Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה במאזדה 2 2024


אלי הרזהב

פוסטים מומלצים

דבר ראשון יהיה לוודא שלחץ האוויר בצמיגים תקין. 

 

לגבי שינוי במוסך, לא יודע לגבי סידור "מהמפעל", אבל אם יש צורך עבור נכה או סיבה אחרת, יש פתרונות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבו, לפני הכל בדיקת לחץ בצמיגים. 

 

עקרונית, אפשר במוסך מורשה לשנות את אופי הפעולה של התגבור החשמלי של ההגה, בתנאי שהיצרן הכין כאלו. זה לא משהו שהם עושים לו "Tune" במוסך אלא פשוט לכל יצרן יש כיול שונה לשווקים שונים/דגמים שונים כך שאפשר להטמיע את הכיול הזה באמצעות תוכנה ולראות אם זה מה שאתה מחפש. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שעשו לי בקיה ריו.

בסיכום הביקור במוסך נכתב שהסבו את הגדרת ההגה לאירופאי, והתחלתי להנות מהנהיגה.

לאכזבתי, במוסך מורשה מאזדה נאמר לי שאין אפשרות לשנות את ההגדרות במאזדה 2 2024 החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאפשר לשחק עם זה ע"י שינוי הגדרות דרך FORScan (מהמועט שמצאתי באינטרנט בנושא, ראיתי אנשים ששיחקו עם הקליברציה של התגבור במאזדה 6). אבל זה בגדר ניסוי וטעיה (אין שום מדריך רשמי בנושא), וטווח התוצאות מאוד רחב: מהאפשרות הטובה שתצליח, דרך האפשרות הפחות טובה שלא תצליח, ועד לאפשרות המאוד לא טובה שתהרוס את התגבור (בין אם ברמת התוכנה שתדרוש איפוס, ובין אם ברמה המכנית עם ערכים שגויים שיגרמו לנזק במנגנון). אז הכל שאלה של כמה אתה איש טכני וכמה סיכון אתה מוכן ליטול (כמובן שהסיכון קטן ככל שאתה מבין יותר מה אתה עושה, וקיים סיכוי טוב שאם יקרה נזק, הוא יכוסה באחריות היצרן - לא חושב שיישארו עקבות בגלל הפעולה שיאפשרו לייבואן להתנער מאחריות - אבל זה נטו הערכה שלי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם דגם של 2022, forscan לא יכול לעשות כמעט כלום כי הם לאט לאט התנתקו מהתכנות והקודים של פורד ונהיו עצמאיים.

אני גם התאכזבתי, רציתי לתכנת כמה דברים.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבאס אם זה המצב... אתה בטוח שזה לא עניין של מתאם? אני יודע שבדגמי מאזדה ישנים היה רק אפיק CAN בודד, ואז הם הוסיפו עוד אחד - ונדרש מתאם שיודע לעבוד עם שני אפיקים במקביל. יש סיכוי שזה העניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ELM327 עם מפסק לשני סוגי אפיקים שמתחבר טוב ונותן גישה גדולה לפורד פיאסטה עם אותו פורסקאן

אם יש מתאם יותר מתאים למאזדות חדשות שעובד עם פורסקאן אני אשמח שתשלח לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אם יש לך מפסק ואין גישה למחשבים כשהוא בשני המצבים - זה די אבוד, נראה לי... יכול להיות שמתאם מבוסס J2534 יכול לעזור, אבל הם יקרים מדי (כמה מאות שקלים לפני מסים) בשביל סתם נסיון ללא שום הבטחה של הצלחה :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...