Jump to content

לגבירכב

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לגבירכב

  1. חח אני גם מנסה ללמוד יש אתר כלשהו שאפשר לדעת איזה גיר שייך לאיזה רכב היה לי גולף 2009 ונהגתי לא מזמן על אטקה 2020 והגיר מרגיש ממש ממש אבל ממש שונה בהרגשה ובהעברת הילוכים.. האם הם אמינים עכשיו?
  2. היי אני מעוניין לרכוש רכב מסוג סקודה קאמיק מנוע 1.5 .. הבנתי שיש שם גיר רטוב זה נכון? והאטקה זה גיר יבש? קשה מאוד להבין .. איך אפדר לבדוק את הדברים האלה? תודה אני גמיש בסוגי הרכב אבל אם באמת אפשר למצוא אחד מהם עם גיר רטוב אז כמובן עדיפות .. תודה
  3. סליחה על החפירה אבל יש דרך לזהות אם נגרם נזק? להגיד למוסך לבדוק משהו ספציפי כדי לדעת? תודה
  4. אני מרחובות .. אם אני קונה את הרכב ומטפל כמו שצריך לא צריכה להיות בעיה? אתה מטפל בזה או מכיר מישהו?
  5. אני עושה טיפולים שנתיים לכן זה בערך כל 9000 קילומטר גם אני לא נוהג לקנות מליסינג רק בגלל הקילומטר הנמוך רציתי את הרכב .. הרגעת אותי אני חשבתי שזה סוף העולם הבוצה במנוע. יודע להמליץ לי על מקום טוב? ואם הם כבר עשו פלאשינג ואז אני אעשה שוב זה לא מזיק? . שוב תודה על העזרה
  6. תודה רבה על התשובה.. השאלה אם פלאשינג באמת יכול לפתור את זה או שזה כל הזמן יחזור? או יגרום נזק? איך אני יודע אם המנוע עכשיו פועל תקין? מבחינת נסיעה מרגיש תקין . דרך אגב זה יכול להיות עקב זה שהרכב עמד הרבה ולא נסעו בו? וכמה יעלה לי לבצע את זה במוסך שלי? האחריות שנה מרגיעה? היית קונה רכב כזה ? תודה 🙏
  7. היי עשיתי בדיקה לרכב שרציתי לרכוש הבוחן אמר שיש בוצה במנוע לטיפול מידי הרכב קיה סטוניק 2021 מנוע 1.4 עם קבלות על טיפולים החברת ליסינג מביאה לי שנה אחריות על מנוע וגיר והם מתקנים את הליקויים ועושים פלאשינג. האם שווה לקנות את הרכב? הסיכון גבוהה או נמוך יחסית? הבוחן אמר שראה לפי הפקק של השמן את הבוצה וששאלתי אם זה רציני הוא אמר שראה יותר גרועים.. מה לדעתכם? להתרחק? או שזה לא סוף העולם? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...