Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי כאלה תחליפים גם באייבי  - השאלה אם לא יעשו בעיות במכס?

 

מנסה למצוא גם משהו בארץ - אולי לא שווה את ההאסל - אם מישהו מכיר , אשמח להכוונה באיזור המרכז

חג שמח

פורסם

תבדוק במורשה יבואן. אם המחיר הזוי, הייתי מנסה להדביק את השבר או מחפש בפירוקיות בארץ ואם אין בנמצא, מזמין מעלי אקספרס ולוקח סיכון כי המחיר נמוך ויש סיכוי שהסיכון לא יתממש כי לא מדובר על פנס ראשי קדמי או אחורי. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

במחירון היבואן יש מק"ט דומה (הזהה לזה בתמונה לעיל לכאורה לא במלאי), לא יודע מה ההבדל: 

Screenshot_20240514-001752_1.thumb.jpg.c0dea03d5373d8e6a9b05dcd8b3de215.jpg

 

מציע לבדוק מק"ט גם בעזרת קוד שלדה למשל באתר https://partsouq.com/

 

לגבי יבוא אישי, יצטרך לעמוד בתקן רלוונטי: 

Screenshot_20240514-002611_1.thumb.jpg.c8561b03cfaece964540284e37d168c1.jpg

פורסם
לפני 13 שעות, Tom_22 כתב:

לגבי יבוא אישי, יצטרך לעמוד בתקן רלוונטי: 

 

אתה בטוח ?

הזמנתי כבר פעמים מהאתר cars245 פנס בלימה אחורי עליום וגם תאורת איתות ימין/שמאל (בנויים מלדים) והכול עבר בשלום כלומר ללא שום

תשלומים נוספים.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא כתבתי דבר לגבי תשלומים נוספים. 

זה מתוך מסמך "מוצרי תעבורה דרישות חובה - דרישות תקן".

 

אלה הדרישות המופיעות כאן: 

https://apps.economy.gov.il/Apps/PersonalImport//Product/Index/351

 

או שמה שהזמנת עומד בתקנים או שלא נבדק לעומק. לגבי תשלומים נוספים זה תלוי גם בצורת המשלוח. 

×
×
  • תוכן חדש...