Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. 

חשקה נפשי בהגעה לאחד ממקומות הבירווז בטבע החביבים עלי - באיזור אוניברסיטת חיפה. 

הבעייה- הלאנסר שלי נמוכה מקדימה. מאד. ככה יצרו אותה (לא סובל מונמכות! לא אני הנמכתי אותה) והגישה למקום היא דרך שביל חצץ עם כמה בורות וגבעות...

מצד שני, מצאתי את עצמי חונה בשביל חצץ שכזה לא מזמן, גם הוא עם בורות וגבעות, ללא נזקים. 

עצתכם? 

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם זה לא בדרך קבע ולא במהירות גבוהה- אפשרי בהחלט.
גם בקורולה שלי מרווח הגחון ממש נמוך, ומיד פעם כשנוסעים לאיזה טיול, שביל הגישה הוא בד"כ שביל חצץ משובש, ומסתדרים.

 

בירווז נעים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אם לא תנסה לא תדע אם היא עוברת או לא.

בכל מקרה זחל מתחת לאוטו ובדוק מה החלק הכי נמוך. אם זה הקרטר או הגיר אל תנסה אפילו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

בכל מקרה זחל מתחת לאוטו ובדוק מה החלק הכי נמוך. אם זה הקרטר או הגיר אל תנסה אפילו.

אופטימי, הא? :lol:

לפני חודשיים בערך, באחת מחניות הבניין, התפתח לו מיני-הר באספלט. חניתי בחנייה הנ"ל פה ושם, עד שבפעם האחרונה שניסיתי שמעתי רעשים לא הכי בריאים. 

גרדתי לעצמי את כל הפלסטיקה שמכסה חלקים כלשהם. הפלסטיק התנתק בחלקו ונגרר על הכביש בנסיעה.

כשרציתי לסדר את זה, כדי לא להשחיז את הפלסטיקה יותר מדיי, גיליתי שאני לא יכול להכניס את הראש מתחת לחרטום הרכב כי הוא נמוך מדיי...  הצלחתי לקשור את הפלסטיק עם אזיקון- בשימוש עם יד אחת בלבד ( כן, זה אפשרי :lol: לא מומלץ, לא כיף, אבל אפשרי) אחרי חצי שעה של נסיונות (ועצירה של רכב אחד לידי שהאנשים רצו לוודא שאני בסדר כי שכבתי בצורה שנראתה נורא ליד האוטו:rofl:).

המחשבה שלך בריאה ונכונה, אבל אין לי מושג מה החלק הכי נמוך שהוא לא הפלסטיקים.

לפני שעתיים, om2 כתב:

תמיד לשים את הגלגלים על המקומות הגבוהים.

אני זוכר את הפואנטה הנ"ל היטב- מכל המקומות, לימדו אותי את זה ביום עיון מטעם קארספורום (מובילי הדיעה) בחברת מיצובישי. 

נסענו קצת בשטח עם שלל רכבים מעניינים, רוב הנהיגה שאני עשיתי הייתה על האנטר (היה חדש בארה"ק אז). 

מאחר ואין לי ניסיון בשיט בשטח, מאד! פחדתי שאני אדפוק את הרכב שאני נוהג עליו, עד שאחד החברים פה הלשין לי שהשיטה זה תמיד שהגלגלים יהיו על החלק הכי גבוה. 

בסופו של יום, לא אני דפקתי משהו באוטו (להפתעתי :lol:). רכב אחר הושבת, לאחר פגיעה בקרטר שמן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 1 דקה, ברווז כתב:

ועצירה של רכב אחד לידי שהאנשים רצו לוודא שאני בסדר כי שכבתי בצורה שנראתה נורא ליד האוטו:rofl:

בפעם הבאה שפוך פחית צבע אדום מתחת לחזית הרכב.

ככה הם לא רק יעצרו אלא גם יעזרו.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מצטער לבאס אותך, אבל אתה לא הראשון שחשב על זה. 

Blood Splatter Car Kit – DipYourCar.com

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

על האוטו מיד יראו שזה צבע אבל שלולית שיוצאת מתחת כשאתה שוכב תעשה עבודה טובה.

רק צריך להיזהר שלא יגיע שוטר, לפי לוחית הזיהוי יראה שהרכב שלך ויעצור אותך על זה שדרסת את עצמך.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 4 שעות, ברווז כתב:

שלומות. 

חשקה נפשי בהגעה לאחד ממקומות הבירווז בטבע החביבים עלי - באיזור אוניברסיטת חיפה. 

הבעייה- הלאנסר שלי נמוכה מקדימה. מאד. ככה יצרו אותה (לא סובל מונמכות! לא אני הנמכתי אותה) והגישה למקום היא דרך שביל חצץ עם כמה בורות וגבעות...

