכוח (או להדחיק).

אני מחזיק כזאת (2016) שנה וקצת, הספקתי להחליף: פיקוד של מאוורר קדמי (900) + משולשים (1,350) + תושבת מנוע עליונה (2,050) + אטם מכסה שסתומים (4,000) + בית תרמוסטט (1,800) + סליל הגה (800 מפירוק, מקורי עולה כמה אלפים)

סה"כ 11,000 ש"ח בתוך שנה מעבר לטיפולים שוטפים.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר שבאמת שילם על כל חלק?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל 165 אין תקלות משביתות למיטב ידיעתי (בניגוד ל 1.2 ו 1.5),

אבל יש לו כמה תקלות נפוצות ויקרות אם אתה מתקן עם חלפים מקוריים (במחיר "המקורי") ובלי קומבינות:

  • ממיר קטליטי - יותר זול לשחד בוחן רכב במשך עשור מאשר להחליף לאחד מקורי. בפער יקר יותר משאר הרשימה.
  • צינור יניקה - בשלב כלשהו הוא מתחיל להתפורר, החלק המקורי יקר בצורה לא פרופורציונלית.
  • פורק לחץ - לא יקר, קל להחליף לבד, הרוב מתקינים פורק של מיני.
  • מכסה שסתומים - בדגמים המוקדמים יחסית.
  • התארכות שרשרת טיימינג - להבנתי גם בדגמים המוקדמים בעיקר.

מעבר לזה יש כמובן בעיות ספציפיות ל C4 ללא תלות במנוע, שאני פחות בקיא בהן.

 

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...