Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לתבוע את הרכב שנכנס בי בפרטי ורציתי לדעת אם יש צד שאני אשם שזה נראה כאילו עקפתי מימין.אשמח לחוות דעת 

 

 

פורסם (נערך)

מי שאשם זה הנהג ברכב עם המצלמה.

שגם מזגזג ונוהג במהירות שלא תואמת לתוואי 

ו... עוקף מימין

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא עוקפים מימין. מותר לחזור לימין אבל לא לעקוף.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)

שאלה מסקרנות - מבחינה משפטית/ביטוחית - יש כזה דבר "שניהם טועים" ואז עושים חצי חצי או משהו?

כי נכון שהוא עקף מימין אבל גם הרכב השני לא אותת, לא הסתכל לפני במראות ופשוט עבר נתיב בלי לבדוק וכו' 

עריכה אחרונה על ידי verytired
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעט מאוד פסקי דין במקרים כאלה מסתיימים ללא חלוקת אשמה בין הנהגים המעורבים בתאונה. חלוקה של 80:20,70:30, 60:40, 50:50 נפוצות מאוד. גם במקרה של פות"ש תיהיה חלוקת אשמה הקרובה ל50:50.כפי שצויין לשניהם אשם תורם בתאונה זו.

  • אהבתי 2

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 22 דקות, סולל הדרך כתב:

ו... עוקף מימין

טכנית הוא לא חלף על פניו. מניח שזה משנה משפטית, אם כי בהחלט נראה שיש אשמה תורמת.

 

העיקר שלקיה יש מראה פנורמית בצד ימין. הוא גם לא אותת.

פורסם

אם מתעלמים מה 20 שניות הראשונות שמומלץ לחתוך כי בו רואים שהוא נוהג בפזיזות

מהסתכלות רק על ה10 שנות האחרונות לא רואה דבר אחד נגד החוק שהנהג המצלם עושה

הקיה אשמה בודאות

אנא תחכימו אותי במה אני טועה

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, רכוב כעומד כתב:

אם מתעלמים מה 20 שניות הראשונות שמומלץ לחתוך כי בו רואים שהוא נוהג בפזיזות

מהסתכלות רק על ה10 שנות האחרונות לא רואה דבר אחד נגד החוק שהנהג המצלם עושה

הקיה אשמה בודאות

אנא תחכימו אותי במה אני טועה

 

הקיה אשמה בוודאות אין ספק, אבל לרכב המצלם יש גם אשמה כביכול כי הוא עבר על החוק היבש שהוא "עבר על פני רכב מימין" ולא מאחת הסיבות שמותרות למעבר על פני רכב מימין, לפחות זה מה שאני מבין

 

מה שאני זוכר בוודאות מהתיאוריה היא שאחת הסיבות שמתירות לעבור על פני רכב מימין אם נגיד יש "פקק" בשני הנתיבים והנתיב הימני נוסע מהר יותר מהשמאלי, אז אולי עם כמות הנהגים שנוסעים לאט בנתיב השמאלי בארץ, כדאי להרחיב את החוק ולאפשר מעקף על פני רכב מימין כשנהג אחר "חוסם" לך את הנתיב השמאלי 😂

 

עריכה אחרונה על ידי verytired
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Coro כתב:

לא עוקפים מימין. מותר לחזור לימין אבל לא לעקוף.

אז אם לדוגמא קיצונית יש רכב שנוסע בשמאלי על 20 קמש אני צריך ליסוע בימני עד 20 קמש כדי לא לעקוף אותו? אסור לי לנהוג על עד 50 קמש כחוק?

עריכה אחרונה על ידי אברהם א
  • אהבתי 4
פורסם

 כאשר יש פקקי תנועה בכביש חד סטרי עם כמה נתיבים והתנועה היא מפגוש לפגוש (בטורים), אז מותר לעקוף מימין.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 1 דקה, Coro כתב:

 כאשר יש פקקי תנועה בכביש חד סטרי עם כמה נתיבים והתנועה היא מפגוש לפגוש (בטורים), אז מותר לעקוף מימין.

 

ואם הנהג שלשמאלך לא מציית לכללי התנועה ולא פונה לימין הריק [לפני שהתקרבת אליו] אלא נשאר בשמאל?

פורסם
לפני 11 שעות, fatboy1340 כתב:

מעט מאוד פסקי דין במקרים כאלה מסתיימים ללא חלוקת אשמה בין הנהגים המעורבים בתאונה. חלוקה של 80:20,70:30, 60:40, 50:50 נפוצות מאוד. גם במקרה של פות"ש תיהיה חלוקת אשמה הקרובה ל50:50.כפי שצויין לשניהם אשם תורם בתאונה זו.

 

לפני 11 שעות, Coro כתב:

לא עוקפים מימין. מותר לחזור לימין אבל לא לעקוף.

מי אמר בכלל שהרכב עם המצלמה יצא לעקיפה אולי הוא צריך לפנות ימינה או לחנות ????

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...