Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

החלטנו בשעה טובה לקנות רכב חדש אחרי כמה בעיות עם הרכב הקודם. 

מחפש רכב עם הפרמטרים הבאים בשנתונים 18-21.

1. ירידת ערך נמוכה

2. היברידי - אני נוהג הרבה ולכן אצטרך רכב ששותה קצת

3. אמין

4. משפחתי

5. לא גניב 

כשהתחלתי להסתכל על רכבים הקורולה ענתה על הכול אבל אז ראיתי את מחיר הביטוח וזאת הבעיה היחידה…

אשמח לעצתכם. תודה רבה

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Shdro155 כתב:

שלום לכולם.

החלטנו בשעה טובה לקנות רכב חדש אחרי כמה בעיות עם הרכב הקודם. 

מחפש רכב עם הפרמטרים הבאים בשנתונים 18-21.

1. ירידת ערך נמוכה

 

 

כשקונים רכב משומש שמירת ערך, לכשעצמה, היא חסרון. לא יתרון.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אבל עכשיו אתה משלם יותר....

קונים ביוקר - מוכרים ביוקר. ירידת ערך זה ההפרש בין קניה למכירה.

 

לעניין הרכב - לקיה נירו או יונדאי איוניק כנראה הביטוחים פחות יקרים (עדיין לא ממש זולים, אבל בכל זאת)

. גם הם עונים על הדרישות שרשמת.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 שעות, Shdro155 כתב:

לא הבנתי למה.

לכשארצה למכור אותו, לא עדיף שהמחיר שלו יהיה גבוה יותר?

 

אם אתה מקבל את הרכב המשומש כמתנה אז בודאי ששמירת ערך היא יתרון מובהק. או אם אתה קונה אותו חדש.

אבל הסיפור מאוד מאוד שונה כשאתה קונה את הרכב המשומש.

 

נכון שכשאתה מוכר עדיף שמחירו יהיה גבוה. בזה אתה צודק.

אבל לפני שתמכור אותו את קונה אותו....

וכשאתה קונה אותו עדיף שמחירו יהיה נמוך....

זה פשוט בגלל העניין המאוד מאוד מאוד מאוד ברור לפיו מוצר שערכו נשמר = מוצר שעולה יותר לרכוש אותו. ואם עולה יותר לרכוש אותו אז הקונה משלם עליו יותר. ואם הקונה משלם עליו יותר אז נשאר לו פחות כסף בכיס. ופחות כסף בכיס זה חסרון. לא ככה?

 

דוגמא תיאורטית לפיה הפער בין רכב ששומר על ערכו לאחד שמתרסק הוא 25%.

השומר נרכש ב 80 ונמכר ב 40.

המתרסק נרכש ב 60 ונמכר ב 30 (25 אחוז פחות בשתי העסקאות).

 

אז מה יצא לך מזה? 10,000 ש"ח תוספת עלות לעומת הרכב שערכו מתרסק.

 

ברור שסתם זרקתי מספרים אבל בעולם הרכב שווי הרכב יורד. ולכן הפערים מצטמצמים לרעת הרכב ששומר על ערכו.

 

חשוב להבהיר שאני לא נגד לקנות רכבים ששומרים על ערכם באופן כללי. הרי הם שומרים על ערכם מסיבה טובה מאוד. יש סיבה שקורולה ומזדה 3/2 וכו שומרות על ערכן. הן אמינות ויש לזה ביקוש. וייתכן שבהחלט שווה לשלם את זה בשביל רכב אמין.

 

אני בהחלט חושב שרכב אמין הוא יתרון. אמינות היא יתרון.

אבל שמירת ערך לכשעצמה היא יתרון רק כשקונים מהיבואן. כשקונים משומש זה חסרון...

 

כמה שזה ברור אנשים רבים טועים בכך.

 

הגישה צריכה להיות:

אני רוצה לרכוש רכב אמין/משפחתי/היברידי/לא גניב על אף החסרון שהוא שומר על ערכו (כלומר יקר יחסית)

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...