מצד שני, מצאתי את עצמי חונה בשביל חצץ שכזה לא מזמן, גם הוא עם בורות וגבעות, ללא נזקים. 

עצתכם? 

תודה לעונים.

שאלה בעייתית, אנחנו לא מכירים את השביל המדובר, את הרכב, והכי חשוב את הנהג. 

אישית עשיתי כמה וכמה שבילים עם ה c4 דור שני שלי שהיא נחשבת נמוכה מאוד, ולא הייתה שום בעיה. גם שבילים שבעין ניראים די קשוחים לפרייבט. 

יום טוב גם לך

פורסם

הוא סתם שאל משעמום וזה בסדר, הרי אי אפשר לענות על שאלה כזאת...

רכב מאוד נמוך זה פרארי, משפחתיות לא נמוכות, הן רגילות.

רכב עם מרווח גחון של כ-12 ס"מ זה הכי רגיל שיש.

אני רואה כל הזמן משפחתיות בשטח, כן גם פרטיות ולא רק ליסינג. גם בשבילים לא סימפטיים בכלל והכל בסדר.

ברכבים ישנים (מעל 10 שנים) הבולמים והקפיצים לא מתפקדים כמו פעם אז יש יותר סיכוי לשפשף את הגחון.

כנ"ל אם אתה שמן ממש, נגיד 120 קילו, או שנוסע עם עוד 2 אנשים באוטו, גם יש יותר סיכוי לשמוע איזה "פקקקחחחח" מתחתית הרכב. אם אתה גם שמן/כמה אנשים ברכב וגם רכב ישן, הבנת את הכיוון...

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ועדיין אתה לא יכול להשוות מרווח גחון של פלואנס למרווח גחון של מאזדה 3 למשל (וזה מסוג הדברים שאני בודק כשאני צריך לבחור רכב).

יש הבדל גם במבנה ביר הרנו 5 והרנו 19 שהיו לי שהמנוע והגיר ישבו מעל תת השלדה לבין הברלינגו דור ראשון שאגן השמן היה חשוף והיה עשוי יציקת אלומיניום (ואני יודע כי החלפתי 3 פעמים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תדליק מוזיקה בפול ווליום, וסע חופשי. 

כל עוד אתה מתקדם, אל תעצור. 

  • מצחיק 5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בסוף אם אתה רוצה להגיע רחוק ולהתבודד, קנה איזה לנד קרוזר ישן, סע ועבור את כל המקומות הקשוחים, מעברי מים ובולדרים, ושם, בנקודה הזו של השלווה, תמצא את האחת. קורולה עם מדבקת ליסינג.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שנה שעברה אחרי שאנחנו מקטטים צמיגי שטח בדרך למעיין 

אנחנו רואים שם ספארק השכרה.

לדעתי ניצחה אפילו את הקורולה ליסנג 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני 6 שעות, Igalz כתב:

שאלה בעייתית, אנחנו לא מכירים את השביל המדובר, את הרכב, והכי חשוב את הנהג. 

וואט דה דאק, DUDE...

שביל! פושטי! חצץ כזה. שביל, נו. שביל! כמה בורות, כמה גבעות, נראה כמו כביש ממוצע רק בצבע של חצץ ועם פחות אבנים שעפות לך על השמשה מאשר על כביש ראשי מהרכב שלפניך.

לפני 6 שעות, Shmelov כתב:

הוא סתם שאל משעמום וזה בסדר, הרי אי אפשר לענות על שאלה כזאת...

משיעמום? באמת?...

לפני 6 שעות, Shmelov כתב:

משפחתיות לא נמוכות, הן רגילות.

רכב עם מרווח גחון של כ-12 ס"מ זה הכי רגיל שיש.

אין לי מושג כמה מרווח הגחון שלי, לא מדדתי. 

אני כן יודע לומר שהוא היה יותר טוב (גבוה) בלאנסר דור קודם שהייתה לי. 

לפני 6 שעות, Shmelov כתב:

כנ"ל אם אתה שמן ממש, נגיד 120 קילו

ינעל זיבק יא שמנופוב. למה אתה מה, פרגית 57.3 ק"ג?

אני 187 ס"מ של ברווז טהור ופעיל באמנויות לחימה. 

אני מקווה שאני לא שוב על 120... 

לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

ועדיין אתה לא יכול להשוות מרווח גחון של פלואנס למרווח גחון של מאזדה 3 למשל (וזה מסוג הדברים שאני בודק כשאני צריך לבחור רכב).

בדיוק. 

הלאנסר הקודמת הייתה גבוהה יותר מקדימה. 

  • מצחיק 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...