Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי עשיתי בדיקה לרכב שרציתי לרכוש 

הבוחן אמר שיש בוצה במנוע לטיפול מידי

הרכב קיה סטוניק 2021

מנוע 1.4 עם קבלות על טיפולים 

החברת ליסינג מביאה לי שנה אחריות על מנוע וגיר והם מתקנים את הליקויים ועושים פלאשינג. 

האם שווה לקנות את הרכב? 

הסיכון גבוהה או נמוך יחסית? 

הבוחן אמר שראה לפי הפקק של השמן את הבוצה

וששאלתי אם זה רציני הוא אמר שראה יותר גרועים..

מה לדעתכם? להתרחק? או שזה לא סוף העולם?

תודה רבה 

IMG_5677.png

פורסם

רכב שטופל כל 15 אלף קילומטרים, לא אמור לצבור בוצה אחרי 43 אלף ב 3 שנים.

זה לא הגיוני.

או שיש קבלות בלי שטיפלו באמת, או שהשתמשו בשמן מנוע לא מתאים.

ברור שהבוחן ראה מצב יותר גרוע - אלה רכבים שחייבים לטפל נכון ובזמן, אחרת הורסים מנוע.

אם המנוע עכשיו פועל בצורה תקינה, פלאשינג יכול למנוע נזק.

השאלה, עד כמה אפשר לסמוך על חברת ליסינג שתבצע פלאשינג כמו שצריך ולא תחסוך.

אני אישית לא הייתי סומך על זה. אם חברת ליסינג מתנה אחריות בטיפול הזה במוסך שלה, הייתי מבצע שוב במוסך שלי מיד אחרי הרכישה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, vladclar כתב:

רכב שטופל כל 15 אלף קילומטרים, לא אמור לצבור בוצה אחרי 43 אלף ב 3 שנים.

זה לא הגיוני.

או שיש קבלות בלי שטיפלו באמת, או שהשתמשו בשמן מנוע לא מתאים.

ברור שהבוחן ראה מצב יותר גרוע - אלה רכבים שחייבים לטפל נכון ובזמן, אחרת הורסים מנוע.

אם המנוע עכשיו פועל בצורה תקינה, פלאשינג יכול למנוע נזק.

השאלה, עד כמה אפשר לסמוך על חברת ליסינג שתבצע פלאשינג כמו שצריך ולא תחסוך.

אני אישית לא הייתי סומך על זה. אם חברת ליסינג מתנה אחריות בטיפול הזה במוסך שלה, הייתי מבצע שוב במוסך שלי מיד אחרי הרכישה.

תודה רבה על התשובה.. השאלה אם פלאשינג באמת יכול לפתור את זה או שזה כל הזמן יחזור? או יגרום נזק? איך אני יודע אם המנוע עכשיו פועל תקין? מבחינת נסיעה מרגיש תקין .

דרך אגב זה יכול להיות עקב זה שהרכב עמד הרבה ולא נסעו בו? וכמה יעלה לי לבצע את זה במוסך שלי? האחריות שנה מרגיעה? היית קונה רכב כזה ? תודה 🙏

פורסם

פלאשינג מנקה בוצה בצורה יסודית. אחרי זה, אם מטפלים נכון ובזמן,  זה לא חוזר.

ברכב שנוטה לצבור בוצה כדאי לצמצם החלפת שמן מנוע לכל 10 אלפים קילומטרים במקום 15.

הבוחן לא  אמר לכם מצב המצב של המנוע?

בכל מקרה,  לא רשום בבדיקה שהמנוע לא תקין אלא צריך מיד לנקות את הבוצה.

אני אישית לא קונה רכבים מליסינג כבר הרבה שנים, גם אחרי אנשים פרטיים ששמרו על הרכב טוב,  קשה לי.

אבל זה רק אני.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אני הייתי מחפש רכב אחר נתקלתי במספיק רכבים שהלך המנוע

במיוחד קיה וינדאי שיש להם רגישות יותר גבוהה

ולגבי האחריות לך תרדוף אחרי האחריות

וגם זה יכול להיות אחרי השנה הראשונה

עריכה אחרונה על ידי רמי יו
פורסם
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

פלאשינג מנקה בוצה בצורה יסודית. אחרי זה, אם מטפלים נכון ובזמן,  זה לא חוזר.

