היי עשיתי בדיקה לרכב שרציתי לרכוש
הבוחן אמר שיש בוצה במנוע לטיפול מידי
הרכב קיה סטוניק 2021
מנוע 1.4 עם קבלות על טיפולים
החברת ליסינג מביאה לי שנה אחריות על מנוע וגיר והם מתקנים את הליקויים ועושים פלאשינג.
האם שווה לקנות את הרכב?
הסיכון גבוהה או נמוך יחסית?
הבוחן אמר שראה לפי הפקק של השמן את הבוצה
וששאלתי אם זה רציני הוא אמר שראה יותר גרועים..
מה לדעתכם? להתרחק? או שזה לא סוף העולם?
תודה רבה