Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מישהו יודע איך אני בודק אם השחרה שיש לי בחלונות קדמיים וחלון אחורי היא חוקית מהמפעל או לא(הבנתי שיש רכבים היום עם השחרה קדמית חוקית מהמפעל)

עריכה אחרונה על ידי דניאל2369

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם (נערך)

השחרת חלונות קידמיים אינה חוקית בארץ. 

חלונות הצד הקידמיים אסורים בהשחרה. יוצא מן הכלל הן מכוניות השרד בבעלות המדינה שבמסגרת הקשחת ביטחון הנוסעים בהן בוצעה השחרה מיוחדת.

הונדה מעולם לא שימשה בארץ כרכב שרד רישמי. אני בספק מאד גדול שאם אתה מתכוון להונדה שלך, שאם יש השחרה של החלונות הקידמיים היא נעשתה בארץ בניגוד לחוק. 

שים לב שבעת הטסט עלולים להורות לך להסיר את ההשחרה באופן מיידי. 

אני מניח שהחלונות הקידמיים שלך לא מושחרים באותה מידה של האחוריים. יש לפעמים השחרה של 15% שזה לא בעיה. 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 24.5.2024 בשעה 21:18, zaf כתב:

השחרת חלונות קידמיים אינה חוקית בארץ. 

חלונות הצד הקידמיים אסורים בהשחרה. יוצא מן הכלל הן מכוניות השרד בבעלות המדינה שבמסגרת הקשחת ביטחון הנוסעים בהן בוצעה השחרה מיוחדת.

הונדה מעולם לא שימשה בארץ כרכב שרד רישמי. אני בספק מאד גדול שאם אתה מתכוון להונדה שלך, שאם יש השחרה של החלונות הקידמיים היא נעשתה בארץ בניגוד לחוק. 

שים לב שבעת הטסט עלולים להורות לך להסיר את ההשחרה באופן מיידי. 

אני מניח שהחלונות הקידמיים שלך לא מושחרים באותה מידה של האחוריים. יש לפעמים השחרה של 15% שזה לא בעיה. 

 

יש אבל רכבים שכן באים עם השחרה בחלונות קדמיים ישר מהיצרן, אני יודע שיש כאלה בארץ והם עוברים טסט. אם אני זוכר נכון זה מצויין להם ברישיון רכב בתור הערה שיש השחרה בחלונות קדמיים מהמפעל.

פורסם (נערך)

מצאתי ברשת דוגמא , השחרה מלאה ( 85% מושחר 15% לא) בחלונות אחוריים, השחרה קלה פחות מ 50% בקידמיים , זה ככל הנראה לא יופיע ברשיון הרכב.

ככל שזה נראה חלונות קידמיים סטוק. ככה מגיע ברמת גימור גבוהה. 

image.thumb.png.67873a2b27ea3ce25f59a3ddc7e07461.png

https://www.mushanikim.com/single-post/2019/10/11/חלונות-שחורים-לרכב-מה-מותר-ומה-אסור

 

image.png.1feb437d939d91486816ac8bf4b3d416.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 6 דקות, zaf כתב:

מצאתי ברשת דוגמא , השחרה מלאה ( 85%) בחלונות אחוריים, השחרה קלה כ 15% בקידמיים , זה ככל הנראה לא יופיע ברשיון הרכב.

ככל שזה נראה חלונות קידמיים סטוק. ככה מגיע ברמת גימור גבוהה. 

image.thumb.png.67873a2b27ea3ce25f59a3ddc7e07461.png

https://www.mushanikim.com/single-post/2019/10/11/חלונות-שחורים-לרכב-מה-מותר-ומה-אסור

 

image.png.1feb437d939d91486816ac8bf4b3d416.png

כזה יש לי אני חושב,אבדוק במקום שעושה השחרות אולי הם יוכלו לענות לי בוודאות כי יש לי טסט עוד שבועיים

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם

לפי המספר בתמונת הפרופיל שלך, הרכב הוא ברמת גימור גבוהה.

https://meshumeshet.com/c/3921078#google_vignette

 

אני לא חושב שתהיה לך בעיה בטסט. חלון אחורי לא מושחר, קידמיים סטנדרטיים ברמת הגימור הזו.

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 1 דקה, zaf כתב:

לפי המספר בתמונת הפרופיל שלך, הרכב הוא ברמת גימור גבוהה.

https://meshumeshet.com/c/3921078#google_vignette

 

אני לא חושב שתהיה לך בעיה בטסט. חלון אחורי לא מושחר, קידמיים סטנדרטיים ברמת הגימור הזו.

 

דרך אגב הרכב ששלחת מקודם לדוגמה הוא הרכב שלי לפי האתר(מהבעלים הקודמים)😀👍

  • רעיון טוב! 1

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם

יש לי שכן עם אקורד דומה. מרוב שהחלונות כהים לא רואים מי נוהג ברכב. כאילו רכב של ערפדים שפועלים ביום.

הרבה זמן תהיתי איך הוא עובר טסטים ככה ואיך הוא מסתדר עם שוטרים, לא ידעתי שזה ככה מהמפעל. ממש הזוי.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

גם הקידמיים? אולי השכן שלך כן השחיר מעבר למותר.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...