ברכב שנוטה לצבור בוצה כדאי לצמצם החלפת שמן מנוע לכל 10 אלפים קילומטרים במקום 15.

הבוחן לא  אמר לכם מצב המצב של המנוע?

בכל מקרה,  לא רשום בבדיקה שהמנוע לא תקין אלא צריך מיד לנקות את הבוצה.

אני אישית לא קונה רכבים מליסינג כבר הרבה שנים, גם אחרי אנשים פרטיים ששמרו על הרכב טוב,  קשה לי.

אבל זה רק אני.

 

אני עושה טיפולים שנתיים לכן זה בערך כל 9000 קילומטר 

גם אני לא נוהג לקנות מליסינג רק בגלל הקילומטר הנמוך רציתי את הרכב .. הרגעת אותי אני חשבתי שזה סוף העולם הבוצה במנוע. יודע להמליץ לי על מקום טוב? ואם הם כבר עשו פלאשינג ואז אני אעשה שוב זה לא מזיק? . שוב תודה על העזרה 

פורסם (נערך)

כל מוסך מכונאות מקצועי יכול לבצע פלאשינג.

איפה הרכב יטופל אחרי הרכישה? יש לך "מוסך בית" שאתה סומך עליו?

אם לא, מאיזה איזור אתה?

 

בוצה במנוע זה סוף המנוע, אם לא מטפלים, או שהמנוע כבר ניזוק.

לא אני בחנתי את הרכב, לא בטוח שאני רוצה להרגיע אותך..... 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

כל מוסך מכונאות מקצועי יכול לבצע פלאשינג.

איפה הרכב יטופל אחרי הרכישה? יש לך "מוסך בית" שאתה סומך עליו?

אם לא, מאיזה איזור אתה?

 

בוצה במנוע זה סוף המנוע, אם לא מטפלים, או שהמנוע כבר ניזוק.

לא אני בחנתי את הרכב, לא בטוח שאני רוצה להרגיע אותך..... 

אני מרחובות .. אם אני קונה את הרכב ומטפל כמו שצריך לא צריכה להיות בעיה? אתה מטפל בזה או מכיר מישהו? 

פורסם (נערך)

לא מכיר מוסכים ברחובות או בסביבה.

אני לא מכונאי רכב.

אם למנוע לא נגרם נזק, לא יהיו השלכות של הבוצה אחרי הטיפול.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

דלג. לא הייתי סומך על קבלות. יתכן ואיזה מוסך שעובד עם חברת הליסינג הוציא קבלה אבל לא החליף שמן.

לא אמורה להיות בוצה אם הוחלף כל שנה.

מנועים מודרנים ובמיוחד של הקוריאנים מאוד רגישים לנושא אז תמצא רכב אחר.

עם אחריות תמיד יכולים למרוח אותך כל עוד המנוע חי ונושם (גם אם הוא צורך שמן בכמויות).

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 22 דקות, vladclar כתב:

לא מכיר מוסכים ברחובות או בסביבה.

אני לא מכונאי רכב.

אם למנוע לא נגרם נזק, לא יהיו השלכות של הבוצה אחרי הטיפול.

 

סליחה על החפירה אבל יש דרך לזהות אם נגרם נזק? 

להגיד למוסך לבדוק משהו ספציפי כדי לדעת? תודה

פורסם (נערך)

אפשר לבקש מחברת ליסינג שאתה תיקח את הרכב לחוות דעת נוספת במוסך מורשה קיה לפני הרכישה  . לא בטוח שיסכימו. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף להמלצה להמשיך לרכב הבא.

לא הייתי סומך על אף מילה של חברת הליסינג, גם לא על הקבלות. 

דה פקטו יש פה מנוע רגיש עם בוצה. 

עוד תמצא את האחת.

פורסם

אם לרכב יש בוצה אחרי 43000 קמ סימן שהוא לא טופל כראוי. 

אני הייתי מתרחק מרכבים שלא טופלו כראוי, לך תדע איזה פילטרים הורכבו בו אם בכלל הוחלפו, ואיזה שמן מנוע זבל או לא מתאים היה בו במשך התקופה עד שהגיע אליך.

יש מספיק רכבים כאלה למכירה גם בלי היסטוריה בעייתית.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...