Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוב, מי רוצה שיחרימו לו את הרכב??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רק מחזק את הטענות שכאן: http://www.netcar.co.il/magazin/ed/editors.asp

 

במקום שהמלחמה שבתאונות תהיה של הנהגים היא של הפוליטיקאים!!!

 

 

"שיתוף ציבור הנהגים במלחמה נגד תאונות דרכים

תחת הסיסמה של "מלחמה בתאונות", נערכת כאן מלחמה

בנהגים. אלא שכדי לנצח במערכה הזאת, יש להילחם יחד

עם הנהגים, לא נגדם"

פורסם

שוב ושוב משטרת החלם של מדינת ישראל לא מבחינה ולא מבינה

ומשליכה אל עבר ציבור הנוהגים קרי כולנו את האשמה הבלעדית לתאונות הדרכים

ומציעה לפעול באכיפה מוגברת למרות שאף אחד מהתאונות שהיו בשבת

לא היו יכולות להמנע על ידי אכיפה.. הרי כולנו יודעים שאי אפשר לתפוס נהג שנרדם

או הולכי רגל שיכורים .. וכו...

 

 

ציטוט מ YNET

 

השבתה מנהלית

 

הפתרון הבא שתציע המשטרה, פתרון שכבר הועלה בעבר ונמצא כעת בשלבי עיבוד בדרכו להפוך להצעת חוק, יחמיר את הענישה ויאפשר השבתת מכוניות ואף החרמתן. בעבירות קשות, כמו עבירות מהירות, סטיה מנתיב, עקיפה בדרך לא פנויה - יועברו כלי הרכב להשבתה מנהלית במגרשים מיוחדים שיוקמו לשם כך. בית משפט יוכל להחליט לחלט את המכונית - כך שכלי הרכב יהפוך לחלק מהקנס שיוטל על הנהג ויועבר לאוצר המדינה. המשטרה מדווחת כי השיטה מונהגת בהצלחה במספר מדינות בעולם, ביניהן אוסטרליה.

 

שוב ושוב , אכיפה על עבירות קשות כמו עבירות מהירות

שאין להם שום קשר , שום קשר לתאונות שהיו בסוף השבוע ובכלל

ועדיין הטענה מופיעה בפסקה הראשונה ביחד עם עבירות קוטלות חיים....

לא רחוק היום , חברים , שכולנו נבכה על מר גורלנו ללא מכונית , ולא

לא בגלל שהשתוללנו בכביש שחצינו קו לבן לא עצרנו בעצור או ברמזור אדום

אלא כי נסענו 15 קמ"ש מעל המותר בכביש ירושליים תל אביב בשעה 4 לפנות בוקר

בכביש ריק...

 

 

:evil:

 

 

משטרת החלם..

×
×
  • תוכן חדש...